לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
טיוטת כתב האישום המקורי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח









הודעהפורסם: שישי 27.07.07 1:30    נושא ההודעה: טיוטת כתב האישום המקורי

בבית המשפט המחוזי בירושלים פ.ח. 07/
בפני הרכב פשעים חמורים


מדינת ישראל
ע"י פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי)
רחוב עוזי חסון 4, ירושלים
המאשימה

- נגד -

משה קצב
שם האב: שמואל
ת.ז.: 073891939
יליד: 5.12.45
מרחוב רזיאל 6
קרית - מלאכי
הנאשם



טיוטת כתב אישום - 2

הנאשם מואשם בזאת כדלקמן:

חלק כללי
1. בשנים 1996-1999 כיהן הנאשם כשר התיירות, כסגן ראש הממשלה וכשר הממונה על המגזר הערבי. מאז שנת 2000 ועד למועד הגשת כתב האישום מכהן הנאשם כנשיא המדינה.
2. בעת כהונתו בתפקידים אלה נהג הנאשם לנצל את סמכותו ומרותו כדי להטריד מינית ולעבור עבירות מין חמורות בעובדות משרד התיירות ומשכן הנשיא שהיו כפופות לו באותה עת.
3. עובר לביצוע המעשים האמורים בסעיף 2 נהג הנאשם לחזר אחר העובדות, להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, לשאול אותן שאלות אישיות, לקרוא להן ללשכתו לעיתים תכופות, אף אם שגרת יום העבודה לא דרשה זאת. הנאשם נהג להאדיר את מעמדן של עובדות אלה בעיני שאר עובדי המשרד ויצר את התחושה כי עובדות אלה מועדפות עליו.
4. בחלק מהמקרים העירו העובדות לנאשם על התנהגותו וביקשו ממנו במפגיע לחדול מכך.
5. בחלק מהמקרים, כאשר העובדות לא נעתרו לחיזוריו, נהג הנאשם להתנכל להן, הרע את תנאי עבודתן ונטל חלק מסמכויותיהן המקצועיות.
6. במעשיו כפי שיפורטו באישומים 1-4 שלהלן ביצע הנאשם מעשי הטרדה מינית, מעשים מגונים ללא הסכמה, מעשה מגונה בכוח, מעשי בעילה תוך ניצול מרות ואינוס, הכול תוך ניצול מעמדו ומרותו על עובדות הכפופות לו.

