לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
המבקר בודק: אולמרט השתמש ברשות לעסקים קטנים למינויים פוליטים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Globes
אורח








הודעהפורסם: רביעי 23.08.06 6:33    נושא ההודעה: המבקר בודק: אולמרט השתמש ברשות לעסקים קטנים למינויים פוליטים


המבקר בודק: הנהלת התמ"ת ואולמרט השתמשו ברשות לעסקים קטנים למינויים פוליטיים


עפ"י החשד, בתקופת כהונתו של רה"מ כשר התמ"ת גם נשכרו 3 חברי מרכז הליכוד לניהול פרויקטים של הרשות בהליך לא תקין
הדס מגן והדס מנור‏ 19:16 22/8/06

מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, עשוי לקבוע כי בכירים בהנהלת משרד התמ"ת עשו שימוש ברשות לעסקים קטנים, במהלך שנת 2004, כדי להיטיב עם מקורבים פוליטיים למפלגת הליכוד. באותה עת שימש ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כשר התמ"ת מטעם מפלגת הליכוד. כך מעריכים גורמים בתמ"ת באשר לבדיקת מבקר המדינה לגבי מינויים פוליטיים ברשות לעסקים קטנים. דו"ח מבקר המדינה צפוי להתפרסם בימים הקרובים.

מבקר המדינה בודק זה כמה חודשים

מודעהחשד לכאורה כי הרשות שימשה כר פעולה למינויים פוליטיים של אנשים בעלי זיקה למפלגת הליכוד. בין היתר נבדקות נסיבות ההתקשרות של הרשות עם שלושה חברים במרכז מפלגת הליכוד, שבאותה עת היתה מפלגתו של אולמרט, כששניים מהם אף התמודדו על תפקיד במזכירות הליכוד.

על-פי החשד, שלושת חברי מרכז הליכוד נשכרו לנהל שלושה פרויקטים של הרשות, לכאורה, בהליך לא שיוויוני ולא תקין. שניים מהפרויקטים שניהלו לא היו בתוכנית הפעולה של הרשות. המבקר בדק חשד כי בהליכי הבחירה של השלושה ובהפעלתם נפלו פגמים מהותיים. פגמים אלה, בצירוף הזיקה הפוליטית לשר, העלו חשש כי בבסיס בחירתם עמדו שיקולים פוליטיים. עוד נודע כי לינדנשטראוס העביר את ממצאיו ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ולנציב שירות המדינה שמואל הולנדר.

על-פי החשד שבדק המבקר, שלושת הפרויקטורים, חברי מרכז מפלגת הליכוד, שנשכרו על ידי הרשות לעסקים קטנים הם: משה שמעון, שנשכר לנהל פרויקט אוכלוסיות מוגבלות; יצחק מיכאלי, שנשכר לצורך פרויקט עידוד התעסוקה בקרב האוכלוסייה הבדואית בצפון וסקר עסקים במגזר הערבי בצפון; ויעקב פדידה, שעסק בפרויקט העברת עסקים קטנים ממרכז טבריה לאזור מסחרי חדש בעיר - פרויקט זה לא היה בתוכנית העבודה המקורית של הרשות.


עוד נודע, כי על פי החשד שבודק המבקר, הנהלת משרד התמ"ת, בראשות אולמרט ודינור, יזמה שינויים בתקנון הרשות שהגבירו את השפעת השר על קביעת התקציב ועל מינוי היו"ר של הרשות. כמו כן, יזמה הנהלת המשרד מינוי לכאורה פוליטי של הסמנכ"לית, לילך נחמיה.


בתשובתו למבקר, ציין רענן דינור - מנכ"ל משרד התמ"ת באותה עת ומי שמכהן כיום כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, כי הזמין בידיעת השר, דו"ח אבחון על הרשות, לנוכח התרשמותו כי אינה פועלת באופן הראוי, ואכן הדו"ח הצביע על ליקויים קשים בהתנהלותה.


דו"ח האבחון התייחס לתקופת כהונתה של יו"ר הכנסת, דליה איציק, כשרת התמ"ת ותיאר את הרשות כ"חצר אחורית למינויים פוליטיים". עוד נודע, כי בעקבות זאת התבקשה איציק לתת הסברים למבקר, והשיבה כי נושא הרשות היה באחריות סגן השר באותה עת, אלי בן-מנחם.

