לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
קצין המודיעין באזור החטיפה בצפון יקודם  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: ראשון 10.09.06 7:05    נושא ההודעה: קצין המודיעין באזור החטיפה בצפון יקודם

קצין המודיעין באזור החטיפה בצפון יקודם

הרמטכ"ל, רב-אלוף דן חלוץ, אישר לקדם בדרגה ובתפקיד את קצין המודיעין בדרגת סגן-אלוף, שהיה אחראי לגזרה שבה נחטפו אהוד גולדווסר ואלדד רגב. גורם צבאי: "מוטב היה אם היו ממתינים עם המינוי מעט, גם לטובתו וגם לטובת צה"ל, לבטח עבור משפחות החטופים"

חנן גרינברג פורסם: 10.09.06, 00:36


פרסום ראשון: קצין המודיעין בדרגת סגן אלוף שהיה אחראי על הגזרה שבה נחטפו החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב יקודם בימים הקרובים לדרגת אלוף-משנה לתפקיד קצין המודיעין של פיקוד הדרום. המינוי נעשה באישור הרמטכ"ל, רב-אלוף דן חלוץ, בעיצומו של התחקיר שטרם הסתיים ומעלה סימני שאלה לא פשוטים. במהלך התחקיר נבדק תפקודו של אותו קצין.



המינוי נעשה למרות שבצה"ל הבטיחו לתחקר את אירוע החטיפה עד תום, ולאחר מכן להפיק לקחים וליישם אותם בשטח. הגדיל לעשות הרמטכ"ל שאמר שהתחקיר יעשה בכל הדרגים ממנו ועד אחרון החיילים. אבל למרבה ההפתעה, בצה"ל מסתבר ממהרים לקדם קצינים שעשויים להיות ברשימת הקצינים שיש להם חלק במחדלים הקשים באירוע החטיפה ובאירועים שהתרחשו באותו יום.

המשפחות מחכות

הורי החטופים: אנחנו רוצים תשובות / אחיה ראב"ד

הורי החיילים החטופים, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, קיבלו בהפתעה את הדיווחים על הסרת המצור האווירי והימי מעל לבנון. ראש הממשלה, הם אומרים, הבטיח להם שהמצור לא יוסר ללא אות חיים מהבנים. שלמה גולדווסר: "לא ידוע לנו שהתקבל סימן חיים. אנחנו רוצים תשובות"
לכתבה המלאה





ל-ynet נודע כי קצין המודיעין של אוגדת הגליל, סגן אלוף א`, יקודם בעוד מספר ימים לתפקיד חדש - קצין המודיעין של פיקוד דרום, לצורך כך הוא יועלה בדרגה. על הקידום של סגן אלוף א` הוחלט בימים האחרונים, למרות שתחקיר צה"ל בנושא עדיין נמשך. מינוי רגיש ומשמעותי של קצין מודיעין מצריך את אישורו של הרמטכ"ל.




רק השבוע אמר קצין בכיר בצה"ל כי לצורך התחקיר המלא אודות חטיפה החיילים צורפו לצוות הבדיקה, בראשות תת-אלוף אבי אשכנזי, קצינים נוספים על-מנת לקבל תמונת מצב מלאה על אירוע החטיפה שהתרחש בגזרה עליה אמון סגן אלוף א`. הקצין הבכיר הדגיש שלצורך תיחקור נושא החטיפה, לרבות הקרבות בהם נהרגו שמונה חיילים באותו יום, יש משמעות גבוהה ולצורך כך הוחלט כי צוות רחב יתחקר את הנושא ויסיק את המסקנות. בין יתר הקצינים שיידרשו לתת תשובות גם תת-אלוף יוסי ביידץ, כיום ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין, שהיה עד לפני חודשים קצין המודיעין של פיקוד הצפון.



ההחלטה לקדם דווקא את סא"ל א` הן בדרגה והן לתפקיד כה בכיר גרמה לתמיהה אפילו בתוך צה"ל. גורמים צבאיים ציינו אומנם כי סא"ל א` הוא קצין עתיר זכויות ונחשב למוביל בתחומו, אך הודו כי מינויו לתפקיד כה בכיר בעיתוי הנוכחי - צורם. "ניתן היה אולי להקפיא את המינוי, לפחות עד תום התחקיר בנושא החטיפה, אם לא מעבר לכך. דווקא הרמטכ"ל שהבטיח תחקיר מלא ויסודי מעורב אף הוא במינוי, לפחות באישורו והדבר כלפי חוץ נראה מאוד רע", אמר קצין בפיקוד צפון ל-ynet.



ההחלטה לקדם את סא"ל א` באופן מיידי בפיקוד דרום, נפלה לאחר שקצין המודיעין הפיקודי הנוכחי נאלץ לסיים את תפקידו בשל סיבות אישיות, לכן באגף המודיעין נאלצו למצוא לו מחליף תוך זמן קצר, תפקיד לו היו מספר מועמדים. בסופו של דבר, סא"ל א`, ששימש בעבר בתפקיד בכיר במודיעין בפיקוד דרום, הוא זה שנבחר לתפקיד.