אישום מס` 1
א. העובדות
1. א.ב., ילידת 1962 (להלן באישום זה: "א"), עבדה במשרד התיירות, בכפיפות לנאשם, מחודש ינואר 1998 ועד חודש מרץ 1999.
2. החל מהימים הראשונים לעבודתה נהג הנאשם להחמיא לא` לעיתים תכופות הן על כישורי עבודתה הן על מראהּ החיצוני ובגדיה, ואמר לה, בין היתר, כי היא "חתיכה", "יפה" ו"סקסית".
3. בחלוף פרק זמן קצר, כשהייתה א` נכנסת ללשכתו של הנאשם במשרד התיירות בירושלים (להלן באישום זה: "הלשכה") לצורך פגישות עבודה, נהג הנאשם להשמיע באוזניה פרטים אינטימיים אודותיו וניסה לפתח עימה שיחה בנושאי מין.
4. הנאשם נהג להציע לא` הצעות בעלות אופי מיני, ובין היתר ביקש ממנה לפתוח כפתור בחולצתה ולבוא לעבודה לבושה בחצאית במקום במכנסיים. בכל אותה עת חזר הנאשם וביקש מא` לקיים עמו יחסי מין.
5. בתקופה זו האדיר הנאשם את מעמדה של א` בלשכה, אסר על עובדים אחרים להיכנס למשרדו בעת שא` שהתה שם ועמד על כך כי א` תעמוד לצדו כשיגיעו צלמים לצלמו.
6. בהמשך, כאשר הייתה א` נכנסת ללשכה לצורך פגישות עבודה, נהג הנאשם לבקש ממנה לעמוד לידו ונהג ללטפה ולחבקה סביב מותניה. בחלק מהמקרים הנאשם אף ניסה לנשק את א` על פיה.
7. במספר מקרים, בעת נסיעתם למשכן הכנסת בירושלים במכונית השרד של הנאשם, נהג הנאשם, שישב במושב הסמוך לנהג, להושיט את ידו למושב האחורי שבו ישבה א` וללטף את רגליה.
8. בתקופה זו נהג הנאשם גם להתקשר בשעות הערב לביתה של א` או למכשיר הטלפון הנייד שלה לצורך שיחות אישיות, ובין היתר נהג לשאול אותה מה היא עושה ומה היא לובשת ואף לבקש ממנה לפשוט את בגדיה.
9. באחד המקרים התקשר הנאשם לא` וביקש להגיע לביתה בירושלים בתואנה שעליהם לקיים פגישה בענייני עבודה. לאחר שנכנס לדירתה, הצמיד הנאשם את א` בכוח לארון שבדירה וניסה להיצמד אליה. א` הדפה את הנאשם בכוח ואמרה "לא, לא". מיד לאחר מכן עזב הנאשם את המקום.
10. בשובו מנסיעותיו לחו"ל נהג הנאשם לבקש מא` להמתין לו בנמל התעופה ולהביא עמה שקית המכילה מסמכים הקשורים לעבודה, על מנת שיוכל להכניס לתוכה, באין רואה, מתנות שקנה לה בחו"ל. בדרך זו העניק הנאשם לא`, בין היתר, בושם ועגילים.
11. באחת הפעמים שבהן שב מחו"ל הוצע לנאשם לשהות בבית מלון כדי לנוח לפני השתתפותו באירוע שהוזמן אליו. הנאשם אמר לא` שהוא מוכן ללכת לבית המלון רק אם היא תצטרף אליו, וחזר על הצעתו זו פעמים מספר, אולם א` סירבה.
12. במספר רב של הזדמנויות נגע הנאשם בחזהּ של א`, לעיתים מעל החולצה ולעיתים מתחתיה. במקרים אלה נהג הנאשם לבקש מא` לעמוד לצדו, סמוך לספרייה שבמשרדו, כך שאם ייתפס בקלקלתו יוכל להעמיד פנים שהוא מחפש ספר בספרייה. בחלק מהמקרים נעתרה א` לבקשתו ונעמדה ליד הספרייה, וזאת בשל מורא מפני סמכותו ומעמדו של הנאשם.
13. במהלך החודשים הראשונים לעבודתה של א` במשרד התיירות, במועד שאינו ידוע במדוייק למאשימה, בשעות הערב, התקיים אירוע בתל-אביב שבו נכחו גם הנאשם וא`. במהלך האירוע פנה הנאשם לא`, אמר לה ששכח דבר מה במשרדו בתל-אביב, וביקש ממנה להתלוות אליו כדי לקחתו. א` נעתרה לבקשתו והם נסעו ללשכתו של הנאשם בתל-אביב (להלן: "המשרד"). כשנכנסו למשרד לא היה בו איש מלבדם. א` התיישבה על כיסא והנאשם התיישב לידה. הנאשם נגע בחזהּ של א` וניסה להוריד את מכנסיה. א` התנגדה ומשכה את מכנסיה בחזרה למעלה. בין השניים התפתח מאבק, ובמהלכו הפיל הנאשם את א` על הרצפה, הפשיטה ממכנסיה בכוח, פתח את מכנסיו, פישק בכוח את רגליה של א` והחדיר את איבר מינו אל תוך איבר מינה. כל אותה העת דרשה א` מהנאשם לחדול ממעשיו וניסתה בכוח ידיה להדוף אותו מעליה, אך ללא הועיל. א` המשיכה להדוף את הנאשם והוא חדל ממעשיו בטרם הגיע לפורקן.
14. כחודשיים לערך לאחר המועד האמור בסעיף 13 לעיל, במועד שאינו ידוע במדוייק למאשימה, במהלך שעות אחר הצהריים של אחד מימי העבודה במשרד, שהה הנאשם לצורך מנוחה בחדר שהוזמן עבורו בבית מלון פלאז`ה בירושלים (להלן: "המלון"). הנאשם בקש מא` להגיע ללובי במלון כדי לעבוד עימו. כשהגיעה א` ללובי ושוחחה עימו בטלפון, התבקשה על ידו להגיע לחדרו, כיוון שעדיין לא סיים להתארגן. א` עלתה לחדר וכשנכנסה התיישבה על קצה המיטה. הנאשם התקרב לא`, דחף אותה והשכיב אותה על המיטה, פשט את מכנסיה ותחתוניה, פתח את מכנסיו, נשכב מעליה והחדיר בכוח את איבר מינו אל תוך איבר מינה. כל אותה העת ביקשה א` מהנאשם לחדול ממעשיו וניסתה בכוח ידיה להדוף אותו. הנאשם ניסה להרגיע את א` באומרו "תירגעי, את תיהני" אולם היא המשיכה לנסות ולהדפו, עד שלאחר זמן קצר חדל הנאשם ממעשיו.
15. לאחר מספר חודשים מיום שהחלה א` את עבודתה במשרד התיירות, ומשנוכח הנאשם לדעת כי א` אינה משתפת עמו פעולה ומתנגדת למעשים המיניים שהוא מבצע בה, החל הנאשם להתנכל לא`, להעליב אותה וליטול את סמכויותיה. הנאשם פנה למזכירותיה במקום אליה, וכשהסתכסכה עם עובדים אחרים נהג הנאשם לגבות אותם ולהצדיקם.
16. במעשיו המתוארים בסעיפים 13 ו- 14 שלעיל בעל הנאשם אישה פעמיים שלא בהסכמתה החופשית ועקב שימוש בכוח.
במעשיו המתוארים בסעיף 9 שלעיל עשה הנאשם מעשה מגונה באישה שלא בהסכמתה החופשית ועקב שימוש בכוח.

