לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מוות למושחתים!  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: שני 18.09.06 6:56    נושא ההודעה: מוות למושחתים!

מוות למושחתים!


אריק באך 18.09.2006 3:58


כשעל ביצוע עבירות פליליות ברורות ומוגדרות אשר אינן ניתנות לפרשנות כמעט, פוסק היועמ"ש כי אין להעמיד לדין כי זה אמנם לא יאה לבצע עבירת פליליות אבל לא ממש חמור עד כדי העמדה לדין, ולעומת זאת על זוטי דברים ולכל היותר אי הבנה של כווונת המתגפפת "להתנשק צרפתית או רק פולנית" מחולל היועץ מסע צלב ומרדף חוצה יבשות ומהומת אלוהים לרבות הפעלת מכבש לחצים מצד שליחי שלטון החוק על זו שקיבלה נשיקה להתלונן כאילו היה זה מעשה מגנה - אז לא תפירת התיק לרמון היא הדבר החמור כאן (התרגלנו), גם לא הכשרת שוחד וטובות הנאה שבפרשת אולמרט כמו גם בפרשת האי היווני זה מה שחמור כאן (למה להם אסור מה שלשופטים בעליון מותר?), וגם לא הפרת "הלכת שבס" על ידי היועץ המשפטי (למה שעורכי דין לא יבוזו לעליון שבז לעצמו?), אלא המעילה והפרת אמונים של היועץ המשפטי עצמו בחובות תפקידו. "ואיך הצל יהיה ישר אם המקל הוא עקום"?


ראשיתה של הפרשה נשמע לי די הזוי:



"אלכסנדר טסלר קנה עט נובע לאולמרט בשווי 1750 דולר קודם לכן פעל אולמרט עבורו לקידום עסקיו במלון הנסיכה וניצל לרעה את מעמדו אולמרט: "לא היה ולא נברא" (יואב יצחק, Nfc, כאן)



אולם חקירת המשטרה וקביעת היועץ קבעה כי גם היה, וגם נברא. ובלשונו של מזוז: "מוטב היה כי מר אולמרט היה נמנע מלטפל במישרין בענייניו של מר טסלר, וזאת נוכח היחסים האישיים ביניהם"



היועץ המשפטי לממשלה קבע למעשה כי אהוד אולמרט שהיה הממונה על מנהל מקרקעי ישראל, אכן השתתף בפגישה במנהל מקרקעי ישראל באופן אישי ממש, כשהדיונים נגעו לידידו האישי איל הון איל ההון אלכסנדר טסלר.



מזוז פטר את המעשה באמירה "מוטב היה שלא היה משתתף". אבל מה בתכלס? האם ניתן היה לפטור את כל מעשי הרצח והשוד והאונס והעושק במדינה באמירה הנכונה אמנם, כי "מוטב היה שלא היה היו עושים את זה"? בשביל זה צריך יועץ משפטי בכלל?



כדי לבחון את האבסורד הזה, נסו רק להגיד את המשפט הבא בקול רם ותראו איזו קריזה תחטפו: "מוטב היה שיגאל עמיר לא היה רוצח את ראש הממשלה" ותו לא...נעבור לפרסומות...



תפקידו של היועמ"ש הוא לא לחרטט לנו מה "מוטב שלא", אלא לבצע את מה שהמחוקק קבע לגבי דברים אסורים, שאחרת הוא בעצמו בהתחמקותו מבצע עבירה פלילית של הפרת אמונים ומי אותו יעמיד לדין?.



יש בספר החוקים של מדינת ישראל חוקים שלא זקוקים לטובות של שום יועץ כדי שיפרש לנו מה כתוב שם.



לדוגמא, סעיף 278 לחוק העונשין ("עובד הציבור שיש לו זיקה פרטית") קובע:



"עובד הציבור שיש לו מכוח משרתו סמכות שיפוטית או מינהלית לגבי נכסים מסוג מסויים או לגבי עיסוק בחרושת, במסחר או בעסק מסוג מסויים, והוא משתמש בסמכותו לגביהם בין בעצמו ובין על-ידי אחר כשיש לו, במישרין או בעקיפין, זיקה פרטית בהם, דינו - מאסר שלוש שנים".