מלשכת רה"מ נמסר, כי יגיבו כשיתפרסמו הממצאים.

http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000125371&fid=82 9

חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: שני 28.08.06 9:30    נושא ההודעה: יש ראיות לכאורה לשחיתות וחלוקת שלל בתמת בתקופת אולמרט

מבקר המדינה: יש ראיות לכאורה לשחיתות וחלוקת שלל במשרד התמ"ת כשהיה בראשות אולמרט


Global-Report News 28.08.2006 5:39



האם ביניש תוכל להמיס לאולמרט גם את הבעיה הזו?
הבדיקה החלה על ידי מבקר המדינה הקודם, בעקבות תלונה שהגיש ועד העובדים במשרד התעשיה והמסחר, שנוכח כי אולמרט ואנשיו "מצניחים" עובדים מן החוץ, מתוך שיקולים זרים, ואף מתערבים שלא כדין במכרזים, במקום לקדם עובדים מסורים במשרד התמ"ת. אליעזר גולדברג נמנע מלפרסם את הדו"ח לפני הבחירות, ובכך סלל גם הוא את דרכו של אולמרט לשלטון במקום אל דוכן הנאשמים. כעת מתפרסם דו"ח מיוחד וחמור של מבקר המדינה הנוכחי, מיכה לינדנשטראוס.

בחודש מרץ פורסם באתר החדשות Nfc תחקירו של יואב יצחק בדבר מינויים מושחתים חמורים ביותר במשרד התמ"ת בראשות שר התעשיה והמסחר דאז, אהוד אולמרט.

בתחקירו ציין יואב יצחק כי הבדיקה החלה בעקבות תלונה שהגיש ועד העובדים במשרד התמ"ת. על המכתב חתמה סוזי לוי, יו"ר ועד עובדים ארצי במשרד התעשיה והמסחר. להלן מכתב התלונה (ציטוט):

הנדון: הכשלת מועמדים במכרזים פנימיים - בתמ"ת

הנגבי לא לבד!!!

גם לשר אהוד אולמרט וגם למנכ"ל משרדו מר רענן דינור, עושה דברו, יש חברים שצריך לדאוג להם.

בשנתיים האחרונות אנו עדים לזלזול הולך וגובר בעובדי המשרד המסורים והמוכשרים והעדפה לגורמים חיצוניים ומקורבים, בעיקר לתפקידים הבכירים.

התרענו לאחרונה על התופעה לפני הנהלת המשרד, נציב שירות המדינה והתנועה לאיכות השלטון. למרות האמור, הוכשלו המועמדים במכרזים הפנימיים וזאת במטרה להגיע למכרזים חיצוניים וועדות איתור לבחור במקורבים - ואף אחד לא קם.

להלן "המוסדרים" (רשימה חלקית).

- משפחת קמינקה - חברים יועצים לדינור בעיריית ירושלים בנושא אירגוני. כפי הידוע, מהלך זה לא בוצע בעיריה. עם הגעתו של מר דינור לתמ"ת, הם הובאו יחד איתו. האם נבדקו מעשיהם? והתמורה שהם קיבלו וממשיכים לקבל בהיקפים של מאות אלפי שקלים?

- מר אהרון דומב - מיועד על-ידי המנכ"ל למשרת מנהל מרכז ההשקעות, למרות שהוא חסר השכלה רלוונטית. על "פועליו" של דומב ניתן לקרוא בתחקיר של ידיעות אחרונות - ואף אחד לא קם.

- גב` דורית נובק - חברה של מר רענן דינור מתקופת הצבא, הובאה משום מקום ומונתה, ללא מכרז, למשרת מנהלת מינהלת קידום תעסוקה - ואף אחד לא קם.

- גב` בינה בראון - מוכשרת ככל שתהיה, אישתו של ח"כ בראון, מונתה (נכון, בוועדת איתור) ע"י המנכ"ל לתפקיד מנהלת הרשפ"ת, תוך עקיפת עובדי המשרד המנוסים, המוכשרים והמשכילים - ואף אחד לא קם.

- מר עמירם בוקשפן - מקורב פוליטית, מונה למנכ"ל הרשות לעסקים קטנים, ללא מכרז - ואף אחד לא קם.

- מר שמואל רוזמן - מקורב פוליטית, מונה ליו"ר הרשות לעסקים קטנים - ואף אחד לא קם.

- עו"ד לילך נחמיה - מקורבת פוליטית, מונתה לסמנכ"לית הרשות לעסקים קטנים, ללא מכרז - ואף אחד לא קם.

- מר שימי שמעון - מקורב פוליטית, מונה למשנה למנכ"לית שירות התעסוקה, ללא מכרז - ואף אחד לא קם.

