לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
משרד המשפטים מציע: לא לפנות מאחזים בלתי חוקיים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חדשות נענע
אורח








הודעהפורסם: שני 28.08.06 12:46    נושא ההודעה: משרד המשפטים מציע: לא לפנות מאחזים בלתי חוקיים

משרד המשפטים נגד החוק
משרד המשפטים מציע: לא לפנות מאחזים בלתי חוקיים. טליה ששון, מחברת דו"ח המאחזים, שלחה מכתב חריף. המשרד בתגובה: מדובר בטיוטה של מסמך פנימי
מאת: עריכה: יוסי גורביץ09:3328.08.2006

ביום ראשון הקרוב צפויה הממשלה לדון בדו"ח טליה ששון על המאחזים הבלתי חוקיים בגדה - ומשרד המשפטים מציע שלא לפנותם ולמעשה לאפשר להם להתרחב. כך מדווח הבוקר (שני) אתר הארץ.
האם המאחזים יולבנו? שוטר נאבק בפורע בעמונה (רויטרס)על פי ההצעה, חלק קטן מן המאחזים שציינה ששון יוגדרו כ"בלתי מורשים" וכנגד השאר לא יינקטו כל צעדים. ההצעה לא מגדירה מהו מאחז "בלתי מורשה", ומתעלמת מכך שגם משרד הביטחון נמנע מלעשות כן. בנוסף, מציע משרד המשפטים כי האישור להרחבת התנחלויות - שהן על פי חוק מבנים המוחזקים לצרכים צבאיים בלבד - יוצא מידי הצבא ומשרד הביטחון ויועבר לידי הרשויות המקומיות בגדה. עוד מציע המסמך להוציא את רוב הסמכויות בנושא מידי שר הביטחון עמיר פרץ (עבודה) ולהעבירן לידי ועדת השרים להתיישבות, בה יש רוב לאנשי קדימה - ארבעה שרי קדימה לעומת שני שרי עבודה.

במכתב תקיף ששלחה ששון לשר המשפטים המתפטר, חיים רמון, היא כתבה "קבלת המלצות היא יותר ממאכזבת, מייתרת את הדו"ח ומובילה לתחושה שהדו"ח מהווה עילה לשינוי המצב, אך בהיפוך לכוונתו התחילית". השר אופיר פינס, שעיין במסמך שהכין משרד המשפטים, פנה לשר מאיר שטרית בדרישה לגונזו, וכתב בין השאר כי "הצעת ההחלטה מחטיאה את המטרה ולא מגבשת את המענה למנוע הישנות שערוריה-רבתי בסדר הגודל וההיקף של בניית המאחזים מתחת לחוטמה של הממשלה".

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי "מדובר בגרסה ראשונית של נייר עבודה, שהוכן כמצע לדיונים פנימיים, לגיבוש הצעת החלטה בעבור ועדת השרים למאחזים. הנייר הועבר לגורמים שונים, לרבות ששון, לקבלת הערותיהם. הערות אלה נלמדות והנושא יוסיף להיבחן עד לגיבוש הצעת החלטה שתוצג בפני הוועדה".

http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=392483&sid=126
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: שלישי 05.09.06 19:00    נושא ההודעה: הסילופים בדו``ח של טליה ששון

הסילופים בדו``ח של טליה ששון

05.09.2006 18:33


אתמול התכנסה, כך לפחות על פי התוכנית, "ועדת השרים לעניין המאחזים הבלתי-מורשים" שאמורה לקבוע את הדרכים המעשיות לטיפול בדו"ח המאחזים שהכינה עו"ד השמאלנית הקיצונית טליה ששון. על הוועדה החליטה ממשלת ישראל, בראשות אהוד אולמרט, ב-21 במאי.

לא ברור מדוע אצה להם הדרך, לוועדת המאחזים, להתכנס ולדון בנושא זה. האמנם זהו הנושא הבוער ביותר במדינת ישראל המלקקת עדיין את פצעי מלחמתה בחיזבאללה?

ביום שני שעבר פירסם עיתון "הארץ" ידיעה מפתיעה, כי במשרד המשפטים התגבשה הצעת החלטה לפיה יקודמו הליכי אישור של חלק ממה שקרוי "מאחזים בלתי מורשים" ביהודה ושומרון וחלקם אף יוצאו מרשימת המאחזים הבלתי מורשים.

