לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אמנון רובינשטיין מבכה על אונס האקדמיה בידי השמאל האנטי-ישראלי - מאמר חובה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מתפרסם במעריב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 28.02.08 11:57    נושא ההודעה: אמנון רובינשטיין מבכה על אונס האקדמיה בידי השמאל האנטי-ישראלי - מאמר חובה

בשבי הנרטיב



אמנון רובינשטיין מבכה על אונס האקדמיה בידי השמאל האנטי-ישראלי

22/2/2008


לאחר שהתחלתי בשנה שעברה ללמד באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק, נחתה עליי הידיעה המפתיעה כי שליט איראן ינאם באוניברסיטה. לא היה זמן להתארגן נגדו. למרות זאת, טרחו שלושה סטודנטים חובשי כיפות מבית הלל יומם ולילה, בלי כל סיוע חיצוני, להפיץ כרוזים ובהם מובאות נבחרות מדברי השנאה והג'נוסייד של האורח וקבעו הפגנה מול האולם שבו נאם.

נאמתי בהפגנה ונוכחתי לדעת כי כמעט כל המשתתפים בה הם סטודנטים יהודים דתיים. את מספר הישראלים שהשתתפו בהפגנה אפשר היה למנות על אצבעות יד אחת, כרותת אצבעות. בעודנו מפגינים ישבה בתוך האולם סטודנטית ישראלית ומחאה כף לאחמדינג'אד.

שאלתי ישראלי המום שצפה בה איך מוחאים כף למי שרוצה להשמיד אותך, והוא ענה: "ידוע שהיא שמאלנית". כלומר, שמאלני מוחא כף לעריץ, נאצי, מדכא מיעוטים, משפיל נשים, סוקל "נואפות" ומוציא להורג הומוסקסואלים. בעיניה אם הוא מוחה נגד דיכוי הפלשתינים, סימן שהוא חלק מ"השמאל" - ומותר
לעודדו.

מאוחר יותר, בישיבה שנערכה באוניברסיטה, השתתפו שני מרצים ישראלים. האחד הציע להציג בקמפוס את הסרט "ג'נין, ג'נין", המאשים את ישראל בג'נוסייד. השני הציע להזמין לאוניברסיטה את נורמן פינקלסטיין, שונא ישראל מושבע ואורח כבוד של בעלת בריתו החיזבאללה.

כשהבעתי התנגדות לכך, התפשט על פני שני המלומדים חיוך מתנשא ויהיר האומר: "מי אתם, בני חושך לאומני, שתתווכחו איתנו, בני האור, אנשי הפוסט-מודרנה, שכל נתיבי הדקונסטרוקציה נהירים לנו, היודעים להבחין בין נרטיב דומיננטי לנרטיב לא דומיננטי".





הקשקשת הגיעה לאורגזמה של טירוף



כשהסתיים הסמסטר הזמינו אותי מארגני ההפגנה לסעודת שבת. יחד קידשנו על היין וזימרנו את ברכת המזון. אני חילוני מוצהר ונלהב. יהדותי לאומית ותרבותית. אני סובר כי עגלתי אינה נחותה מהעגלה הדתית והחרדית, שכן אין בה פיתוי של גן עדן, של תחיית המתים, או עונשו של גיהנום, והיא מלאה בתרבות יהודית-עברית עשירה, רב-גונית ונפלאה.

אני גם מאמין שההומניזם החילוני הוא התשובה הנכונה לנו כבני אדם וכעם. אך אם הייתי צריך לבחור בין היהודים חובשי הכיפות בקולומביה לבין נציגיו של מה שקרוי בישראל שמאל קיצוני - אני יודע היכן שוכן לבי. זה כל הסיפור. לא, בעצם זה סוף הסיפור. זהו גם סוף הסיפור של הפלוגות האנטי-ישראליות באקדמיה הישראלית.

זמן רב אני מחכה לאיזו התפרצות היסטרית מכיוון זה, שתביא את הטיעונים שלה לנקודת גיחוך אל-חזור. סברתי שהקשקשת הפוסט-תבונתית והאנטי-ישראלית תגיע לאורגזמה של טירוף, של ממבו-ג'מבואיזם קיצוני, שאחריה לא יהיה עוד מקום לוויכוח.





אונס האקדמיה



בן-דרור ימיני סיפק לי את השיא הזה בחודש שעבר, כאשר סיפר בטורו על עבודת מחקר באוניברסיטה העברית, שבה מסבירה תלמידת מחקר מדוע חיילי צה"ל אינם אונסים נשים פלשתיניות. שאלת המחקר היתה: איך זה שבניגוד למקובל בצבאות כיבוש אחרים, בצבא הכיבוש הציוני "אין אונס".

לחוקרת היו שני הסברים: ראשית, חיילי צה"ל אינם אונסים משום שבעיניהם הפלשתינים עברו תהליך של דה-הומניזציה "ומשום כך לא ייתכן אקט מיני עם מי שנתפס כלא אנושי". שנית, בהימנעותם מאונס הם משרתים מטרה דמוגרפית, שכן האונס עשוי להביא להריון שיגדיל את כוח האדם הפלשתיני ויגדיל את מספרם של אויבינו - כלומר, לא רק שאין אונס אלא גם אין קונדום.

הדבר המשמעותי הוא לא המחקר ההזוי הזה. אין הוא יוצא דופן. בחלק מהאוניברסיטאות בישראל מתקיימת הסתה נגד ישראל ברמה הנמוכה ביותר. פילוסוף ידוע באוניברסיטת תל-אביב כינה את ישראל "פח הזבל של אירופה", וסטודנטים כידוע מושפעים ממוריהם, גם כאשר אלה אחוזי שנאה מטורפת נגד המדינה שממנה הם מתפרנסים ובזכות ההתקפות עליה הם מתפרסמים.

הדבר המעניין הוא ש"עבודת המחקר" הזו זכתה בפרס מטעם האגודה הסוציולוגית וכי פרופסורים מכובדים הצביעו בעד מתן פרס זה. היה מעניין לשמוע כיצד פרופסורים אלה מציעים שהחברה הישראלית תתקן פגם חמור זה של אי-אונס סדרתי מצד חיילי צה"ל. האם היעדר אונס תיירות גם הוא מצביע על דה-הומניזציה שלהן? הפרופסורים האלה טועים. זה לא נכון שאין אונס. יש אונס: אונס האקדמיה, אונס המדע ואונס הסטודנטים, הנאלצים לשמוע את קשקושיהם.




http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/699/941.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group