עוד דוגמא, סעיף 284 (מרמה והפרת אמונים) קובע:



"עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו - מאסר שלוש שנים"



עוד דוגמא, על רקע הוראות התקש"יר (תקנון שירות המדינה) המחייבות עובד להודיע מיד על ניגוד עניינים וסעיף אחר המחייב אותו להמנע מלהשתתף בדיונים שבהן עשויה ליפול החלטה שיש לעובד הציבור זיקה ישירה או עקיפה כלפיה, סעיף 286 (אי מילוי חובה רישמית) לחוק העונשין קובע:



"עובד הציבור הנמנע במזיד למלא חובה המוטלת עליו על פי דין, דינו - מאסר שלוש שנים, זולת אם היה מילוי החובה כרוך בסכנה גדולה מזו שאדם בעל כוח ומרץ רגילים יכול לעמוד בה"



בהקשר הנ"ל ניתן גם לקרוא את סעיף 286 (הפרת חובה חקוקה) לחוק העונשין:



"המפר הוראת חיקוק במזיד, במעשה האסור לפי אותו חיקוק או בהימנעות ממעשה שעשייתו נדרשת לפי אותו חיקוק, והדבר נוגע לציבור, דינו - מאסר שנתיים; והוא, אם אין נראית מאותו חיקוק כוונה לעונש אחר על הפרתו



וכמובן שעל רקע הקביעה שאולמרט קיבל מאותו איל הון עט יוקרתית בעלות שהיא יותר מהשכר לחודש ואפילו לחודשיים עבודה של אזרח פשוט, לא צריך יותר מידי עיצות משפטיות מיועצים מטעם על מנת לקרוא את סעיף 290 (לקיחת שוחד) לחוק העונשין:



"עובד הציבור הלוקח שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר שבע שנים או מאסר שבע שנים עם קנס עשרת אלפים לירות"



ואם למישהו יש ספק לגבי סעיף חמור זה, אז בא סעיף 293 (דרכי שוחד) ומפרש גם למוגבלי הבנה את האופן שבו יש לפרש את סעיף 290 הנ"ל:



"אין נפקא מינה בשוחד 1. אם היה כסף, שווה כסף, שירות או טובת הנאה אחרת. 2. אם היה בעד עשיה או בעד חדילה, השהיה, החשה, האטה, העדפה או הפליה לרעה. 3. אם היה בעד פעולה מסויימת או כדי להטות למשוא פנים בדרך כלל 4. אם היה בעד פעולה של הלוקח עצמו או בעד השפעתו על פעולת אדם אחר 5. אם ניתן מידי הנותן או באמצעות אדם אחר; אם ניתן לידי הלוקח או לידי אדם אחר בשביל הלוקח; אם לכתחילה או בדיעבד; ואם הנהנה מן השוחד היה הלוקח או אדם אחר 6. אם תפקידו של הלוקח היה של שררה או של שירות; אם היה קבוע או זמני ואם כללי או לענין מסויים; אם מילויו היה בשכר או בלי שכר, אם בהתנדבות או תוך קיום חובה 7. אם נלקח על מנת לסטות מן השורה במילוי תפקידו או בעד פעולה שעובד הציבור היה חייב לעשותה על פי תפקידו."



זה לשון החוק, ולא צריך טובות של שום משפטן על מנת להבין אותו.



לעומת זאת קראתי והפכתי וחקרתי את חוק העונשין שוב ושוב מתחילתו ועד סופו כמה וכמה פעמים, ולא מצאתי שם שום סעיף האוסר על גבר לנסות לנשק אישה שמתגפפת ומתחרמנת ומתענטזת עליו, אפילו אם הוא מאוד מפריע למיועדת להיות נשיאת בית המשפט העליון. אדרבא – ניתן אפילו למצוא בחוק סעיפים המאפשרים לאשפז אנשים חולי נפש שלא יעשו את הדבר הטבעי והמתבקש הזה, או לפחות לשלוח אותם לרכוש ויאגרה בבית המרקחת הסמוך.



