לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
רצח רבין:בקשה לראש השבכ לבטל חובת הסודיות מטעם השבכ המוטלת על פרופ' היס  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 18.02.08 13:32    נושא ההודעה: רצח רבין:בקשה לראש השבכ לבטל חובת הסודיות מטעם השבכ המוטלת על פרופ' היס



יב' אדר א תשס"ח
18/02/08
סימוכין: מב/18020802


לכבוד: ראש שרות הביטחון הכללי מר יובל דיסקין
באמצעות לשכת היועץ המשפטי לממשלה טל: 026466521 פקס: 026467001

דע: ראש הממשלה, מר אהוד אולמרט היועץ המשפטי לממשלה
טל: 026546700 פקס: 026546717 טל: 026466521 פקס: 026467001


באמצעות פקסימיליה

מר יובל דיסקין הנכבד,


הנדון: בקשה לבטל חובת הסודיות מטעם השב"כ המוטלת על פרופ' היס ושאר אנשי הצוות לרפואה משפטית בנוגע לנתיחת ראש הממשלה רבין ז"ל
ע"פ חוק שירות הביטחון הכללי, התשס"ב-2002


בהמשך לתחקיר של נפתלי גליקסברג "תיק לא סגור" ששודר בערוץ השני ב-3נובמבר 2005 ודבריו המצולמים של פרופ' יהודה היס על פיהם הוא הוחתם על ידי שרות הביטחון, להלן השב"כ, לפני הניתוח הפתולוגי של רה"מ יצחק רבין ז"ל על מסמכים המחייבים אותו "לשמור על סודיות" ובהמשך להצגה על ידו של צילום הרנטגן בו מופיע כדור בעמוד השדרה שלא דווח בדו"ח הפתולוגי של רה"מ המנוח, הנני מתכבד לפנות אליך כדלקמן,

1. לאחרונה הועבר לח"מ חומרי החקירה של הועדה הציבורית ע"ש אדיר זיק ז"ל לחקר רצח רבין ז"ל בראשותו של פרופ' אריה זריצקי, להלן הוועדה. הוועדה הוקמה מיד אחרי הרצח מפאת חוסר האמון שרחש אז ציבור רחב לרשויות אכיפת החוק, חוסר אמון שלצערנו רק התעצם עם השנים.
חברים בוועדה זו המכובדים הבאים:
א. גב' רותי אייזיקוביץ, הוד-השרון (חינוך)
ב. מר נתן גפן, רמת-גן (מחבר "עוקץ קטלני", 1999 על רצח רבין)
ג. פרופ' ברוך גרנובסקי, הטכניון (מתמטיקה)
ד. פרופ' הלל ויס, אוניברסיטת בר-אילן (ספרות) *
ה. פרופ' אריה זריצקי, אוניברסיטת בן-גוריון (גנטיקה) *
ו. ד"ר סא"ל (מיל) דוד חן, ביה"ח אסף הרופא (כירורג) *
ז. ד"ר רחל טסה, ירושלים (כימיה פיזיקאלית )
ח. גב' קטי כהן, גבעת-שמואל (MBA)

2. מעיון בחומרים של הוועדה, עולה חשד כבד שגורמים בשב"כ ומחוצה לו פעלו באופן מתואם לשבש את משפטו של מר יגאל עמיר ואת עבודתה של ועדת שמגר בין היתר ע"י זיוף מוצגים, הדחת עדים והעלמת ראיות.

3. ביום 28.1.96 העיד פרופ' יהודה היס בבית המשפט בתיק 498/95 מדינת ישראל נגד יגאל עמיר על חווה"ד שהכין אחרי הניתוח הפתולוגי, חווה"ד סומנה ת/36 בתיק בית המשפט.
העמודים הרלוונטיים מעדותו של פרופ' היס מצ"ב כנספח א1-2',
העמוד הרלוונטי מחוות הדעת של הנתיחה לאחר המוות מצ"ב כנספח ב' ומהווים חלק בלתי נפרד מבקשה זו.