לא מפתיע שמסמך כזה ראה אור במשרד המשפטים תחת חיים רמון. בפגישה שקיימו ראשי מועצת יש"ע עם ועדת השרים לענייני מאחזים, בראשותו דאז של חיים רמון, בחודש יוני השנה, לפני פחות משלושה חודשים, הופתעו ראשי המתיישבים לגלות כי אותו חיים רמון, אחד היריבים הקשים והמרים של נאמני ארץ-ישראל, גילה פתיחות ונכונות להקשבה לטיעוני ראשי מועצת יש"ע. אותו רמון אמר ברגע נדיר של גילוי לב, כשבחן את הנתונים שהוצגו בפניו: "אתם יודעים שהשאלה איננה משפטית אלא פוליטית. התחייבנו לאמריקנים לעקור מאחזים, ואנחנו חייבים למלא אחר ההתחייבות הזו, גם אם משפטית אתם צודקים".

זה היה משפט חשוב, כי הבסיס לדיון היה דו"ח המאחזים של עורכת הדין טליה ששון מלפני כשנה וחצי. ששון, להזכיר, איננה שופטת. היא עורכת דין בינונית למדי, שהצליחה בזכות עמדותיה השמאלניות להפוך לפקידה ממשלתית לפרק זמן לא קצר.

בנושא המאחזים, הדו"ח לוקה בסילופים גסים, אשר סביר להניח, גם אם קשה להוכיח, שנכתבו בכוונה. גם בדו"ח ה"משפטי" שלה, כמו שרמון אמר, הבסיס אינו משפטי אלא פוליטי: לחסל את מפעל ההתיישבות ביו"ש.

ולכן לא היה מפתיע שבאותה ידיעה ב"הארץ" מהשבוע שעבר פורסם גם שמחברת המסמך הקרוי "דו"ח המאחזים", גב` ששון מתנגדת בתוקף להצעת ההחלטה. זה לא היה מפתיע, כי בניגוד לרושם בציבור, ובניגוד למנדט שקיבלה מראש הממשלה הקודם אריאל שרון, הדו"ח של ששון לא עסק בחוק, אלא בפוליטיקה והוא דו"ח פוליטי מובהק. טליה ששון קבעה מראש שכל המאחזים לא חוקיים, ועם המסקנה הזו החלה לחפש את הטיעונים המשפטיים שיצדיקו אותה.


במכתב ששלח בסוף השבוע שעבר עו"ד יצחק בם מהפורום משפטי למען ארץ-ישראל למ"מ שר המשפטים השר מאיר שטרית, הוא מציין מספר דוגמאות לסילופים של הגב` ששון:
*בדו"ח המאחזים נקבע כי הקמת יישוב חדש טעונה החלטת ממשלה. זה לא מדויק, בלשון המעטה. אכן, הנחיה 1.1800 להנחיות היועץ המשפטי לממשלה קובעת כי יישוב חדש מן הראוי להקים בהחלטת ממשלה. הנחיית היועמ"ש ניתנה ב-6 בדצמבר 2004. לפני כן, לא הייתה בנמצא נורמה המחייבת החלטת ממשלה להקמת יישוב חדש. נהפוך הוא, עניין ההתיישבות היהודית ביש"ע הוסדר בהחלטה מס` 150 של ממשלת נתניהו מה-2 באוגוסט 1996. אותה החלטה בעייתית מבחינת המתיישבים הסמיכה את שר הביטחון לאשר את הבנייה. הרוב המכריע של מה שקרוי "מאחזים בלתי מורשים" הוקמו לפני ה-6 בדצמבר 2004. טליה ששון פוסלת את המאחזים שהוקמו בשנים 2002, 2001, 2003, כי לא הוקמו בהתאם להנחיית היועץ המשפטי שניתנה - בשנת 2004.

*לדברי עו"ד בם, ספק רב אם הנחייה 1.800 של היועץ המשפטי לממשלה חלה על הקמת יישובים ביהודה ושומרון ועל הרחבתם. כידוע, החוק הישראלי אינו חל ביהודה ושומרון. הריבון בשטחי יהודה ושומרון הוא הממשל הצבאי, עליו מופקד שר הביטחון. שיקולים הנוגעים לתכנון ובנייה ביהודה ושומרון עשויים להיות שונים משיקולי תכנון ובנייה בישראל שבגבולות 49` ולכן ספק אם הנחייה 1.800 כיוונה להחיל את עצמה גם על הבנייה ביהודה ושומרון. מכל מקום, כותב עו"ד בם, אין הדבר נאמר בה במפורש.

*גב` ששון קובעת כי כדי לזכות באישור, היישוב צריך להיות מוקם לפי "תוכנית בעלת סטאטוס תכנוני כדין", כלומר תכנית מפורטת שניתן לקבל מכוחה היתר בניה. למעשה, לגבי יישובים רבים בגבולות הקו הירוק, התכניות הוצאו ואושרו שנים רבות לאחר הקמת היישוב. דרישת "סטאטוס תכנוני כדין" בנסיבות אלה הנה ביטוי לרוח הצביעות הנושבת מן הדו"ח.

