לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מנהל בתי המשפט התפטר בשל יחסיו עם ביניש  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Haaretz
אורח








הודעהפורסם: שני 24.07.06 11:51    נושא ההודעה: מנהל בתי המשפט התפטר בשל יחסיו עם ביניש

מנהל בתי המשפט התפטר בשל יחסיו עם ביניש
יום שני, 24 ביולי 2006, 6:56 מאת: יובל יועז, הארץ


רמון. כולם בוחשים בקדרה של כולם (צילום: ערוץ 10)בעז אוקון הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בקרוב. לפני כחודש ביקשה ביניש להפסיק את עבודתו בשל מחלוקת על מינוי נילי כהן


עוד בכתבה:
ברק ביקש רשות לפני המינוי »


מנהל בתי המשפט בעז אוקון הודיע אתמול לשר המשפטים חיים רמון על כוונתו לפרוש מכהונתו כמנהל בתי המשפט וכשופט מחוזי בחודשים הקרובים, קודם לפרישתו של נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק מתפקידו בעוד כחודשיים. זאת, בשל היחסים העכורים השוררים בין אוקון לנשיאה המיועדת של בית המשפט העליון דורית ביניש, ולאור בקשתה של ביניש מרמון להפסיק את כהונתו של אוקון. במערכת המשפטית אומרים כי החלטתו של אוקון באה גם בעקבות נסיגתו של ברק מתמיכתו במועמדותה של פרופ` נילי כהן לכהונה בעליון.


אמש החליט פורום שופטי העליון לתמוך במינוי הפרופסורים זוהר גושן ומרדכי קרמניצר לעליון. אף שבימים האחרונים ברק שקל לתמוך במועמדותה של כהן, סיכוייה פחתו אמש באופן משמעותי לאור החלטתו לסגת מתמיכתו בה.


בימים הקרובים, לקראת פרסום רשימת המועמדים הרשמית בשבוע הבא, יתברר אם הושגו הסכמות בין שר המשפטים חיים רמון לבין השופטים או שמא ההכרעה באשר למינויים תתקבל בקרב-הצבעות בישיבת הוועדה. בעוד רמון תומך בגושן ובנילי כהן, בעליון שקלו את מועמדותם של פרופ` אריאל פורת וכעת של קרמניצר. "כולם בוחשים בקדרה של כולם", אמר אחד מחברי הוועדה, "ואין היום תמונת מצב ברורה. שום דבר לא סגור בין חברי הוועדה".


ברק ביקש רשות לפני המינוי


אוקון. נחוש בדעתו לסיים את תפקידו (צילום: עינת לברון)התפטרותו של אוקון מתפקידו זיעזעה אתמול את צמרת המערכת המשפטית, אף שהערכות בעניין זה נשמעו כבר כמה חודשים, לקראת כניסתה של ביניש לכס הנשיאות. בפגישתם של ביניש ורמון לפני כחודש דיווחה השופטת לשר כי עם פרישתו של מנהל בתי המשפט הקודם, דן ארבל, פנה אליה ברק וביקש את רשותה למנות את אוקון למנהל בתי המשפט. זאת, מאחר שידע על היחסים העכורים בין השניים. אוקון, ידידה הטוב של נילי כהן, לא סלח מעולם לביניש על שטירפדה את מועמדותה של כהן לעליון לפני כמה שנים.


פרסומתביניש אמרה לרמון כי עם מינויו של אוקון למנהל בתי המשפט סוכם כי כהונתו תסתיים לכשתתמנה היא לנשיאה, אף שמשרתו איננה משרת אמון - זאת מאחר שנשיא העליון ומנהל בתי המשפט צריכים לעבוד בהרמוניה. לדבריה אוקון הסכים לעיקרון זה, אך רמון סירב להפסקת כהונתו של מי שנחשב מנהל מבריק של בתי המשפט. בימים האחרונים שיבח ברק בפומבי את אוקון בכמה הזדמנויות ודבריו התפרשו כגושפנקא להמשך כהונתו בתפקיד, אך מקורביה של ביניש אומרים כי דברי ברק היוו "סיבוב פרידה" גם של אוקון עצמו ממערכת המשפט.