4. בחודש נובמבר 2005 הוצג באמצעות פרופ' יהודה היס צילום הרנטגן של רה"מ רבין ז"ל בתחקיר של נפתלי גליקסברג בערוץ 2. לא דרוש להיות מומחה כדבריו של פרופ' היס להבחין בשני הכדורים בגופה של ראש הממשלה. כמו כן לא דרוש להיות מומחה להבחין שכדור אחד ממוקם בעמוד השדרה במקום להיות בשער הריאה השמאלית בניגוד למה שדווח בדו"ח הפתולוגי. הקטע המוקלט של הראיון הטלוויזיוני בו מוצג צילום הרנטגן על ידי פרופ' יהודה היס ובו נאמרים דבריו על כך שהוחתם על חובת סודיות על ידי השב"כ מצ"ב בקישור כאן:
http://www.nakim.org/Aruts2His.wmv
ומהווה חלק בלתי נפרד מבקשה זו.

5. בנוסף לכל אלה הובאו לידיעתי דו"חות רפואיים סותרים, גרסאות מצולמות סותרות של שר הבריאות ורופאים המעידים על הימצאות כדור בעמוד השדרה של ראש הממשלה, ראה כאן דיווחים בתקשורת בליל הרצח של שר הבריאות ושני רופאים בכירים המעידים על פגיעה בעמוד השדרה:
http://www.nakim.org/israel-forums/3Docts.wmv
וכן הובאו לידיעתי סממנים המצביעים על כך שהסרט של הצלם רוני קמפלר, שהוצג כראייה מרכזית במשפטו של יגאל עמיר, עבר עריכה מכוונת להפליל את מר יגאל עמיר.

6. מכל אלה עולה השערה מבוססת שבליל הרצח תוכנן תרגיל של השב"כ על פיו הסוכן מטעמכם, מר אבישי רביב, הסיט את מר יגאל עמיר להתנקש בראש הממשלה תוך ששרות הביטחון דאג להחליף מבעוד מועד את כדוריו של מר יגאל עמיר בכדורי סרק, כפי ששרות הביטחון התנסה קודם לכן עם האחים קהלני.
ומכאן עולה השערה מבוססת מאוד שגורמים בשב"כ ובמערכת הפוליטית (סביר לחשוד במי שהתמנה מיד אחרי הרצח לראש הממשלה בפועל מר שמעון פרס) אשר היו בסוד העניינים ניצלו את התרגיל לרצוח בפועל את ראש הממשלה אחרי האירוע בכיכר.

7. השערה זו הועלתה ע"י מר יגאל עמיר בעת חקירתו במשטרה ראה סרט החקירה כאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?p=130958#130958

ההשערה, הועלתה כמו כן על ידו במהלך משפטו וכן הועלתה על ידי רבים וטובים שצפו בשידור חי בהתרחשות האירועים באותו ערב, בין היתר מפאת הדיווחים על כדורי סרק וההודעה לביפרים של העיתונאים של "ארגון אי"ל" (הארגון הבדוי מטעמכם) שדווחה בתקשורת מיד אחרי ההתנקשות על פיה הפעם התפספס אך להבא הארגון יצליח לחסל את רבין...

8. אין חולק שהשערה זו כמו כל כיוון חקירה אחר הייתה אמורה להיבדק כראוי, למרבה הצער עולה שהשב"כ היה מעורב נחרצות לכאורה בשיבוש המשפט של מר יגאל עמיר, הן על ידי החתמת מומחים ועדים שונים על מסמכי סודיות והן על ידי בחישה לכאורה בחומר הראיות כדוגמת סרטו של מר קמפלר, אקדח המתנקש והבגדים של ראש הממשלה.

