לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אלפים הפגינו בכיכר: אולמרט לך הביתה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NRG
אורח








הודעהפורסם: ראשון 10.09.06 7:08    נושא ההודעה: אלפים הפגינו בכיכר: אולמרט לך הביתה

אלפים הפגינו בכיכר: "אולמרט לך הביתה"

כ-25 אלף בני אדם הגיעו אמש לכיכר רבין בתל-אביב, וקראו להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית. המארגנים נאלצו לדחות את פתיחת העצרת, לאחר שבשעה הנקובה לא היו בכיכר מספיק אנשים. שר הביטחון לשעבר, משה ארנס: "עוד לא היה בלבול כזה במלחמה. לא היתה פגיעה כזו בכושר ההרתעה של ישראל"



דפדף בחדשות
הדס שפר
עדכון אחרון : 10/9/2006 0:10






מהכיכר תיפתח חקירה? כ-25 אלף בני אדם הגיעו אמש לכיכר רבין בתל-אביב, שם התקיימה עצרת המחאה המרכזית, שאורגנה על ידי תנועת בלת"ם, לחיזוק מערך המילואים, התנועה לאיכות השלטון וחיילי המילואים, ושנועדה להפעיל לחץ על ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על מנת שזה יורה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת כשלי המלחמה. בפתיחת העצרת צעקו רבים מהמפגינים: "אולמרט לך הביתה".

-
היום שאחרי: סיקור מיוחד ב-nrg מעריב

"שנים רבות יושבים חברי "התנועה לאיכות השלטון" וזועקים שהשחיתות מכלה כל חלקה טובה בחברה הישראלית", אמר יו"ר התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא. "השחיתות פורחת ומשרדי הממשלה חדלים מלתפקד. כך היה בימי שרון וכך כפל כפליים בימי המלחמה".

שרגא הוסיף: "ראינו בעורף כיצד שר האוצר וממשלת ישראל מסרבים להכריז על מצב חירום ומפקירים את תושבי הצפון. ראינו בחזית דרג מדיני, המקבל החלטות ללא תהליך קבלת החלטות מסודר וללא הגדרות הטרות ריאלית. ראינו דרג מדיני וצבאי מפוקפקים. ראינו בחזית צבא ששכח את עקרונות המלחמה, את רוח הקרב ואת התחבולה".

ואולם שרגא לא שכח להחמיא "לחיילים האמיצים והמפקדים הנפלאים בסדיר ובמילואים". לדבריו, ראיונו אחוות לוחמים, רעות ונכונות להקרבה. לכן אנו קוראים לעשות חשבון נפש, בדק בית ולטהר את המחנה. רועי רון, יו"ר תנועת בלת"מ, דיבר גם הוא במהלך הערב וקרא לממשלה לחוקק חוק מילואים באופן מיידי.

אחרי עו"ד שרגא עלה לבמה שר הביטחון לשעבר, משה ארנס. "עוד לא היה בלבול כזה במלחמה", הוא אמר. "לא היתה פגיעה כזו בכושר ההרתעה של ישראל". כאשר ארנס פנה לראש הממשלה אולמרט, ענו ההמונים בקול גדול: "בוזזזזזזזז". ארנס המשיך: "הצעד הראשון הוא ברור יסודי. זה לא יעשה על ידי ועדה מטעם. אסור שנחקרים ימנו את החוקרים. את מינוי ועדת החקירה אין להפקיד בידי ידיים שכשלו".




1/3 צילום: עודד קרני הפגנת התנועה לאיכות השלטון




"הרוויחו את קריאות הבוז באי-יושר"



יוסי שריד, שנאם גם כן בעצרת, זכה למחיאות כפיים מהקהל ושמע בוז גדול כשהזכיר את שמם של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. "מדובר באחת ההפגנות החשובות שנערכו עד כה בכיכר רבין", אמר שריד. "בעצרת הערב משתתפים אזרחים מכל קצוות העם, גם השמאל הישראלי כאן. במעמדים כאלה אני עיוור צבעים אבל לא עיוור צבועים. ההפגנה הזו היא של האנשים הטובים".

שריד המשיך: "העצרת הזו היא לכבוד תושבי הצפון, שהופקרו לנפשם, החיילים והמפקדים, שבגופם הצילו את המצב. העצרת היא לכבוד המשפחות השכולות, שאת אובדנם אין להשיב, לכבוד החיילים החטופים ומשפחותיהם, שאת האבידה שלהם יש להשיב. במעמד זה לא הייתי רוצה לשכוח את חולי הסרטן, מאוהל המחאה השכן, שהמדינה גוזרת עליהם גזר דין מוות", אמר יו"ר מרצ לשעבר.