מלשכת של רמון נמסר אמש כי טרם התקבל מכתב התפטרות מאוקון. גורמים במערכת מציינים כי רמון מתכוון לעשות ככל יכולתו בימים הקרובים כדי להניא את אוקון מכוונתו, אולם אוקון נחוש בדעתו לסיים את תפקידו תוך שישים יום. במקביל, הוועדה לבחירת שופטים תתכנס היום במטרה להחליט על ניהול פרוטוקולים בישיבותיה, על הקמת ועדה מייעצת לקידום שופטים בתוך המערכת ועל דרכי ההצבעה של הוועדה עצמה בישיבותיה.
http://news.walla.co.il/?w=/10/946058
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

NFC
אורח








הודעהפורסם: שני 24.07.06 23:34    נושא ההודעה: פרופ` רובינשטיין: להימנע ממינוי ביניש לנשיאה

פרופ` רובינשטיין: להימנע ממינוי ביניש לנשיאה

רובינשטיין מציע למנות את מאיר שמגר לנשיא זמני "אני כותב דברים אלה לא בלב קל, אך הדאגה לשלטון החוק ולתקינות עבודתה של הערכאה השיפוטית העליונה היא שמדריכה אותי"

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il הוועדה לבחירת שופטים









רמון מציע: משפט פומבי לשופטים שסרחו

---------------------------------------------------------------------- ----------


הקרב הגדול: מי ימונה לבית המשפט העליון

---------------------------------------------------------------------- ----------


חשיפה: אוקון דוחה מועמדותו לעליון

---------------------------------------------------------------------- ----------

משפח ומשפחה בעליון
שבתאי עזריאל

---------------------------------------------------------------------- ----------

הקרב הגדול שבפתח
יואב יצחק

---------------------------------------------------------------------- ----------




נשיא המרכז הבינתחומי הרצליה, פרופ` אמנון רובינשטיין, שכיהן כחבר כנסת וחבר הוועדה לבחירת שופטים, מציע לשר המשפטים, חיים רמון, להקפיא את עבודתה של הוועדה ולמנות, כנשיא זמני, את השופט (בדימ.) מאיר שמגר לכהונת נשיא בית המשפט העליון, וזאת במקום הנשיא הנוכחי, פרופ` אהרן ברק, הפורש לגמלאות בספטמבר 2006.

בפועל מציע רובינשטיין להימנע ממינויה של השופטת דורית ביניש לכהונת נשיאת בית המשפט העליון. רובינשטיין החליט לשגר את מכתבו ולהביע בפומבי את עמדתו, בעקבות מה שנראה: התנהלותה הבלתי תקינה של ביניש, שאף הובילה להתפטרותו של השופט בועז אוקון מתפקיד מנהל הנהלת בית המשפט, וזאת עוד בטרם מונתה לנשיאת בית המשפט.

השופט אוקון נחשב לאחד המנהלים הטובים ביותר שהיו בהנהלת בית המשפט. הוא זכה לשבחים רבים, כולל מהנשיא ברק, אך בימים אלה הוא נאלץ להודיע על התפטרותו בעקבות היריבות מצד ביניש והתנכלותה האישית כלפיו. אוקון פעל באחרונה רבות לקידום מועמדותה של פרופ` נילי כהן, וזאת בתמיכת הנשיא ברק, אך ביניש הכשילה מינוי זה, משיקולים זרים, ובימים אלה אף הצליחה לכפות עמדתה על הנשיא ברק - וזה נסוג מתמיכתו במינוי פרופ` כהן. בשל נסיבות אלה, בין היתר, החליט אוקון לפרוש, ולא להוסיף לכהן כמנהל הנהלת בית המשפט בעת שתכהן ביניש כנשיאה.

רובינשטיין כותב במכתבו לרמון, כי "התפטרותו של מנהל בתי המשפט השופט בועז אוקון - אבידה גדולה למערכת המשפט - וחילוקי הדעות סביב מינוי שופטים לבית המשפט העליון, כמו גם אירועים אחרים שהתרחשו לאחרונה, שופכים אור על מצב מדאיג אליו נקלעה המערכת המשפטית בכלל ובית המשפט העליון בפרט. כיהנתי שנים רבות כחבר הוועדה לבחירת שופטים, ולא זכור לי שאי פעם היה מצב כזה".