9. השב"כ במקרה דנן פעל תוך ניגוד עניינים בוטה על אף החובה אשר הייתה מוטלת עליו שלא להתערב כלל ועיקר בכל הנוגע לחקירת הרצח, זאת בהתאם לקביעותיו של בית המשפט הגבוה לצדק בכל הנוגע למילוי תפקיד תוך הימצאות במצב של ניגוד עניינים, אציין את כב' השופט ברק בפרשת שמעון (בג"ץ 595/89 שמעון נ' הממונה על מחוז הדרום במשרד הפנים, פ"ד מד(1) 409, (שם, 414-413): "זהו עקרון יסוד, המצוי בהיכלם של עקרונות היסוד של השיטה. ממנו נגזרות הוראות חרותות. על-פיו מתפרשות הוראות אלה. ממנו נגזרות הלכות שיפוטיות - "משפט מקובל נוסח ישראל" - באשר לניגוד עניינים בתחומים שהחקיקה אינה מכסה. באמצעותו יתפתח המשפט ויינתן פתרון ראוי לבעיות של ניגוד עניינים שהחיים יעוררו במרוצת השנים ... שתיקת המחוקק לגבי התחום הבלתי מוסדר אינה מתפרשת, בדרך כלל, כהסדר שלילי לגבי אותו תחום, אלא אך כהימנעות מחקיקה המאפשרת תחולתה של ההלכה הפסוקה ..."

ונביא את דבריו של כב' השופט חשין בבג"ץ 8192/04 התנועה למען איכות השלטון נגד ראש הממשלה "... מאז פרשת סיעת הליכוד, "מושרשת [הדוקטרינה] עמוק בשיטת המשפט בישראל והיא מכללי הצדק הטבעי שלא נוכל בלעדיהם" (בג"ץ 971/99 התנועה למען איכות השלטון נ' ועדת הכנסת, פ"ד נו(6) 117, 149). הדוקטרינה היא "מן הראשונות במלכות בתורת המינהל הציבורי בישראל" (בג"ץ 6499/99 המפד"ל נ' הרב שלמה בן עזרא, פ"ד נג(5) 606, 618), ונמנית היא עם כללי הצדק הטבעי המחייבים את רשויות הציבור. מקורה באיסור שנאסר על אדם לשפוט בריבו - אין בעל-דין נעשה דיין - ואולם במהלך השנים פרשה עצמה הדוקטרינה על-פני שדות נרחבים וחדרה אל כללי משפט רבים ושונים. הדוקטרינה כה העמיקה בקרקע המשפט עד שהפכה חלק בלתי נפרד מן הצופן הגנטי של תורת המשפט, בצד עקרונות יסוד כתום לב, יושר ויושרה. אכן, האיסור על הימצאות במצב של ניגוד עניינים, כמותם של כל אותם עיקרי-יסוד מוכרים, חי את חייו מכוח עצמו - כאבן תשתית במשפט - ולא מכוחו של חוק חרות זה או אחר. "

10. בהתאם לאמור לעיל עולה שהחתמתם של פרופ' היס ואחרים על מסמכי סודיות על ידי השב"כ באותו לילה טרם הניתוח הפתולוגי נעשתה בהעדר סמכות ואף תוך שיבוש הליכי משפט.

11. ראש הממשלה בפועל אחרי הרצח, מר שמעון פרס, עשה כאן לכאורה שימוש לרעה של השב"כ שבראשותו להחתים את המומחים על מסמכי סודיות להטיל אימה עליהם ובצורה זו להדיח אותם בעדות תוך עבירה לכאורה על סעיפים שונים של חוק העונשין התשל"ז 1977 .

12. בשנת 2002 נחקק חוק שירות הביטחון הכללי, התשס"ב-2002, סעיף 7א' של חוק זה מגדיר היטב סמכויות שרות הביטחון הכללי. לא ניתן למצוא בחוק זה אסמכתא כלשהי המסמיכה את השב"כ להתערב בעבודתו של המכון לרפואה משפטית במסגרת הליך פלילי ובוודאי שמעולם לא ניתנה סמכות לשב"כ לפעול במטרה לחפות על עבירה פלילית של ראש ממשלה מכהן או ראש ממשלה בפועל כפי שקרה לכאורה במקרה של רצח רבין ז"ל, בהתאם אין כל הצדקה כיום אחרי חקיקת החוק האמור להמשיך לקיים חובת סודיות של פרופ' היס ואחרים ולהמשיך לחפות על מעשיו לכאורה של ראש הממשלה בפועל דאז מר שמעון פרס.