ב. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם:
1. אינוס- עבירה לפי סעיף 345(א)(1) לחוק העונשין התשל"ז- 1977 (להלן: "החוק") (כנוסחו בעת העבירה) (שתי עבירות).
2. מעשה מגונה בכוח – עבירה לפי סעיף 348(א) בצירוף סעיף 345(א)(1) לחוק (כנוסחם בעת העבירה).



אישום מס` 2
א. העובדות
1. א.ר., ילידת 1976 (להלן באישום זה: "א"), עבדה במשכן הנשיא בירושלים, בכפיפות לנאשם, מחודש פברואר 2003 ועד חודש נובמבר 2004.
2. א` החלה את עבודתה במשכן הנשיא בלשכת המנכ"ל, ואף שבאותה עת לא היו לנאשם קשרי עבודה ישירים עמה, הוא נהג להגיע למשרד שבו עבדה, להחמיא לה על מראהּ ובגדיה ולומר לה כי היא "יפה", "סקסית" ו"מושכת". הנאשם אף נהג להתקשר לטלפון שבמשרדה לעיתים תכופות ולשוחח עמה בנושאים אישיים אשר אינם קשורים לעבודה. בין היתר, שאל הנאשם את א` על בני זוגה בהווה ובעבר ועל יחסים אינטימיים שקיימה עמם. א` ניסתה להתחמק ולשנות את נושאי השיחה.
3. סמוך לחודש ינואר 2003 החליטה א` להתפטר מתפקידה. כששמע על כך הנאשם הוא קרא לה לחדרו, ולאחר שהחמיא לה על מראהּ וכישוריה, שאל אותה הנאשם מדוע היא מבקשת לעזוב. א` השיבה כי היא אינה מרוצה מתנאי עבודתה ומכך שלא קודמה בדרגה, כפי שהובטח לה מלכתחילה. בתגובה לכך התקשר הנאשם למנכ"ל בית הנשיא והורה לו לטפל מיד בעניין דרגתה של א`. הנאשם שכנע את א` להישאר בתפקידה למשך כמה חודשים נוספים.
4. באותה תקופה נהג הנאשם להתקשר למשרדה של א` ולבקש ממנה לבוא ללשכתו, ושם נהג לשוחח עמה שיחות ארוכות בעניינים אישיים. בהזדמנויות אלה ביקש הנאשם מא` להביא עמה מסמכים, על מנת שהעובדים האחרים בלשכה יסברו שהיא נכנסת ללשכתו בענייני עבודה.
5. לאחר זמן קצר שוב זימן הנאשם את א` ללשכתו, ולאחר ששב והחמיא לה, כדרכו, הציע לה לעבור לתפקיד העומד להתפנות בקרוב בלשכתו. א` הסכימה.
6. לאחר תחילת עבודתה בלשכת הנשיא המשיך הנאשם להחמיא לא` על מראהּ ובגדיה, וכן על כישוריה המקצועיים, ונהג לומר לה כי היא "מזכירה נדירה", "מושלמת", "מולטי-טלנט", וכי יש לה "אפס תקלות".
7. במשך כל תקופת עבודתה בלשכת הנשיא, וכן לאחר עזיבתה, כפי שיפורט להלן, נהג הנאשם להתקשר לביתה של א` או למכשיר הטלפון הנייד שלה בשעות הערב, לשוחח עמה שיחות חולין, להחמיא לה ולשאול אותה שאלות בנושאים אינטימיים.
8. בעת עבודתה בלשכת הנשיא נהג הנאשם להזמין את א` לחדרו, לפתוח תיקי בקשות לחנינה ולהעמיד פנים כמי שמתייעץ עמה בנוגע להחלטות בבקשות אלה.
9. זמן קצר לאחר תחילת עבודתה בלשכתו של הנאשם, באחד המקרים שבהם נכנסה א` ללשכתו בענייני עבודה, ביקש ממנה הנאשם לקום ולעמוד. א` נעמדה והנאשם התקדם לעברה, הושיט את ידו ונגע במפתיע בחזהּ, בתנועת ליטוף. משהביעה א` תרעומת על מעשיו, השיב לה הנאשם: "זה בסדר, אל תדאגי". בתגובה לכך עזבה א` את הלשכה ולא התייצבה לעבודה במשך ימים אחדים.