בעיתונים אפילו ראיתי תמונה מפוארת של נשיא בית המשפט העליון היוצא מתנפל בנשיקה בפרהסיה על פרצופה של נשיאת בית המשפט העליון הנכנסת (לפחות את זו שראינו בפומבי, הנשיקה הזו הייתה על הלחי). ולא עלה על דעתי שאם פתאום היא הייתה אומרת לו "לא" (וזו בהחלט זכותה!) היה מוגש נגד אהרון ברק כתב אישום על מעשה מגונה...




אהרן ברק נישק את הגב` ורבה התופרת כי הוא הניח בנסיבות העניין שהיא מסכימה.
נניח שהיא הייתה אומרת לו "לא!" - האם די בזה כדי להגיש נגד אהרן ברק כתב אישום?



אז בניגוד ליואב יצחק אין לי שום טרונייה ליועמ"ש על סגירת התיק נגד אולמרט. השוחד הוא האמצעי היחידי של אנשים לקדם עניינים במדינה הזו, ונכון שזה לא חוקי ולא מוסרי ולא ראוי ובלשונו של היועץ "מוטב היה שלא", אבל כשאין שום דך אחרת לשרוד "בהתחשבי בברירה האחרת מוטב לאכול מאשר להיאכל" (נפוליון).



אם טסלר לא היה נותן ואם אולמרט לא היה לוקח, בעל הון אחר היה נותן ועובד ציבור אחר היה לוקח והקרקע הציבורית ממילא הייתה מוענקת לידיים פרטיות בהפשרה והרשאות הבניה הנוחות.



כדי לבער את נורמת השוחד השירות הציבורי אי אפשר לתפוס איזה טרמפ על איזה שעיר לעזאזל תורן ולהניח לכל היתר להמשיך להנות מהסטטיסטיקה ש 99.9% מנותני ומקבלי השוחד כלל לא נתפסים. זה נחמד כדי לפרנס את כותרות העיתונים אבל זה לא ימגר את נורמת השוחד השולטת בכל מוסדות השלטון ללא יוצא מן הכלל.



יש להכריז על מצב חירום לאומי, להכריז בחוק עונש מוות לכל מושחת, ולחייב כל פקיד העוסק ברכוש הציבור לתת רק החלטה מנומקת ולאחר מתן הזדמנות שווה לאחרים ולפרסם את נימוקיו באינטרנט לעיני כולם כך שאפשר יהיה לדעת על כל החלטה העושה ברכושם של אזרחי המדינה מעשה, לפקח, לבקר.



יש להפסיק את המצב שהשחיתות הרבה יותר משתלמת מכל עונש שהחוק מסוגל בכלל לתת.



יש להלאים את רכושם של המושחתים ואת פירות רכושם גם מבני משפחותיהם. כל מי שיש לו מעל מליון דולר רכוש, ואין לו הסבר מאיפה ההון שצבר וההסבר מניח את הדעת שמקורו אינו משחיתות – יש להלאים את כל רכושו (את זה שאין לו הסבר והוכחה שלא בשחיתות ישירה או עקיפה הוא הושג) ולחלק אתהשלל שווה בשווה בין כל אזרחי המדינה במזומן, שכן החזקה היא שזה רכושם של כלל אזרחי המדינה ללא הבדלי מעמדות וצבע.


על עבירות של שוחד, סידור ג`ובים ללא מכרז שווה והעדפת הטובים ולא המקושרים, והטבות שלטונית למקורבים –כולל בועדההלמינוי שופטים ובבית המשפט העליון- יש לחוקק חוק להוציא את המושחתים להורג. אסור להתפשר כי בנפשינו היא. ככה נלחמים בשחיתות שחומרתה אינה פחותה מעבירת הבגידה.


שחיתות זו היא בגידה. זו בגידה במדינה. זו בגידה בחובות התפקיד. זו בגידה המשרתת בסופו של דבר את אוייבי המדינה שזוכים למנהיגות צולעת ופקידות נכה ומוגבלת המפקירה את מערכת הבטחון והעורף גם יחד למחדלים ובזיונות והפקרות הגובה מחיר נורא של חיי אדם עד סיכון של ממש לקיומה של המדינה כולה.