חבר הכנסת לשעבר התייחס גם לקריאות הבוז של הקהל כלפי ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. "את הקריאות האלו הם הרוויחו ביושר, או יותר נכון באי היושר שלהם". שריד דיבר גם על "בריחתו של ראש הממשלה מאחריות". לדבריו, "האחריות רודפת אחריו והיא תשיג אותו ותכריע אותו. לכאורה יש סתירה בין הקריאה להתפטרותם של השלושה לבין הדרישה לוועדת חקירה ממלכתית, אבל הסתירה היא רק לכאורה. אני מרשה לעצמי להעריך כי כל חקירה רצינית תקרא במילא לפיטוריהם של השלושה".



/images/archive/gallery/588/591.jpg מפגינים בכיכר רבין הערב.
צילום: עודד קרני מפגינים בכיכר רבין הערב.




ליאורה ויגאל חלוקים בדעתם



הוריו של סמל יונתן איינהורן ז"ל, שנהרג במהלך הלחימה בכפר עיטה א-שעב, נאמו גם הם באירוע. "לפני 40 יום בלבד היינו הורים לבן נפלא בשם יונתן, עם חיוך שלא מש לרגע, תקווה לחיים והרבה הומור", הם אמרו. "כל אלה קפאו ברגע מסויט, בו פגע טיל בבית בו נלחם יונתן. טיל אשר קטע באכזריות את חייו וחלומותיו".

אמו של יונתן הוסיפה: "בזהירות רבה דלינו מיונתן מידע. הוא סיפר כיצד שבוע ימים אכלו פירורי חלבה גרגירי תירס וקופסת טונה. `הקיבה מצומקת אימא`, הוא אמר בלחש, כדי שלא אשמע. אבל אני שמעתי. שמענו אחר כך את אשר העדיפו אוזנינו שלא לשמוע. ציוד חסר או כזה שהעלה חלודה בימ"חים; מפות ניווט לשדה הקרב שאינן מאורגנות ועוד ועוד. שמענו על היסוס והוראות סותרות. רבותיי, לבנון לא בערה וביירות לא נהרסה כפי שהובטח. חיזבאללה קיים ונסראללה ממשיך להתעלל במשפחות החטופים".

האם השכולה הוסיפה עוד: "יש לנו לווינים, מטוסים מתקדמים, פלזמות וצבאנו נחוש ונחשב הטוב בעולם. אז אימרו לי אתם מה קרה לנו? איך כל זה ועוד הרבה יותר לא מספיק להקמת ועדת חקירה ממלכתית?".

בני, בן 39 מרעננה, משוכנע שלמספר המשתתפים בעצרת לא תהיה משמעות אמיתית. "גם מוטי אשכנזי (שהוביל את המחאה הציבורית לאחר מלחמת יום-כיפור - ה.ש) היה בודד במערכה זמן רב, ובסופו של דבר הוא הוביל למהפך ולשינוי", הוא אמר. "אני הגעתי לכאן היום כי אין לנו שתי מדינות. יש רק מדינה אחת".

ליאורה ויגאל פישלר, בני 55 מגבעתיים, חלוקים בדעתם בנוגע ליכולתה של העצרת להשפיע על מקבלי ההחלטות. "לצערי מה שאני רואה כאן לא מוצא חן בעיני", אמרה ליאורה. "מעט מאוד אנשים הגיעו לכיכר. כנראה שנוח לאנשים להישאר בבית הממוזג, או שהם עייפו ממה שקורה ולא מאמינים שאפשר לעשות את המהפך ולהביא את השינוי". הבעל יגאל דווקא סבור שהשינוי אכן יגיע. "התהליך מוכרח להתבצע. זה יגיע לוועדת הכנסת, שיכולה להחליט בעצמה על ועדת החקירה, ובסופו של דבר זה ישפיע", אמר יגאל.

על הצד האומנותי באירוע הופקדו בין היתר נמרוד לב, ששר שיר שנכתב על ידי קרנית גולדווסר, שבעלה אהוד נחטף לפני כחודשיים, אתי אנקרי, חיים צינוביץ`, ויענקל`ה רוטבליט, שכתב את "שיר לשלום" והקריא שיר שכתב במיוחד לאירוע.