10. בימי היעדרותה התקשר אליה הנאשם פעמים מספר, התנצל על מעשיו וביקש ממנה לשוב לעבודה. א` נעתרה לבקשות ולאחר כמה ימים שבה לעבודה.
11. לאחר שבועות אחדים, בעת שא` ישבה בפגישת עבודה עם הנאשם בלשכתו, קם הנאשם ממקומו, התקרב לא` והכניס את שתי ידיו מתחת לחולצתה. בידו האחת ליטף את גבה של א` ובידו השנייה – את חזהּ. א` פרצה בבכי, אמרה לנאשם כי היא אינה מוכנה שייגע בה ועזבה את הלשכה.
12. משנוכח הנאשם לדעת כי א` אינה משתפת עמו פעולה במעשיו המיניים, החל להתנכל לה בעבודתה, טפל עליה אשמות שווא בנוגע לתפקודה, וליבה סכסוכים שהיו בינה לבין עובדת אחרת במשכן.
13. לאחר זמן מה, בעת שנכנסה א` ללשכתו של הנאשם על מנת להחזיר ספר למקומו בספרייה, קם הנאשם, נצמד אל א` מאחור ואחז בידיה מקדימה. הנאשם אמר לא` "למה את לא רוצה אותי? תהיי איתי, אני רוצה אותך, אני אוהב אותך". הנאשם הוליך את א` לכיסא, רכן מעליה ואמר לה שהוא רוצה לשכב איתה. הנאשם הוסיף ואמר לא` "מה את חושבת שאת. את לא תישארי בתפקיד הזה. אני אגיע לכל מקום שאת תהיי. במלצרות את לא תעבדי". הנאשם פתח את מכנסיה של א` והורידם עד לגובה ברכיה. הנאשם פתח את חגורת מכנסיו, שלשל את מכנסיו עד לברכיו, הפשיט את א` מתחתוניה, החדיר את איבר מינו אל תוך איבר מינה ובעל אותה עד שהגיע לפורקן.
14. מיד לאחר מכן עזבה א` את הלשכה ולא שבה לעבודה במשך כמה ימים. הנאשם התקשר אליה וביקש ממנה לחזור לעבודה. בתחילה סירבה א`, אולם לאחר מכן שכנע אותה הנאשם לחזור לפרק זמן של כשבועיים, עד שתימצא לה מחליפה.
15. כשבועיים או שלושה שבועות לאחר מכן, זימן הנאשם את א` ללשכתו. א` נכנסה ללשכה והנאשם ביקש ממנה לתת לו חיבוק, באומרו כי זהו "רק חיבוק אבהי". א` נעמדה והנאשם חיבק אותה תוך שהוא אומר לה "תגעי בי, תלטפי אותי, תנשקי אותי". הנאשם הניח את ידו על איבר מינו, מעל לבגדיו, וביקש מא` לגעת בו, אך א` לא נענתה לבקשותיו. הנאשם הושיב את א` על המכתבה, הרים את חצאיתה והפשיל את תחתוניה, פתח את מכנסיו, החדיר את איבר מינו אל תוך איבר מינה ובעל אותה עד שהגיע לפורקן.
16. הנאשם בעל את א` לפחות פעם אחת נוספת תוך ניצול מרותו עליה.
17. בחודש נובמבר 2004, בתגובה למעשיו האמורים של הנאשם, עזבה א` בפתאומיות את העבודה במשכן הנשיא וטסה לארצות הברית, שם שהתה כשנה.
18. במעשיו המתוארים לעיל בעל הנאשם אישה שמלאו לה שמונה עשרה שנים תוך ניצול מרות ביחסי עבודה, עשה מעשה מגונה באישה בלא הסכמתה כמתואר בסעיף 10 לעיל, עשה מעשים מגונים באישה שמלאו לה שמונה עשרה שנים תוך ניצול מרות ביחסי עבודה כמתואר בסעיפים 13, 15 ו-16 לעיל, והתייחס התייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה לעובדת במסגרת יחסי עבודה ותוך ניצול מרות ביחסי עבודה.

