לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
משרד המשפטים פירסם את טיוטת כתב האישום נגד הנשיא לשעבר משה קצב  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
TheMarker





הצטרף: 09 יול' 2007
הודעות: 42036


הודעהפורסם: חמישי 26.07.07 18:27    נושא ההודעה: משרד המשפטים פירסם את טיוטת כתב האישום נגד הנשיא לשעבר משה קצב


משרד המשפטים פירסם את טיוטת כתב האישום נגד הנשיא לשעבר משה קצב

19:10 | 26.7.2007 Nfc


תגיות: משה קצב, משרד המשפטים, מני מזוז



משרד המשפטים מסר לפרסום את טיוטת כתב האישום נגד הנשיא לשעבר משה קצב. הטיוטה כוללת חמישה אישומים. ארבעה נוגעים לעבירות מין ולהטרדה מינית לכאורה, והאישום החמישי נוגע לפרשת הגביעים, אותם העניק קצב על פי החשד למקורבים, על חשבון הקופה הציבורית. מסירת הטיוטה למתלוננות ולציבור נעשתה בהנחיית בית המשפט העליון.

האישומים מתייחסים לאירועים בשנים 1996-1999, מועד תקופת כהונתו של קצב כשר התיירות, כסגן ראש הממשלה וכשר הממונה על המגזר הערבי. כמו כן, האישומים מתייחסים לשנים שבהן כיהן כנשיא המדינה - משנת 2000 ועד למועד גיבוש טיוטת האישום.

בטיוטת האישום נטען כי בעת כהונתו בתפקידים אלו "נהג קצב לנצל את סמכותו ומרותו כדי להטריד מינית ולעבור עבירות מין חמורות בעובדות משרד התיירות ומשכן הנשיא שהיו כפופות לו באותה עת".

על פי הטיוטה, נהג קצב לכאורה "לחזר אחר העובדות, להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, לשאול אותן שאלות אישיות, לקרוא להן ללשכתו לעתים תכופות, אף אם שגרת יום העבודה לא דרשה זאת.

"הנאשם נהג להאדיר את מעמדן של עובדות אלה בעיני שאר עובדי המשרד ויצר את התחושה כי עובדות אלה מועדפות עליו. בחלק מהמקרים העירו העובדות לקצב על התנהגותו וביקשו ממנו במפגיע לחדול מכך. בחלק מהמקרים, כאשר העובדות לא נעתרו לחיזוריו, נהג להתנכל להן, הרע את תנאי עבודתן ונטל חלק מסמכויותיהן המקצועיות".

קצב מואשם בביצוע לכאורה של "מעשי הטרדה מינית, מעשים מגונים ללא הסכמה, מעשה מגונה בכוח, מעשי בעילה תוך ניצול מרות ואינוס, הכול תוך ניצול מעמדו ומרותו על עובדות הכפופות לו". להלן פרטי חמשת האישומים:

על-פי האישום הראשון, בתקופה שבין ינואר 1998 ועד מארס 1999 משה קצב בעל את א`, שעבדה בכפיפות אליו במשרד התיירות, בניגוד לרצונה. בכתב האישום נאמר כי הוא "בעל אותה פעמיים שלא בהסכמתה החופשית ועקב שימוש בכוח".

באחד המקרים אירעה אותה בעילה לכאורה במשרדו בתל אביב בשעות הערב. על פי החשד, קצב ביקש מא` להתלוות אליו למשרד ובמשרד הוא נגע תחילה בחזה . "בין השניים התפתח מאבק, ובמהלכו הפיל קצב את א` על הרצפה, הפשיטה ממכנסייה בכוח, פתח את מכנסיו, פישק בכוח את רגליה של א` והחדיר את איבר מינו אל תוך איבר מינה.

"כל אותה העת דרשה א` מקצב לחדול ממעשיו וניסתה בכוח ידיה להדוף אותו מעליה, אך ללא הועיל. א` המשיכה להדוף את קצב והוא חדל ממעשיו בטרם הגיע לפורקן". באירוע השני נטען כי קצב בעל לכאורה את א` בחדרו במלון פלאזה ירושלים.

באישום נטען כי לאחר שא` הפסיקה לשתף פעולה עם קצב "הוא החל להתנכל לא`, להעליב אותה וליטול את סמכויותיה. קצב פנה למזכירותיה במקום אליה, וכשהסתכסכה עם עובדים אחרים נהג קצב לגבות אותם ולהצדיקם".

עוד נטען כי "בשובו מנסיעותיו לחו"ל נהג קצב לבקש מא` להמתין לו בנמל התעופה ולהביא עימה שקית המכילה מסמכים הקשורים לעבודה, על מנת שיוכל להכניס לתוכה, באין רואה, מתנות שקנה לה בחו"ל. בדרך זו העניק לא`, בין היתר, בושם ועגילים". באישום הראשון מואשם קצב בעבירות של אינוס ומעשה מגונה בכוח.

עניינו של האישום השני בטענות של מי שעמדה במרכז הבמה התקשורתית, א` מבית הנשיא. האישום מתאר לכאורה מסכת של "חיזורים" מצד משה קצב כלפי א` כולל מחמאות, התקשרויות לטלפון הנייד שלה בשעות הערב, ושאלת "שאלות בנושאים אינטימיים".