גורם צבאי: מוטב אם היו מחכים עם המינוי

גורם צבאי אמר כי "אירוע החטיפה כשלעצמו ומה שקרה אחר כך הוא אחד הקרבות עם התוצאה הקשה ביותר עבור צה"ל בשנים האחרונות. צריך לעשות הכל על מנת שדבר כזה לא יקרה בעתיד, לצורך כך יש לבצע תחקיר מלא וברור מאליו שנושא המודיעין הוא חלק בלתי נפרד מכך, אם לא המרכזי. אפילו שאלת המטען שעליו עלה הטנק שרדף אחר המחבלים כתוצאה מהפיצוץ שהיה שם נהרגו ארבעה חיילים, היא שאלה מודיעינית. גם אם ל-א` אין שום יד ורגל בנושא, מוטב היה אם היו ממתינים עם המינוי מעט, גם לטובתו וגם לטובת צה"ל, לבטח עבור המשפחות של החטופים ושל ההרוגים באותו יום".




גורמים בצה"ל מסרו ל-ynet בתגובה: "סא"ל א` שירת שש שנים וארבעה חודשים בשלושה תפקידים שונים בדרגתו הנוכחית. לאחר כל הבחינות הנדרשות ותוך הבאת כלל השיקולים בפני מקבלי ההחלטות, נבחר הקצין המצטיין כמתאים ביותר לתפקיד קצין המודיעין של פיקוד הדרום. צה"ל נמצא בעיצומם של תחקירים ביחידות ובגזרות השונות, תוך כדי ממשיך בעבודה השוטפת ובשגרת המינוים בהתאם לצורך. מינויו של הקצין לא יפגע באופן ביצוע התחקירים שיושלמו עד תום".

קצין נוסף באותה אוגדה עבר לתפקיד אחר, אך במקרה זה מדובר במינוי שסוכם עוד לפני המלחמה. לפני כשבועיים התחלף מפקד החטיבה המערבית באוגדה, אל"מ חן ליבני, שיצא לארצות הברית לתפקיד נספח זרוע היבשה בוושינגטון. ההחלטה על כך התקבלה כבר לפני חודשים ארוכים, עוד קודם לאירועי החטיפה והמלחמה, ואינה בגדר קידום. גורמים צבאיים ציינו כי פרשת סא"ל א` - שקודם לתפקיד היוקרתי שונה במהותה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3301682,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

Ynet
אורח








הודעהפורסם: ראשון 10.09.06 20:05    נושא ההודעה: חלוץ חזר בו: לא יקודם בכיר בגזרת החט

חלוץ חזר בו: לא יקודם בכיר בגזרת החטיפה



בעקבות החשיפה ב-ynet שקצין המודיעין בגזרה שבה נחטפו שני החיילים בגבול הצפון יקודם בדרגה ובתפקיד, חזר בו הרמטכ"ל, דן חלוץ, והקפיא את המינוי

חנן גרינברג פורסם: 10.09.06, 19:57


הרמטכ"ל, רב אלוף דן חלוץ, הודיע הערב (יום א`) שהוא מקפיא את קידומו של סגן אלוף א`, קצין המודיעין של אוגדת הגליל שבגזרתו נחטפו שני חיילי המילואים ונהרגו שמונה אחרים. כפי שנחשף ב-ynet , חלוץ התכוון לקדם את סגן אלוף א` לתפקיד קצין המודיעין של פיקוד הדרום ולהעלותו לדרגת אלוף משנה.

גורמים בצה"ל הסבירו כי לאחר פרסום הידיעה ולאחר ששמעו את טענות מפי גורמים צבאיים, החליט הרמטכ"ל, שאישר בעצמו את המינוי, להקפיא אותו עד לתום התחקיר המבצעי באירועי החטיפה.

אמש דווח לראשונה ב-ynet כי סגן אלוף א`, המשמש כקצין המודיעין של האוגדה, ייכנס בתוך ימים ספורים לתפקיד קצין המודיעין של פיקוד הדרום ויעלה לדרגת אלוף משנה. סגן אלוף א` - קצין מודיעין מוערך - התמודד על התפקיד יחד עם קצינים נוספים ולבסוף נבחר לתפקיד שתחילתו נקבעה באופן מיידי בגלל העובדה שקצין המודיעין הפיקודי הנוכחי נאלץ לסיים את תפקידו מסיבות אישיות.




קידומו של סא"ל א` לתפקיד עורר פליאה בקרב קצינים בצה"ל, שכן מדובר בקצין שעלול להופיע ברשימת המפקדים שיש חשש לליקוי בתפקודם בכל הקשור לאירועי החטיפה ב-12 ביולי השנה של חיילי המילואים אלדד רגב ואהוד גולדווסר, כמו גם העובדה ששמונה חיילים נהרגו באותו יום, ארבעה מהם אנשי צוות טנק מגדוד 82 שעלו על מטען גחון רב עוצמה, נושא שאף הוא צריך להיבדק בהיבטים מודיעיניים.



הצוות שבודק את אירועי החטיפה קיבל חיזוק משמעותי עם הצטרפותם של קצינים מהמערך הסדיר ומהמילואים, במטרה לקבל תמונה מלאה של אותו יום. קצינים בצה"ל ציינו שמן הראוי היה שהתחקיר יסתיים ורק אז יוחלט אם סגן אלוף א` יקודם, כמו גם קצינים נוספים בגזרה. גורמים בצה"ל בירכו את החלטת הרמטכ"ל להקפיא את המינוי וציינו שמדובר בהחלטה ראויה, גם אם נעשתה ברגע האחרון, לאחר שהמינוי אושר על-ידי ראש אגף המודיעין והרמטכ"ל בימים האחרונים.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3302071,00.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group