לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ספקולציה לגבי הדרך שבה נולדה ההתנתקות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע-גיל רונן
אורח








הודעהפורסם: רביעי 20.02.08 8:18    נושא ההודעה: ספקולציה לגבי הדרך שבה נולדה ההתנתקות

פורסם: י"א אדר א תשס"ח / 17 פברואר 08
שלי, עדנה והימין התמים
מאת גיל רונן

ספקולציה לגבי הדרך שבה נולדה ההתנתקות


במהלך שנת 2004 התגבשה בצמרת הפוליטית הישראלית התוכנית לסגת מרצועת עזה תוך החרבת כל היישובים היהודיים שהיו בה, "תוכנית ההינתקות". בזמן שעבר מאז אותה טראומה, התגבשה בימין האמונה כי מי שאחראי להינתקות הוא "השמאל" שניצל את שחיתותו של שרון כדי לכפות עליו את המהלך בעסקה סיבובית, ניקויו של שרון בפרשת האי היווני תמורת ביצוע ההינתקות. חכמי הימין אף הרחיקו לכת וזיהו בתוך "השמאל" אלמנט הקרוי "האליטות", ואפילו הרהיבו עוז והצביעו על שני גורמים ספציפיים שחברו יחדיו כדי לסייע לשרון לבצע את המהלך: "מערכת המשפט" ו"התקשורת".


אני שואל אתכם חכמי הימין את השאלה הבאה: איך כפו על שרון את מהלך "ההינתקות"? מי עשה את זה? הרי בשביל לבצע מהלך שכזה היה צריך קבוצה מתואמת היטב שתעמוד בדרישות הבאות
ברם, הרזולוצייה שבה רואה הימין את השמאל היא של 12 פיקסל על 10 במקרה הטוב. הוא אינו מסוגל להבחין במבנה הכוח האמיתי של השמאל, והוא לא מזהה את הדמויות החזקות, את הרשעים האמיתיים, את אלה שצריך לנטרל כדי לנצח.

אני שואל אתכם חכמי הימין את השאלה הבאה: איך כפו על שרון את מהלך "ההינתקות"? מי עשה את זה? הרי בשביל לבצע מהלך שכזה היה צריך קבוצה מתואמת היטב שתעמוד בדרישות הבאות:

א) לקבוצה צריכה להיות הנהגה מגובשת עם אידיאולוגיה חזקה וארוכת טווח.

ב) עליה להיות מסוגלת לאיים על שרון באופן משכנע כי היא תגיש נגדו כתב אישום אם לא יעשה את דברה.

ג) עליה להיות מסוגלת להבטיח לשרון באופן משכנע כי יבוטל נגדו כתב האישום אם יעשה את דברה.

ד) עליה להיות מסוגלת לתזמר את התקשורת בהתאם.

ה) רצוי מאוד שיהיו בתוכה אנשים ששרון מסוגל לתת בהם אמון, ואשר יוכלו להתגבר על חשדנותו והססנותו בכל פעם שאלה יתעוררו לאורכו של התהליך.

נו, אז מי עשה את זה? איזה אדם או קבוצת אנשים עונה לקריטריונים האלה? אל תגידו לי "השמאל" או "התקשורת". אין דבר כזה, כמו שאין דבר כמו "המתנחלים" או "הימין". שמות, תנו לי שמות.


נו, אז מי עשה את זה? איזה אדם או קבוצת אנשים עונה לקריטריונים האלה? אל תגידו לי "השמאל" או "התקשורת". אין דבר כזה, כמו שאין דבר כמו "המתנחלים" או "הימין". שמות, תנו לי שמות
אני אתן לכם שמות: עדנה ארבל, שלי יחימוביץ', גדעון סער ויוסף "טומי" לפיד, אבל בראש ובראשונה ארבל ויחימוביץ'.