באישום נטען כי באחד המקרים נכנסה א` ללשכתו כדי להחזיר ספר למקומו. "קצב קם, נצמד אל א` מאחור ואחז בידיה מקדימה. קצב אמר לא`: `למה את לא רוצה אותי? תהיי איתי, אני רוצה אותך, אני אוהב אותך`. הוא הוליך את א` לכיסא, רכן מעליה ואמר לה שהוא רוצה לשכב איתה. הוא הוסיף ואמר לא`: `מה את חושבת שאת. את לא תישארי בתפקיד הזה. אני אגיע לכל מקום שאת תהיי. במלצרות את לא תעבדי`". בהמשך אותו אירוע נטען כי קצב בעל את א`.

עוד נטען כי כעבור שבועיים או שלושה שבועות זימן קצב את א` ללשכתו וביקש ממנה לתת לו חיבוק, וטען כי מדובר בחיבוק אבהי. לאחר מכן נטען כי דרש ממנה לגעת בו, כולל באיבר מינו, אך היא לא נענתה לו.

הוא הושיב אותה "על המכתבה, הרים את חצאיתה והפשיל את תחתוניה, פתח את מכנסיו, החדיר את איבר מינו אל תוך איבר מינה ובעל אותה עד שהגיע לפורקן. הנאשם בעל את א` לפחות פעם אחת נוספת תוך ניצול מרותו עליה". באישום זה הוא מואשם בבעילה תוך ניצול מרות, מעשה מגונה והטרדה מינית.

באישום השלישי קצב מואשם בהטרדה מינית ובמעשה מגונה בעובדת נוספת במשכן הנשיא. באישום נטען כי במספר מקרים "במהלך תקופת עבודתה בתום פגישות העבודה, ליווה קצב את ה` לכיוון הדלת ובטרם יצאה מלשכתו חיבק אותה בכל פעם במשך 10 שניות תוך שהוא מצמיד אותה אל גופו".

בסעיף האישום הרביעי קצב מואשם במעשה מגונה ובהטרדה מינית וגם בהטרדת עד ושיבוש מהלכי משפט. נטען כי ל` ממשכן הנשיא החלה לעבוד כבת שירות לאומי ונותרה לעבוד גם לאחר מכן. על-פי האישום, ב-25 לדצמבר 2005, נערכה מסיבת יום ההולדת לקצב. ל` נכנסה ללשכתו "על מנת לתאם עמו פרטים אחרונים בנוגע לאירוע.

לאחר סיום הישיבה איחלה ל` לנאשם מזל טוב לרגל יום הולדתו. הנאשם אמר לל` שמגיע לו חיבוק. הוא קם ממקומו, התקרב לל` וחיבק אותה חיבוק ממושך מלפנים, תוך שהוא מצמיד את גופו לגופה ומנשק אותה בצווארה. ל` עזבה את הלשכה כשהיא נסערת ובוכה. מיד לאחר מכן סיפרה על האירוע בבכי ובהתרגשות רבה לעוזרת האישית של אשת קצב ולנהגה של אשת קצב".

ל` נחקרה במשטרה בנוגע לאירוע, אך מהאישום עולה כי לא היתה זו החקירה היחידה שעברה ל`. "ביום 28 לספטמבר 2006, או בסמוך לכך, קרא קצב לל` ללישכתו ושאל אותה אם היתה בחקירת משטרה נוספת לאחר החקירה הראשונה שעליה כבר ידע... קצב אמר לל` כי באותה הזדמנות הוא נישק אותה, אך עשה זאת כאות הוקרה על עבודתה הקשה באותה תקופה ועל הערכתו הרבה אליה.

"ל` לא ענתה והוא ביקש שוב שתגיד לו אם נשאלה על כך במשטרה ומה השיבה, לדבריו כדי שיידע מה להגיד אם ייחקר בעניין. ל` השיבה לו כי היא אינה מוכנה לדבר על כך. לאחר מכן ביקש קצב מל` לשמור את הדברים שנאמרו בסוד ול` עזבה את הלשכה".

קצב מואשם בהקשר זה כי "הטריד אדם בנוגע להודעה שמסר בחקירה על פי דין, ועשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי".

האישום החמישי עוסק בפרשה המכונה פרשת הגביעים, פרשה שבה מואשם קצב במתן גביעים על חשבון הקופה הציבורית למקורבים. על פי נוהל שגובש על ידי המדינה נקבע כי מתנות לאירועים שאליהם מוזמן נשיא המדינה בתוקף תפקידו, ישולמו על ידי אוצר המדינה, וזאת עד לסכום של 500 שקלים.

על-פי האישום, "בשנים 2006-2001, במהלך כהונתו כנשיא המדינה, השתתף קצב בעשרות אירועים פרטיים ושמחות של קרובי משפחתו, קרובי משפחת אשתו וידידיו, שאליהם הוזמן שלא בתוקף תפקידו כנשיא המדינה.

"בכל אחד מהאירועים העניק כמתנה גביע כסף, שעלותו 440 שקלים. התשלום עבור הגביעים שולם על ידי אוצר המדינה, על סמך מצג שווא שיצר הנאשם, כי מדובר באירוע שאליו הוזמן כביכול בתוקף תפקידו כנשיא המדינה".

באישום נטען כי קצב העניק 36 גביעים והוא מואשם במרמה והפרת אמונים, ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

הידיעה פורסמה באתר NFC



Nfc@Nfc.co.il

לכתבה...
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group