13. כידוע ההשלכות של חשיפת "אמת אחרת" בפרשת הרצח עלולות לזעזע זעזוע עמוק את הציבור בישראל. אחרי שהתברר לכאורה שנשיא מכהן היה אנס סדרתי נדמה שאין זה ייטיב עם מוסדות המדינה לחשוף שהנשיא המכהן כעת היה מעורב לכאורה ברצח רה"מ רבין ז"ל, יחד עם זה עשרות אחוזים מהציבור בישראל אינם ממילא מאמינים לגרסה הרשמית של רצח רבין ז"ל ואחוז זה רק הולך ועולה.

14. בהתאם לכל הנטען לעיל אבקשך לבטל בהקדם האפשרי כל חובת סודיות מטעם השב"כ המוטלת על פרופ' היס ושאר אנשי הצוות לרפואה משפטית אשר ניתחו את רה"מ המנוח בליל הרצח, חובת סודיות זו הושגה כאמור בהעדר סמכות, תוך שיבוש הליכי משפט ותוך ניצול לרעה של כוח המשרה תוך ניגוד עניינים בוטה. הדבר נחוץ לח"מ ולאחרים להמשיך בהליכים משפטיים הנדרשים במטרה לפתוח מחדש את חקירת רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

15. מאז חקיקת חוק חופש המידע התשנ"ח –1998 ופסיקות שונות של בג"ץ (ראה בג"ץ 258/07 זהבה גלאון נגד ועדת הבדיקה הממשלתית לבדיקת אירועי המערכה בלבנון השניה) הובהרה חשיבות זרימת המידע בין רשויות המדינה לציבור, אמון הציבור במערכת המשפט ובמוסדות הביטחון הינו אבן התשתית עליו מבוסס החוסן המדיני, החברתי והבטחוני של מדינת ישראל, אין צורך להכביר במילים לאן עשוי להוביל אותנו אי טיפול דחוף וראוי במוזכר לעיל.


______________________
בכבוד רב
חיים יטיב
דובר ארגון 'נקים ישראל'
WWW.NAKIM.ORG



click to enlarge

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך חמישי 13.03.08 9:28, סך-הכל נערך 4 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: שני 18.02.08 18:17    נושא ההודעה: חיים כל הכבוד על מאמציך אך האם לדעתך נקבל תגובה כשהשבכ' החשוד העיקרי...?

חיים יטיב היקר,

האם ראש השבכ' הוא הכתובת לפניה כזאת בזמן שהשבכ' הוא החשוד העיקרי
ברצח רבין ?

לדעתי רק הפעלת לחץ ציבורי גדול יכול להביא לפתיחת החקירה מחדש...
כלומר, יש למצוא כסף לאתר "נקים" כדי שיבצע פירסומים עם המימצאים הנהדרים לכל העולם, ו/או למצוא ערוצי תיקשורת עולמית ( CNN, FOX וכד' )
שיסכימו לשדר המימצאים עם העובדות לגבי הרצח...

אני עובד כאן בארה'ב גם על נושא זה, אך עד עתה נתקל באדישות או חוסר תגובות...! ( לדעתי חשיפת התוצאות לציבור העולמי, יביאו גם
לפתיחת נושאים רבים כמו שלי אישית על מערכות המשפט והפוליטיקה העברייניות והמושחתות...)
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 19.02.08 7:43    נושא ההודעה: שלום יוסי

שלום יוסי, בתשובה לשאלתך,
בהיבט המשפטי ראש השב"כ הוא הכתובת לפנייה זו. די מובן שהוא יפעל כאן על פי הנחיית ראש הממשלה, בהתאם לתגובתם נידע כיצד להמשיך בהליכים המשפטיים ונידע כיצד להתייחס למעשיהם.
לגבי עניין הכסף, אני מסכים עם דבריך, אזרחים מעדיפים לתרום לנפגעי הטרור או למוסדות חינוכיים, אך להשקיע במאבק בשחיתות הגורמת לכל הצרות זה פחות ממלכתי מבחינתם והם מעדיפים לעצום עיניים.
מצער אבל זה המצב.