הקבוצה הזאת נפגשה בביתו של ח"כ סער בסביבות 15.6.04, זמן קצר אחרי מינויה של ארבל לבית המשפט העליון, וכמה ימים לפני הודעתו של מני מזוז על סגירת תיק "האי היווני". לפיד היה אז שר המשפטים, וסער היה ראש סיעת הליכוד שבראשה עמד אריאל שרון. כך דיווח על הפגישה העיתונאי יואב יצחק ב"מעריב" וב-Nfc (הדיווח הזה עלה לו במשרתו ב"מעריב"):

"הפגישה התקיימה לפני הודעתו הרשמית של מזוז על סגירת התיק, אך בשעה שכבר היה ידוע ופורסם ברבים כי מזוז החליט לסגור את התיק, ובשעה שכבר הועלו חשדות נגד ארבל על ניסיון תפירת התיק לשרון".

"הפגישה הלילית, שכללה ארוחת ערב, התקיימה אצל ח"כ סער, בביתו בתל אביב. סער מקורב לארבל ונחשב לאחד מאנשי סודה ואנשיה במערכת הפוליטית. הוא שימש בעבר עוזרה - כשזו כיהנה בתפקיד פרקליטת המדינה. קודם לכן שימש עוזרה של השופטת דורית בייניש, שאף היא אחת החברות הקרובות המגוננות על ארבל. סער נטל באחרונה חלק פעיל הן בוועדת החוקה חוק ומשפט שדנה בפרשת ארבל והן במקומות אחרים, גונן על ארבל מפני מיצוי הדין עימה בשל מעשיה, ואף לא מסר גילוי נאות על קשריו הקרובים עם ארבל".

עוד דיווח יצחק:

"בפגישה השתתף כאמור השר לפיד. שר המשפטים, המכהן כיושב-ראש הוועדה לבחירת שופטים, מגונן בחודשים האחרונים על ארבל, דוחה על-הסף תלונות ובקשות לברר את החשדות נגדה. השר לפיד אף דחה דרישה של חברי כנסת, שתבעו ממנו להביא את החשדות נגד ארבל לבירור בפני הוועדה לבחירת שופטים, וכן להורות על בדיקה בשאלה האם אכן תפרה תיק לאריאל שרון כשהכינה מראש טיוטת כתב אישום נגדו...".


בניגוד ליואב יצחק, איני חושב שיחימוביץ' היא עיתונאית חצר של מישהו, אלא דווקא הכוח האידיאולוגי המנהיג למרות היות ארבל הבוגרת יותר, ולכאורה הבכירה יותר מבין השתיים
"נודע, כי בפגישה תודרכה העיתונאית שלי יחימוביץ נגד מזוז והחלטתו לסגור את התיק בפרשת האי היווני. ואכן, ביום שישי של אותו שבוע (18.6.04) הופיעה יחימוביץ בטור אישי בערוץ 2, הטיחה האשמות חמורות נגד מזוז. היא הציגה את ארבל כמי שלוחמת בשחיתות ואת מזוז כמי שמתבטל בפני בעלי כוח וממון. כך נהגה יחימוביץ גם בתוכניות רדיו בהם השתתפה".

ברצוני להביא את פרשנותי למשמעות של אותה פגישה. כל זמן שאיני מציין אחרת, מדובר בספקולציה בלבד.

לעניות דעתי, ה"שפיץ" האידיאולוגי המוביל בחבורה הזו הוא החוד הנשי ארבל ויחימוביץ'. בניגוד ליואב יצחק, איני חושב שיחימוביץ' היא עיתונאית חצר של מישהו, אלא דווקא הכוח האידיאולוגי המנהיג למרות היות ארבל הבוגרת יותר, ולכאורה הבכירה יותר מבין השתיים.

אל דבריו של יצחק לגבי הקשר בין ארבל לסער יש להוסיף כי גם בין יחימוביץ' לסער יש קשר ידידות בן עשרות שנים. הברית הפוליטית-אידיאולוגית שלהם נמשכת גם היום: יחימוביץ' ויתרה על תפקיד יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה שכאילו נתפר עבורה, והעדיפה להעמיד בראש הוועדה את סער שממילא משמש מזה זמן רב המוציא והמביא של הלובי הפמיניסטי בכנסת.