לדעתי, כותב פרופ` רובינשטיין, "במצב זה, יש לחשוב באורח לא שגרתי על פתרון מצב זה. אני מציע כי, מכיוון שהנשיא ברק אינו מוכן שכהונתו תוארך, ימונה השופט מאיר שמגר, מי שכיהן כנשיא בית המשפט העליון, כנשיא זמני של בית המשפט העליון לתקופה של שנתיים. זה ייעשה באמצעות חקיקה מתאימה. בתקופה זו יהיה על השופט שמגר לחזק את מערכת היחסים בין מרכיביה השונים של הוועדה לבחירת שופטים, ולדאוג למינוי שופטים חדשים לבית המשפט העליון שיביאו לשורותיו משפטנים מעולים שגם יתנו ביטוי להלכי רוח מגוונים של החברה הישראלית".

רובינשטיין מציע, "שעד אז תוקפא עבודתה של הוועדה לבחירת שופטים ושבינתיים ימונו לבית המשפט העליון רק שופטים במינוי זמני".

רובינשטיין כותב מסיים את מכתבו במילים אלה: "אני כותב דברים אלה לא בלב קל, אך הדאגה לשלטון החוק ולתקינות עבודתה של הערכאה השיפוטית העליונה היא שמדריכה אותי".


התפתחויות נוספות

הוועדה החליטה: הדיונים יתועדו בפרוטוקול / יואב יצחק

הוועדה לבחירת שופטים שהתכנסה לראשונה (יום ב`, 24.7.06) מאז הבחירות לכנסת והשלמת הרכבה, קיבלה החלטה, לפי הצעת יו"ר הוועדה, שר המשפטים חיים רמון, לפיה מעתה יבוצע רישום פרוטוקול בכל דיוני הוועדה, ובו יתועדו עיקרי הדברים שנאמרו בדיוני הוועדה ולא רק תוצאותיו. עם זאת, נמנעה הוועדה מלקבל החלטה שתחייב רישום מלא של כל מהלך הדיון וכל האמירות המועלות בו.



נוצר: 24/07/2006 | עודכן: 24/7/2006 | רשימות נוספות: יואב יצחק


http://www.nfc.co.il/archive/001-D-106492-00.html?tag=0-34-17
חזרה למעלה

Walla
אורח








הודעהפורסם: ראשון 27.08.06 9:48    נושא ההודעה: משה גל ימונה למנהל בתי המשפט

משה גל מונה למנהל בתי המשפט
יום ראשון, 27 באוגוסט 2006, 8:10 מאת: יובל יועז, הארץ


דורית ביניש. שטרית אישר את המינוי (צילום: מוטי קמחי, הארץ)

בועז אוקון. יפרוש השבוע (עינת לברון)זהו המינוי הראשון של נשיאת ביהמ"ש העליון המיועדת דורית ביניש. השופטת בחרה בגל בשל היחסים הנוחים השוררים ביניהם


השופט משה גל מבית המשפט המחוזי בירושלים ימונה למנהל בתי המשפט, במקום השופט בעז אוקון שיפרוש השבוע. כך החליטה נשיאת בית המשפט העליון המיועדת, דורית ביניש. החלטתה זכתה לברכתו של ממלא-מקום שר המשפטים מאיר שטרית, שאמור להודיע רשמית על המינוי בימים הקרובים. ל"הארץ" נודע כי ביניש בחרה בגל בשל היחסים הנוחים השוררים ביניהם, ובשל אמונתה שיוכלו לעבוד יחד בהרמוניה בניהול המערכת המשפטית.


ביניש הציעה לגל את תפקיד מנהל בתי המשפט לאחר שהמועמד הראשון שאליו פנתה, השופט אילן שיף מבית המשפט המחוזי בחיפה, סירב להתמנות לתפקיד. במקביל הדפה ביניש את כוונותיהם של כמה מנשיאי בתי משפט השלום ברחבי הארץ, שביקשו לקבל את התפקיד. בין היתר התמודדו עליו נשיאת בתי משפט השלום בתל אביב עדנה בקנשטיין, נשיא השלום במחוז המרכז יהודה פרגו ונשיא השלום בירושלים אמנון כהן. דוברת בתי המשפט מסרה בתגובה כי "השופט גל מועמד לתפקיד מנהל בתי המשפט, אולם טרם התקבלה החלטה. בכל מקרה מותנית ההחלטה בהסכמת מ"מ שר המשפטים, בתיאום עם נשיא בית המשפט העליון".