פרסום ראשון : 9/9/2006 21:00

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/476/523.html

חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

Ynet
אורח








הודעהפורסם: רביעי 13.09.06 10:34    נושא ההודעה: מסקנות אישיות: אלוף פיקוד צפון אודי אדם פורש מצהל

מסקנות אישיות: אלוף פיקוד צפון פורש מצה"ל

בפגישה עם הרמטכ"ל ביקש אודי אדם לסיים את תפקידו - וחלוץ אישר. הוסכם כי בהקדם האפשרי יימצא לו מחליף - והמובילים: אייזנקוט וגרשון. בזמן המלחמה הודח אדם בפועל, עת נשלח סגן הרמטכ"ל לפקד על המבצע הקרקעי. מאז הסתובב "עם בטן מלאה". קצין בכיר: "יש תחושה מאוד לא נוחה שמחייבת בדק בית יסודי"

חנן גרינברג פורסם: 13.09.06, 08:44


אלוף פיקוד הצפון, אודי אדם, הודיע הבוקר (יום ד`) לרמטכ"ל כי הוא מבקש לסיים בהקדם את תפקידו, אחרי פחות משנה. הרמטכ"ל, רב-אלוף דן חלוץ, נענה לבקשה. במהלך פגישה, שקיימו הבוקר השניים בצפון, הם סיכמו כי אדם יסיים את תפקידו בהקדם ויוחלף במהירות האפשרית.



זה

סנונית ראשונה?

פואד: גם חלוץ צריך ללכת / רוני סופר

בעקבות הודעתו של אלוף פיקוד הצפון על פרישתו מצה"ל, קורא השר לרמטכ"ל לנקוט צעד דומה: "בצה"ל זו מסורת לקבל אחריות"
לכתבה המלאה



זמן רב מסתובב האלוף אדם "עם בטן מלאה". כזכור, בזמן המלחמה - כשהתברר שהמערכה האווירית אינה מספיקה וצה"ל עומד לבקש אישור למבצע קרקעי נרחב - נשלח לפיקוד סגנו של הרמטכ"ל, אלוף משה קפלינסקי, כדי לפקד על המבצע.



האלוף אדם לא אהב, בלשון המעטה, את ההדחה בפועל מהפיקוד על הפיקוד. הוא הצהיר אז כי ישקול את צעדיו אחרי המלחמה, ומקורביו העריכו כי לא יישאר בתפקידו לאורך זמן.



הבוקר, עוד בטרם נמסרה ההודעה לרמטכ"ל, סיפרו מקורבים לאלוף כי הוא הביע בפניהם תחושות קשות מהתנהלותם של חלוץ והמטה הכללי בעת המלחמה, ובעיקר מחוסר הגיבוי לו זכה לטענתו. לדברי גורם צבאי, ששוחח עם אדם בימים האחרונים, הוא שמע ממנו תרעומת קשה על חוסר האמון. ואולם, האלוף החליט להמתין עם החלטתו עד לתום הקרבות, ורק כעת, לקראת יציאת הכוחות האחרונים מלבנון - לפרוש מצה"ל.



האלוף אדם הוא בנו של יקותיאל אדם ז"ל, שאף הוא הגיע לדרגת אלוף ונפל במלחמת לבנון הראשונה.





בדק בית יסודי




בסביבתו של רא"ל חלוץ לא אהבו לשמוע על כוונותיו של אלוף אדם באמצעי התקשורת, לאחר שבשבוע שעבר - בפגישה בין השניים - הדבר לא הוזכר. גם שר הביטחון פרץ לא התבשר מבעוד מועד על צעדיו המתוכננים של אדם.



כבר הבוקר נשמעו בצה"ל קולות, לפיהם האירועים האחרונים מחייבים בדק בית יסודי. "אסור שדבר כזה יקרה, אסור שקצינים

כך זה החל

המבוא למלחמת גנרלים / רון בן ישי

חלוץ חס כנראה על כבודו של אלוף הפיקוד, ולכן החליט חצי תה חצי קפה: פגע בסמכותו וביכולתו של אודי אדם לתפקד, מבלי שהעניק סמכות ואחריות ברורה לקפלינסקי. הלוואי שלא אנחנו נישא בתוצאות
לטור המלא



בכירים יקבלו החלטות מבלי להודיע ולשתף את הקצונה הבכירה. נראה שהמלחמה רק הולכת וחושפת עוד ועוד פערים והתנהלות לקויה, וחייבים לעשות סדר, כי גם התחושה בציבור בעקבות מה שקורה היא מאוד לא נוחה", אמר ל-ynet גורם צבאי בכיר.