ב. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם:
1. בעילה תוך ניצול מרות- עבירה לפי סעיף 346(ב) לחוק.
2. מעשה מגונה- עבירה לפי סעיפים 348(ג), 348(ה) לחוק.
3. הטרדה מינית- עבירה לפי סעיף 3(א)(2) לחוק למניעת הטרדה מינית תשנ"ח – 1998 (להלן: "חוק למניעת הטרדה מינית").
4. הטרדה מינית- עבירה לפי סעיף 3(א)(3) בהפנייה לס"ק (6)(ג) לחוק למניעת הטרדה מינית.



אישום מס` 3

א. העובדות
1. בחודשים מאי עד נובמבר 2003 עבדה ה.א., ילידת 1974 (להלן באישום זה: "ה"), במשכן הנשיא בירושלים, בכפיפות לנאשם.
2. לצורך מילוי תפקידה נהגה ה` להיכנס מדי פעם ללשכת הנאשם ולקיים עמו פגישות עבודה.
3. במספר מקרים במהלך תקופת עבודתה, בתום פגישות העבודה, ליווה הנאשם את ה` לכיוון הדלת ובטרם יצאה מלשכתו חיבק אותה הנאשם, בכל פעם במשך כ- 10 שניות, תוך שהוא מצמיד אותה אל גופו.
4. הנאשם הוסיף לחבק את ה` באופן המתואר בסעיף 3, אף לאחר שהעירה לו על כך בשתי הזדמנויות שונות, באומרה כי החיבוקים אינם רצויים לה וכי היא מבקשת ממנו שיחדל מכך.
5. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה מגונה באדם שמלאו לו שמונה עשרה שנים תוך ניצול מרות ביחסי עבודה, ובכך הטרידו מינית.

ב. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם:
1. מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ה) לחוק.
2. הטרדה מינית- עבירה לפי סעיף 3(א)(2) לחוק למניעת הטרדה מינית.