פרסומתגל, בן 56, מכהן מזה תשע שנים כשופט בית המשפט המחוזי בירושלים, מתוכן שנה אחת במינוי זמני והיתר במינוי קבע. הוא למד משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. היכרותו הראשונה עם ביניש היתה בעת שהתמחה במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה, שהיא עמדה אז בראשה. במשך תשע שנים עבד כעורך דין בשוק הפרטי, וב-1989 מונה לכהונת שופט שלום בירושלים, שם כיהן שמונה שנים לפני שקודם למחוזי. גל מלמד כמרצה אורח בפקולטה למשפטים בירושלים, והוא גם מכהן כשופט בית הדין הצבאי לערעורים. גל זכה לכינוי "שופט הפל-קל", בשל התיק המרכזי שבו הוא עוסק בשנים האחרונות, מאז אסון אולמי ורסאי ב-2001.


http://news.walla.co.il/?w=/10/964773
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

גלובס
אורח








הודעהפורסם: שלישי 05.09.06 18:40    נושא ההודעה: ביניש ושטרית מינו את השופט המחוזי משה גל למנהל בתי המשפט

ביניש ושטרית מינו את השופט המחוזי משה גל למנהל בתי המשפט
בייניש שקלה להציע את תפקיד מנהל בתי המשפט לרשם ביהמ"ש העליון, ד"ר יגאל מרזל, אך הלה הקדים והודיע שאינו מעוניין
‎‎נועם שרביט‏ 16:31 5/9/06

ממלא-מקום שר המשפטים, מאיר שטרית, מינה את שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה גל, למנהל בתי המשפט, במקומו של השופט בעז אוקון שפר. מינויו של גל הוא לתקופה של שלושה חודשים.
המינוי נעשה טכנית ע"י שטרית, אך מדובר בעיקר בבחירה של נשיאת בית המשפט העליון המיועדת, דורית ביניש. גל (56) וביניש מכירים עוד מהתקופה בה התמחה במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה, בסוף שנות ה-70, כשביניש עמדה בראשה. בין השניים שוררים יחסי אמון.

כזכור, מודעה


בעת שמונה אוקון לתפקיד, בתחילת 2004, העריכו במערכת המשפטית שהוא יסיים את התפקיד יחד עם מי שמינה אותו אליו, הנשיא אהרן ברק. זאת, בשל יחסיו העכורים עם הנשיאה המיועדת ביניש, על-רקע פרשת נילי כהן. אוקון צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים, אותו ייעד לו השר הקודם, חיים רמון, ושצפוי להציע לו גם השר שטרית.

בייניש שקלה להציע את תפקיד מנהל בתי המשפט לרשם ביהמ"ש העליון, ד"ר יגאל מרזל, אך הלה הקדים והודיע שאינו מעוניין. גם השופט אילן שיף, לשעבר הפצ"ר, סירב לתפקיד. גל גבר על נשיאי בתי משפט השלום עדנה בקנשטיין (ת"א), אמנון כהן (ירושלים) ויהודה פרגו (מחוז המרכז).

גל הוסמך לעריכת דין ב-1980 ובמשך תשע שנים עבד כעו"ד שכיר ועצמאי. ב-89` מונה לשופט שלום בירושלים, ושמונה שנים אחר כך מונה במינוי זמני למחוזי, לתקופה של שנה. בסיומה, קיבל את מינוי הקבע למחוזי. גל הוא סגן-אלוף במילואים, ומכהן כשופט בבית הדין הצבאי לערעורים.

התיק הידוע ביותר בו דן גל הוא משפטם של המהנדס אלי רון, מייסד שיטת ה"פל-קל", ונאשמים נוספים בפרשת אסון ורסאי. בנוסף, הוא עמד בראש ההרכב שנתן החלטה עקרונית בשאלת מעמדה של הרשות וחסינותה מפני תביעות המוגשות לבתי המשפט בישראל. בהחלטה תקדימית אחרת, קבע כי למרות שלא מתקיימים תנאים לקיומו של משפט חוזר אזרחי, הוא מאפשר לתובע לתקן את תביעתו ולבקש ביטול סעדים של פסק דין סופי.

גל אף שימש מגשר בהליך הפלילי בפרשת קרטל הגז, בה מואשמות בהסדרים כובלים ארבע חברות הגז הגדולות - פזגז, אמישראגז, סופרגז, ודורגז.


http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000130081&fid=82 9
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group