הטמטום הטראגי של הימין מתבטא בכך שהוא אינו מסוגל להביא עצמו לראות את מה שכל כך גלוי ושקוף: ארבל היתה הדמות היחידה שהייתה יכולה לאיים על שרון באופן משכנע בעניין התיק היווני (האדם היחיד חוץ ממנה שיכול היה לעשות זאת היה היועץ המשפטי רובינשטיין, אבל הוא לאו דווקא שמאלן קיצוני וגם אינו טיפוס מפחיד במיוחד). היא לא הייתה צריכה לדבר איתו בכלל. לפיד וסער עמדו לרשותה. דרכם היא הייתה יכולה גם להבטיח שהתיק ייסגר אם יבצע את "ההינתקות". לכאורה, נוצרה בעיית שליטה כאשר ארבל סיימה את כהונתה כפרקליטת המדינה, לכן היה לכאורה צורך בפגישת התיאום עם סער ולפיד. היה צריך ליצור מצב שבו:

א) מזוז יסגור את התיק כפי שהובטח לשרון.

ב) יטושטש ככל האפשר הקשר בין הסגירה לבין "ההינתקות".

ג) שרון לא יעשה פתאום "אחורה פנה", ויחזור בו מ"ההינתקות" לאחר שכבר נסגר נגדו התיק.


מה בדיוק נסגר בפגישה? איני יודע. לי ברור שההתקפות של יחימוביץ' על מזוז נועדו לבלבל את האויב (כלומר, אתכם, קוראים יקרים ותמימים). הרי סגירת התיק תואמה לכאורה על ידיה ועל ידי ארבל יחד עם שר המשפטים
מה בדיוק נסגר בפגישה? איני יודע. לי ברור שההתקפות של יחימוביץ' על מזוז נועדו לבלבל את האויב (כלומר, אתכם, קוראים יקרים ותמימים). הרי סגירת התיק תואמה לכאורה על ידיה ועל ידי ארבל יחד עם שר המשפטים. ייתכן גם שההתקפות נועדו להפעיל לחץ על מזוז ולבלבלו. בכל מקרה היה ברור שהן לא ישנו את החלטתו של מזוז.

עד כאן התסריט הדימיוני שלי.

הטקטיקות האלה של לעשות דבר אחד בסתר ולהראות כלפי חוץ את ההיפך הגמור מאפיינות את יחימוביץ', והן אפקטיביות מאוד גם בקרב מנהיגי הציבור החרדי וגם בקרב ראשי המתנחלים. הרוב סבור שיחימוביץ' היא אדם חיובי, בסך הכל.

הלו, רבותי מי הוביל במשך שנים את המתקפה על הדתיים בתקשורת מתוך הבונקר שלה ב"קול ישראל", ויצרה משם אג'נדה עבור כל שאר התקשורת? יחימוביץ', יחימוביץ' ושוב יחימוביץ'. פתאום, לקראת כניסתה לכנסת היא השמיעה כמה אמירות בזכות החרדים, אותם תיארה כ"מיעוט נרדף". והופ, החרדים אוהבים אותה.

מי סגר את ערוץ 7? האם לא עדנה ארבל שיואב יצחק תיאר את יחימוביץ' כ"עיתונאית החצר" שלה? למה, אתם חושבים שיחימוביץ' לא ידעה על התוכנית לסגור את הערוץ, ואולי אף הגתה אותה? מניין לכם שפגישות כמו "הארוחה הידידותית" לא התקיימו גם אז? אז יחימוביץ' אמרה שלדעתה זה לא פייר שסגרו את ערוץ 7. נו שוין, הוט ער געזוגט. אז מה? התעוררו, רבותי התמימים, התעוררו. התמימות שלכם עולה לכולנו ביוקר. ארבל ויחימוביץ', או יותר נכון יחימוביץ' וארבל זהו השפיץ של החוד של המאפיה שמחריבה את ארצנו.

ועוד לא דיברנו בכלל על "ארבע אמהות".


http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/7327
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group