כשהחוק הוא סתם אות מתה, וכשאוכפים את החוק רק נגד מי שמסמנים מתוך אינטרס אישי, ומעלימים עין מכל היתר עד שהאזרח הפשוט מופקר לחלוטין בחיי היומיום מול פשעים קטנים כגדולים – החוק הוא צחוק, האמונים על אכיפתו הופכים לשותפים עיקריים ותומכים ראשיים לכל מעשי הפשע, השחיתות חוגגת, ובהתפתחויותיה אין כל הבדל בין ההפקרות הזו למעשה בגידה שגם לגביה יש עונש מוות כחוק, ובצדק.

כולנו ראינו ורואים איך שוחד ושחיתות והפקרות של מאות מליוני דולרים בבניית גדר "בטחון" (עאלק....) מפקירה את בטחון המדינה כולה וחושפת את כולם לירי קאסמים וטילים שגדר ההפרדה לא מתיימרת בכלל להתמודד איתם. זה כמו שבנק היה מאבטח את העציץ בכניסה לסניף ומשאיר את חדר הכספות פתוח לרווחה ועוד משלם על ה"אבטחה" הזו מאות מליוני דולרים. למקורבים ותומכים בלבד, כמובן. איך יעלה על הדעת שלא לחוקק חוק שיוציא להורג כל מי שהיה מעורב בקומבינה הזו שפגעה כל כך קשה בחיי כל כך הרבה אנשים ובבטחון המדינה כולה?

לו יידע כל מושחת כי דינו מוות, ימהרו כל מקבלי הכספים להחזירם לפני שהאזרחים יקיימו את החוק ויעשו במקום המשטרה את מה שהמשטרה לא עושה. הרי החוק ממילא מרשה גם לאזרחים לעשות במקום שבו אין למשטרה יכולת מעשית לפעול. ביום שכל פקיד מושחת ידע שדמו בראשו, כי יחידת החיסול חוקית על אזרחי תשיג אותו במוקדם או במאוחר, הוא יחשוב פעמיים אם כדאי לו להסתכן.


ברגע שהיועץ המשפטי לממשלה יידע כי הוא צפוי לעונש מוות על פי חוק, במידה ולא יסביר מדוע לרמון נתפר –לפחות לכאורה הרבה יותר ודאית מהלכאוריות שעל בסיסה הוגש כתב אישום זה- תיק על נשיקה למי שהתחרמנה עליו, בעוד שלראש הממשלה שעובדי לשכתו תפרו לפחות לכאורה את התיק הזה לא נפתח תיק פלילי למרות ש"מוטב היה" שלא היה עושה למען טסלר מה שחוק העונשין אוסר על עובדי מדינה המופקדים על נכסי הציבור לעשות למען ידידים – נגלה שגם יועץ משפטי בלי ביצים יפחד יותר מהמוות מאשר מאולמרט או ביניש.




מוות למושחתים! מקום המדינה ועד בכלל, והלאמת רכושם לחלוקתו במזומן שווה ושווה בין כל האזרחים. זה צריך להיות תוכנו של חוק יסוד: אנטי-שחיתות.




סעיף חשוב בחוק ייתן הזדמנות לכל המושחתים להחזיר את כל פירות השחיתות שלהם לקופה ציבורית בתוך שלושים יום ובכך לפתוח דף חדש בחייהם כאילו לא עשו דבר.

זה מה שצריך לעשות במקום כל מיני ועדות חקירה ופיטפוטי סרק גבוהים ונבובים בזכות שלטון החוק.



וכדאי למחוקק לעשות את זה מייד, לפני שהשחיתות תוציא את כל המדינה הזו להורג באופן קולקטיבי ובאדיבות אוייבנו המשתכללים כל כך, בזכות זה שיש להם מנהיג שחשבון הבנק שלו מנוהל שקוף לעיני כל הציבור באינטרנט וכל הונו מסתכם בדירה כפרית קטנה שגם עליה הוא משלם משכנתא בכל חודש עוד מהימים בהם היה מורה פשוט. מורה שמוביל את האומה שלו להישגים טכנולוגיים וחברתיים מדהימים –למרות כל התעמולה של המערב- עד כדי כך שהוא לא חייב להזיע בכל פעם שקונדוליסה ממצמצת...והוא עומד על דעתו בעולם בזכות השגיו ולא מכשכש בזנב בגלל השנור והתלות בחסדיהם.