אישום מס` 4
א. העובדות
1. במועדים הרלבנטיים לאישום זה עבדה ל.י., ילידת 1981 (להלן באישום זה: "ל"), במשכן הנשיא בירושלים, בכפיפות לנאשם.
2. ל` החלה את עבודתה במשכן הנשיא בחודש ספטמבר 1999 כבת שירות לאומי, ולאחר שסיימה את שירותה המשיכה לעבוד במקום כעובדת מן המניין, גם במועד הגשת כתב האישום.
3. בשלהי שנת 2005 עסקה ל` בארגון מסיבת יום הולדתו ה- 60 של הנאשם, ולצורך כך נערכו בינה לבין הנאשם פגישות עבודה לעיתים תכופות.
4. באותה תקופה נהג הנאשם להשמיע באוזני ל` הערות אישיות. הוא אמר לה, בין היתר, כי יש לה עיניים יפות, ושאל אותה האם יש לה חבר. ל` נהגה להתעלם מדבריו של הנאשם וניסתה לשנות את נושא השיחה.
5. ביום 25.12.05, היום שבו נערכה מסיבת יום ההולדת, נכנסה ל` ללשכתו של הנאשם על מנת לתאם עמו פרטים אחרונים בנוגע לאירוע. לאחר סיום הישיבה איחלה ל` לנאשם מזל טוב לרגל יום הולדתו. הנאשם אמר לל` שמגיע לו חיבוק. הוא קם ממקומו, התקרב לל` וחיבק אותה חיבוק ממושך מלפנים, תוך שהוא מצמיד את גופו לגופה ומנשק אותה בצווארה.
6. ל` עזבה את הלשכה כשהיא נסערת ובוכה. מיד לאחר מכן סיפרה על האירוע בבכי ובהתרגשות רבה לעוזרת האישית של אשת הנאשם ולנהגה של אשת הנאשם.
7. ביום 18.9.06 נחקרה ל` במשטרה ומסרה הודעה בנוגע לאירוע המתואר בסעיף 5 לעיל.
8. ביום 28.9.06, או בסמוך לכך, קרא הנאשם לל` ללשכתו ושאל אותה אם הייתה בחקירת משטרה נוספת לאחר החקירה הראשונה שעליה כבר ידע. ל` השיבה שלא הייתה בחקירה נוספת. הנאשם אמר לל` שהגיעו לאוזניו שמועות לגבי פגישתם בתאריך 25.12.05, הוא יום ההולדת שלו, ושאל את ל` אם היא זוכרת את האירוע. ל` סימנה לנאשם, באמצעות הבעת פנים, כי אינה יודעת על מה מדובר. הנאשם אמר לל`, כי באותה הזדמנות הוא נישק אותה, אך עשה זאת כאות הוקרה על עבודתה הקשה באותה תקופה ועל הערכתו הרבה אליה. ל` לא ענתה והנאשם ביקש שוב שתגיד לו אם נשאלה על כך במשטרה ומה השיבה, לדבריו כדי שידע מה להגיד אם ייחקר בעניין. ל` השיבה לנאשם כי היא אינה מוכנה לדבר על כך. לאחר מכן ביקש הנאשם מל` לשמור את הדברים שנאמרו בסוד ול` עזבה את הלשכה.
9. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה מגונה באדם שמלאו לו שמונה עשרה שנים תוך ניצול מרות ביחסי עבודה, ובכך הטרידו מינית, הטריד אדם בנוגע להודעה שמסר האדם בחקירה על פי דין, ועשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי.


ב. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם:
1. מעשה מגונה- עבירה לפי סעיף 348(ה) לחוק.
2. הטרדה מינית- עבירה לפי סעיף 3(א)(2) לחוק למניעת הטרדה מינית.
3. הטרדת עד- עבירה לפי סעיף 249 לחוק.
4. שיבוש מהלכי משפט- עבירה לפי סעיף 244 לחוק.


אישום מס` 5
א. העובדות
1. בשנת 2001 גובש על ידי נציגי משרד האוצר, משרד המשפטים ולשכת נשיא המדינה נוהל השתתפות בהוצאות נשיא המדינה ורעייתו (להלן: "הנוהל"). הנוהל קובע, בין היתר, כי מתנות לאירועים שאליהם מוזמן נשיא המדינה בתוקף תפקידו, ישולמו על ידי אוצר המדינה, וזאת עד לסכום של 500 ₪.
2. בשנים 2001-2006, במהלך כהונתו כנשיא המדינה, השתתף הנאשם בעשרות אירועים פרטיים ושמחות של קרובי משפחתו, קרובי משפחת אשתו וידידיו, שאליהם הוזמן שלא בתוקף תפקידו כנשיא המדינה.
3. בכל אחד מהאירועים העניק הנאשם כמתנה גביע כסף, שעלותו 440 ₪. התשלום עבור הגביעים שולם על ידי אוצר המדינה, על סמך מצג שווא שיצר הנאשם, כי מדובר באירוע שאליו הוזמן כביכול בתוקף תפקידו כנשיא המדינה, הכול כפי שיפורט להלן:

תאריך האירוע קרבת בעל האירוע לנאשם האירוע
18.8.06 נכדת ידידו של הנאשם להולדת עדן, נכדה של אבי גולן 1
20.8.06 אחייניתו של הנאשם נישואי אורטל בן חמו וליאור 2
11.7.06 אחות אשתו של ידידו של הנאשם נישואי אמנדה שרון, אחות אשתו של אורי יואלי 3
13.6.06 נכדה של בת דודה של אשת הנאשם נישואי בילא חוה 4
23.4.06 נכד של אחות של אשת הנאשם הולדת עוז בן ציון מרקוביץ` 5
2.1.06 בן של בת דודה של אשת הנאשם נישואי פוריה וישראל 6
4.1.06 אחיין של הנאשם בר מצווה לאביהו איראני 7
8.1.06 אחיין של אשת בנו של הנאשם הולדת יוסף טוביה קלינגר 8
27.9.05 בתו של ידידו של הנאשם נישואי יפית יואלי 9
26.9.05 בנו של ידידו של הנאשם בר מצווה לדניאל שקלים 10
12.6.05 נכד של אחות של אשת הנאשם הולדת הראל בן ציון מרקוביץ` 11
8.2.05 בתו של ידידו של הנאשם נישואי קרין שאשא 12
5.1.05 אחייניתו של הנאשם נישואי ליאת דיין 13
5.1.05 אחיינית של אשת הנאשם בת מצווה לחיה פרדני 14
6.9.04 בן של בן דודו של הנאשם בר מצווה ליאיר אלון 15
20.10.04 בנו של ידידו של הנאשם נישואי אלרם גולן 16
18.3.04 אחיינו של הנאשם בר מצווה ליונתן אירני 17
16.3.04 אחיה של אשת אחיינו של הנאשם נישואי אורי נחום 18
28.6.04 בן של ידידו של הנאשם נישואי אודי שאשא 19
17.6.04 אחיינית של ידידו של הנאשם נישואי עידית, אחייניתו של הרצל שקלים 20
28.5.04 נכדו של ידידו של הנאשם הולדת דניאל, נכדו של שלמה יפרח 21
25.3.04 נכדו של ידידו של הנאשם הולדת בנם של אודליה וחיים שרון, בתו של אבי גולן 22
22.1.04 בת של בן דוד של אשת הנאשם בת מצווה לנועה אלפסי 23
26.12.03 נכדו של ידידו של הנאשם הולדת בנם של מיכל ואוהבברודש, בתו של שלמה יפרח 24
24.11.03 נכדה של אחות הנאשם הולדת אביעד יצחק, נכדה של אילנה אלפסי 25
30.11.03 אחיין של אשת הנאשם בר מצווה לשניאור זלמן פרדני 26
1.12.03 אחיינית של אשת הנאשם נישואי חני פרדני 27
27.10.03 אחיין של אשת הנאשם נישואי מאיר צבי פרדני 28
30.10.03 בת של בת דודה של אשת הנאשם נישואי ורדית הראל 29
5.11.03 נכדה של אחות הנאשם הולדת בנו של אורן בן חמו 30
2.10.03 אחיינית חתנו של הנאשם הולדת יובל אמיתי 31
29.10.02 נכדו של ידידו של הנאשם הולדת אור, נכדו של אורי יואלי 32
19.7.02 נכד של אחותה של אשת הנאשם ברית לאיתי טורם 33
21.7.02 בנו של ידידו של הנאשם בר מצווה לגלעד דוד עשהאל 34
2.10.01 נכדו של הנאשם הולדת דניאל אמיתי 35
24.5.01 בתו של ידידו של הנאשם נישואי אודליה גולן 36

4. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם במילוי תפקידו כעובד ציבור מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור וקיבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות.
הנסיבות המחמירות מתבטאות בריבוי המקרים, בכך שנעשו לאורך רוב שנות כהונתו של הנאשם, במעמדו הרם של הנאשם ובניצול לרעה של האמון הרב שניתן בו.

ב. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם:
1. מרמה והפרת אמונים- עבירה לפי סעיף 284 לחוק.
2 קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות- עבירה לפי סעיף 415 סיפא לחוק (36 עבירות).

ירושלים,

פ.מ.ים: 3849/06
פ.א.: 216698/06
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group