*ועוד סילוף. גב` ששון קובעת בדו"ח מהם הקריטריונים להגדרת מאחז כבלתי מורשה, אך אינה קובעת לפי אלו קריטריונים יש להבחין בין יישוב עצמאי לבין שכונה ביישוב קיים. מהדו"ח לא ברור על מה נסמכת ההבחנה בין "מאחז" לבין שכונה ביישוב קיים. גב` ששון מתיימרת לטעון כי הרחבת יישוב קיים צריכה להיות "צמודת דופן", אחרת תיחשב הבנייה למאחז. אולם מהדו"ח לא ברור כיצד מודדים את אותה "צמידות הדופן" ומה הופך שכונה מרוחקת ליישוב עצמאי.

לפי הפרסום בעיתון "הארץ" הנ"ל, גב` ששון ביקשה מהוועדה לא לקבל שום החלטה בנושא מבלי שעמדתה תעמוד לנגד עיניהם של חבריה. הפורום המשפטי ביקש אתמול לנהוג כלפיו באותה אמת מידה: שגם עמדת הפורום המשפטי תובא בפני הוועדה, וזו לא תקבל כל החלטה בנושא דו"ח המאחזים ויישומו בטרם ישמע קול המתיישבים.


מש` השיכון פרסם מכרזים לבנייה נרחבת בהתנחלויות

מאת נדב שרגאי, יואב שטרן ועקיבא אלדר, 4.09.2006, הארץ.

זהו גל המכרזים הגדול ביותר שפירסמה ממשלת אולמרט מאז הקמתה; "שלום עכשיו": ממשלת אולמרט מתנהגת כממשלת ימין לכל דבר; שתי ההתנחלויות שבהן אושרה בנייה נכללות בתוכנית הגושים, והממשלה שואפת לחברן לירושלים; מתחילת השנה - מכרזים ל-788 יחידות דיור בגדה

משרד השיכון פירסם הבוקר (שני) מכרזים לבניית 690 יחידות דיור בשטחים. המכרזים הם לבניית דירות בהתנחלויות גדולות, הכלולות בתוכנית הגושים, שהממשלה מבקשת לספח לישראל בהסדר הקבע. זהו גל המכרזים הגדול ביותר שפירסמה ממשלת אולמרט בהתנחלויות מאז תחילת כהונתה. מתחילת השנה פורסמו מכרזים לבניית 788 יחידות דיור בשטחים.

המכרזים שפורסמו הבוקר מתייחסים לבניית 342 יחידות דיור בהתנחלות ביתר עלית; ולבניית 348 יחידות דיור במעלה אדומים. בשנה האחרונה הורחב שטחה המוניציפלי של ביתר עלית, כך שההתנחלות החרדית תתקרב מאוד לירושלים. ביתר עלית שוכנת מדרום מערב לירושלים, וחיה בה אוכלוסייה חרדית ענייה המונה למעלה מ-25 אלף נפש. קצב הגידול שלה הוא מן המהירים בשטחים, אם לא בישראל כולה. גם את מעלה אדומים שואפת ישראל לחבר לירושלים באמצעות תוכנית הבנייה אי-1, שיישומה מוקפא.

לדברי "שלום עכשיו", המכרזים מוכיחים כי "ממשלת אולמרט פועלת כממשלת ימין לכל דבר, במקום לפנות מאחזים ולהקפיא את הבנייה בהתנחלויות, בונה הממשלה מאות יחידות דיור בשטחים ומתכננת להכשיר עשרות מאחזים בלתי חוקיים. פעולות אלו עומדות בסתירה להתחייבות ישראל במפת הדרכים, ובהתחייבויות העבודה וקדימה לציבור הבוחרים". דב חנין (חד"ש) אמר בתגובה: "ממשלת אולמרט-פרץ מקצצת בבריאות ובחינוך ומשקיעה מאות מיליונים בהתנחלויות. הדבר ימיט אסון חברתי ומדיני". מנגד נמסר ממועצת יש"ע, כי הבנייה המתוכננת היא בבחינת "מעט מדי ומאוחר מדי".

אישור הבנייה בהתנחלויות הגדולות מצטרף ליוזמת משרד המשפטים להכשרה של המאחזים. כפי שפורסם לאחרונה ב"הארץ" ( 27.08.2006), משרד המשפטים גיבש הצעת החלטה לממשלה, שלפיה לא יפונו מאחזים לא חוקיים בגדה המערבית. במקום זאת יולבנו המאחזים דה-פקטו, וכספי מדינה יוזרמו אליהם, בניגוד להמלצות הדו"ח שחיברה טליה ששון

http://www.global-report.net/a.php?c=gg&a=10982648
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group