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

הרנטגן





הצטרף: 09 אוק' 2006
הודעות: 57


הודעהפורסם: רביעי 20.02.08 23:40    נושא ההודעה: פניה חשובה מאד ותשובת ראש השב"כ מאד מסקרנת

חיים, מדובר ביוזמה חשובה, שיכולה בין היתר לסווג את ראש השב"כ הנוכחי לכאן אן לשם.

נקווה שתתקבל תגובה עניינית ובכל מקרה, עכשיו דיסקין לא יוכל לטעון שהוא לא ידע...
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שבת 23.02.08 21:16    נושא ההודעה: אכן פניה חשובה לדעתי,

אכן פניה חשובה לדעתי, אשר תאפשר לסווג את ראש השב"כ הנוכחי וראש הממשלה בכל הקשור לסיוע שהם נותנים לרוצחים האמיתיים לחמוק מעונש.
_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

אגמון יוסף
אורח








הודעהפורסם: רביעי 27.02.08 14:38    נושא ההודעה: עלינו לתכנן מעשים היות ולא נקבל תגובות מראש השב'כ ובכירים בכל נושא כזה ונוספים כאלה...

גם בנושאים פחות פליליים שבהם ניתפסו עובדי ציבור עם חשדות לגניבות, מירמה וכד'...(ללא רצח), אין קבלת תגובות אמיתיות או תגובות בכלל, מראש הממשלה, שרים, ראשי מערכת המשפט ונוספות...

הפיתרון המוצע: רעיון המשפטים הציבוריים באוניברסיטאות עם שחקנים שייצגו את הנאשמים ואת השופטים (ללא מישפטנים), יוכלו להביא את תחנות הטלויזיה הזרות שמעוניינות לשדר ארוע כזה (יש אנשים וגופים עשירים כמו גאידמק שנפגעו ממערכת המשפט, שישמחו לממן ארועים כאלה...) .
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

השמאל מדווח
אורח








הודעהפורסם: רביעי 05.03.08 8:59    נושא ההודעה: יגאל עמיר בביהמ"ש. ביקש להגדיל את זמני הביקור

עדכון אחרון - 07:52 05/03/08

יגאל עמיר דורש להגדיל את זמני הביקורים בכלא

מאת הילה רז

לטענתו, הוא זקוק להגדלת זמני הביקורים בגלל הולדת בנו


רוצחו של ראש הממשלה רבין, יגאל עמיר, עתר השבוע לבית המשפט המחוזי בתל- אביב בטענה כי מאז שהועבר לכלא רימונים נפגעו זכויותיו כאסיר. עמיר מציין בבקשתו כי "כעת נאמר לי שאקבל ביקור רק של חצי שעה בשבוע בלי שום הסבר ובמופלה משאר האסירים באגף ההפרדה". לטענתו, הוא זקוק להגדלת זמני הביקורים, בגלל הולדת בנו. מבית המשפט הוא מבקש גם להגדיל בשעה את זמן השיחות המוקצה לו ולאשר גם לאחיו וילדיהם לבקר אותו.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=961128&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 13.03.08 9:27    נושא ההודעה: אשור על קבלת המכתב ממשרד ראש הממשלה

אשור על קבלת המכתב ממשרד ראש הממשלה


click to enlarge

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

אורח









הודעהפורסם: חמישי 13.03.08 21:54    נושא ההודעה: חיים, תזכה למצוות

מצפים לתשובה מהשלטונות
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group