את המנהיג שלהם וגם לא את נסראללה אי אפשר לקנות תמורת עט, סיגר או רכישת קישקוש מכוער במחיר מופקע בטענה שזו אומנות. וזו הסיבה לזה שהם ניצחו. לא בגלל שהצבא שלנו לא היה מוכן, ולא שנלחמנו באזרחים הלבנונים אויבי החיזבאללה במקום בסוריה ואיראן שמטעם פעל נסראללה.



הבזיונות הללו הם רק התוצאה, לא הסיבה.



הסיבה היא השחיתות. השחיתות באכיפת החוק בצורה מופרזת נגד מי שלא צריך, ומנגד בהיעדר אכיפתו כנגד מי שצריך.

השחיתות במינויי מקורבים על בסיס נאמנות אישית במקום לפי התאמה ונאמנות לחוק –ומערכת המשפט צועדת בראש המוסדות המושחתים האלה.

השחיתות בסידור ג`ובים בטוים לילדי עשירים כשאת ילדי העניים שולחים לחזית להילחם בלי נשק, מים, אוכל, מודיעין ומפקדים ראויים.

השחיתות המאפשרת לעשירים להתעשר עוד יותר על חשבון עניים שרק הולכים ומסתבכים יותר ויותר.

השחיתות המאפשרת למשטרה לשלוח שני קצינים בכירים במיוחד לדרום אמריקה לגבות עדות על נשיקה זניחה, כשבאותו שבוע מתקשר אזרח מבוהל למשטרה להתריע שנהג מטורף משתולל ברחובות ולא היה אפילו שוטר אחד לרפואה לסייע לציבור. מזל שמצאו אמבולנסים שקבעו שעה לאחר מכן את המוות לכל אותם קורבנות של התאונה שנגרמה בגלל שהשוטרים היו עסוקים בנשיקה בדרום אמריקה במקום בהגנה על שלום הציבור ובטחונו...



מזוז,
אם אתה לא מבין שמשהו כאן דפוק בצורה מטורפת ממש, ושהמשהו הזה זו המערכת שאתה נמנה עליה – אז צריך לאשפז אותך ולא לכלוא אותך!



איך אתה מסוגל בכלל לקרוא על מה שהתרחש בפרשת פריניאן מבלי לרוקן מייד את יד ימינך ערן שנדר, כן כן - זה שסגר את התלונות בעניין הזה של פריניאן בדיוק כמו גם ביתר השחיתויות והשוחד ונורמת השקר במשטרה בסדרתיות ובמפגיע וביודעין ובכוונת זדון מושחתת ובמשך שנים מכל הסמכויות שלו לאלתר? מה אתה צריך ועדת חקירה כדי לדעת שהדג מסריח אצלך בין הידיים???



אני מציע לך, מזוז, שתקרא שוב את התיק התפור נגד חיים רמון, ותזמזם בבושה את השיר המפורסם של אריק אינשטיין בהחלפת המילה "עיתונאי" ב"פרקליט". שלוש פעמים ביום, לפני כל ארוחה, עד שתבין:



הם כותבים באישומים מה שהם רוצים
מסרסים מלכלכים בלי שום רחמים

נכנסים אל המיטות
מציצים מהחורים
(פרשת ליברמן והאזנות הסתר של מזרחי וארבל, זוכר?)

ואין מה לעשות,
אין פה רחמים

מלבינים את הפנים,
פוגעים במשפחה

אם היום היה תורי,
אז מחר יהיה תורך

המלך הוא עירום,
כולנו ילדים
שרואים לו את הטוסיק,
שותקים ולא קמים.

אז איך אתה ישן בלילה,
פרקליט קטן שלי
איך אתה נרדם.

על מה אתה חולם בלילה,
אחרי שפיכת הדם,
איך אתה נרדם,
בן אדם איך אתה נרדם.


הם הורגים עם המילים
משחקים עם בנשמה

לאן אני שואל
הלכה האהבה
שברו לו את הלב
שברו את הילדה
אז בטח שתהיה פה
תהיה פה מלחמה.

http://www.global-report.net/a.php?c=gg&a=11423811

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group