תהליך החלפתו של אדם יתבצע תוך שבועות ספורים, ובאופן מהיר מהנהוג. אחד המועמדים הבולטים להיכנס לנעליו הוא אלוף גדי אייזנקוט, ובמקרה כזה - ימונה תחתיו ראש חדש לאגף המבצעים, מבין מספר מועמדים שדרגתם עדיין תת-אלוף. גם אלוף פיקוד העורף, יצחק (ג`רי) גרשון, עשוי להתמנות לתפקיד.



אלוף נוסף ששמו עלה כמועמד אפשרי הוא גדי שמני, מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, אם כי סיכוייו אינם נראים גבוהים. בין הקצינים בדרגת תת-אלוף, המועמדים לקידום בסבב שנכפה כעת על הרמטכ"ל, בולט שמם של טל רוסו, מפקד אוגדה 162, וכן אביב כוכבי, לשעבר מפקד אוגדת עזה, הגם שהוא אמור להתחיל שנת לימודים בארצות-הברית.




פרישתו של אדם אינה הראשונה מאז כניסתו של הרמטכ"ל לתפקיד. במארס השנה נקט צעד דומה האלוף יפתח רונטל, לשעבר מפקד זרוע היבשה ואחד המועמדים המרכזיים לתפקיד אלוף פיקוד צפון. רונטל, שבעניינו נפתחה חקירת מצ"ח הקשורה לתשלומים שקיבל עבור דירה ששכר, נחלץ מדין פלילי - אולם ציפה לגיבוי מצדו של חלוץ. משלא זכה לקידום, פרש מצה"ל בתחושה קשה.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3303281,00.html
חזרה למעלה

Walla
אורח








הודעהפורסם: רביעי 13.09.06 14:22    נושא ההודעה: ח``כ איילון: גם פרץ צריך להתפטר

ח"כ איילון: גם פרץ צריך להתפטר
יום רביעי, 13 בספטמבר 2006, 13:30 מאת: מערכת וואלה!


השר בן אליעזר. קורא לחלוץ לקחת אחריות (ערוץ 10)

חלוץ. גוברות הדרישות להתפטרותו (ערוץ 10)

ח"כ איילון. "יש עוד אשמים" (ערוץ 10)בעקבות התפטרותו של אלוף פיקוד הצפון גוברות הקריאות להתפטרותם של הרמטכ"ל, שר הביטחון וראש הממשלה


אלוף פיקוד הצפון, אודי אדם, ביקש הבוקר מהרמטכ"ל, דן חלוץ, לסיים את תפקידו בהקדם. בעקבות התפטרותו, נשמעו קולות רבים במערכת הפוליטית הקוראים להתפטרותם של אחראים נוספים לכשלי מלחמת לבנון השנייה.


שר התשתיות בנימין בן אליעזר קרא לרמטכ"ל דן חלוץ להתפטר מתפקידו. בן אליעזר, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אמר לקול ישראל כי על חלוץ "לקחת אחריות". "במלחמה הזו הוא כשל, ולכן הוא צריך לקחת אחריות. שיאמר לצבא `תודה, שלום`", דברי בן אליעזר.


חבר הכנסת עמי איילון (עבודה), ממתנגדיו הבולטים של יו"ר המפלגה עמיר פרץ, קרא לפרץ להתפטר מתפקידו. "האלוף אדם אינו האחראי היחיד לאירועי המלחמה בלבנון", אמר אילון לגלי צה"ל, יש עוד אשמים בדרג המדיני ואני חושב שפרץ צריך לשאת אחריות ולפרוש מתפקידו".


גם ראשי מאבק המילואימניקים קראו לחלוץ להתפטר. "אנשי המילואים מברכים את האלוף אודי אדם על החלטתו לקחת אחריות ולפרוש מתפקידו". כך אמר הבוקר רוני צווינגבוים, מראשי מאבק המילואימניקים. "זהו אקט של מנהיגות ראויה וראוי כי גם אולמרט פרץ וחלוץ יבחרו לקחת אחריות ולהתפטר במקום להתחמק מהקמת ועדת חקירה ממלכתית ולהקים ועדות טיוח למיניהן".


http://news.walla.co.il/?w=//974348
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group