- תפקיד סמנכ"ל תיכנון וכלכלה - המכהן בו יוצא לשליחות בחו"ל מיועד אומנם לעובד המשרד, ללא הכחשת הנהלת המשרד. העדפה זו פוגעת בהזדמנות השווה וההוגנת לעובדים האחרים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד - ואף אחד לא קם.

- מר אמיר ברקן - יועץ המנכ"ל, היה מועמד לניהול מרכז ההשקעות, אולם "ביצועיו" של דומב הועדפו על פניו.

- כפיצוי מייעדים לו את משרת מנהל מינהל המימון. כדי לפנות את הדרך הוכשלו אתמול בוועדת המכרזים, בהשתתפות המנכ"ל, כל עשרת המועמדים הפנימיים. לרובם השכלה אקדמית תואר שני, בוגרי קורס, נספחים וקורסים אחרים וכולם עתירי ניסיון מעשי.

- משרת מנהל מינהל אזורי פיתוח בוועדת איתור, תוהים אנו מי מבין "המקורבים המיוחסים" יקבל תפקיד זה, וזאת לאחר הכשלת כ- 15 מועמדים במכרז פנימי מהראויים והטובים שבמשרד - ואף אחד לא קם.

מבוקשת בדיקת חוקיות מהלך זה.

בנוסף יש לבחון את המינויים וההתקשרויות עם יועצים חיצוניים, בהם מספר מנכ"לים לשעבר. בבדיקה אחרונה נמצא שעלותם של יועצים אלה כ- 50 מיליון ש"ח בשנה, כאשר כוח האדם המקצועי והמתאים מצוי במשרדנו.

כל האמור מבית היוצר של "החונטה" שלנו ועוד היד נטויה.
תגובת הנהלת התמ"ת, שנמסרה למבקר המדינה:

ביום 5.9.04, ימים ספורים לאחר שהוגשה התלונה, פנה מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, והעביר את תגובתו (תגובת השר אולמרט). הנה היא, כלשונה (ציטוט):

הנדון: הכשלת מועמדים במכרזים פנימיים בתמ"ת

קיבלתי עותק ממכתב ועד העובדים אליך (וכן אל התנועה לאיכות השלטון) ואני מבקש להתייחס לנטען בו ולהוסיף המידע העובדתי.

אדגיש כי לנטען ע"י ועד העובדים אין יסוד עובדתי. בכל המכרזים למשרות בכירות (סה"כ 37) שפורסמו מאז תחילת כהונתו של ח"כ אולמרט כשר התמ"ת, נבחרו בעלי תפקידים טובים ומוכשרים, מרביתם מקרב עובדי המשרד (33) ומיעוטם מבין משרדי ממשלה אחרים (4).

לנוחיותך, מצ"ב רשימה מפורטת של מינויים במשרד התמ"ת, הכוללת גם את המוזכרים במכתב דנן, ובחלוקה לקטגוריות כדלקמן:

1. מועמדים שנבחרו במכרזים פנימיים.
2. מינויים מתוך משרדי ממשלה אחרים.
3. יועצים חיצוניים.
4. מינויים ביחידות המקושרות למשרד.
5. ועדות איתור ומכרזים פנימיים הנמצאים בתהליך.


התוצאה:

דו"ח מבקר חמור ביותר: מינויים בוצעו משיקולים זרים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים המבקר מאשים בעיקר את אולמרט ורענן דינור זוגתו של הירשזון, עו"ד לילך נחמיה, מונתה לסמנכ"ל בניגוד לחוק וכי מאות אלפי ש"ח שולמו למקורבים


http://www.global-report.net/a.php?c=gg&a=10665000
חזרה למעלה

NRG
אורח








הודעהפורסם: ראשון 03.09.06 20:54    נושא ההודעה: המבקר ממליץ: חקירה פלילית נגד אהוד אולמרט

המבקר ממליץ: חקירה פלילית נגד רה"מ

מבקר המדינה ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד רה"מ, בעקבות דוח שפרסם על המינויים הפוליטיים של אולמרט. מקורבי רה"מ: מאמינים במזוז יותר מאשר במבקר



דפדף בחדשות
אפרת פורשר
3/9/2006 20:26



אחרי הדוח, מגיעה ההמלצה: מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, ממליץ לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בעקבות הדוח שפרסם בשבוע שעבר בסוגית המינויים הפוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים בתקופתו של אולמרט. בלשכתו של אולמרט טענו כי למדו על ההמלצה בתקשורת. "יש לנו אמון רב יותר בהחלטות שיקבל מזוז, מאשר בהחלטות שמקבל לינדנשטראוס", אמרו בלשכת ראש הממשלה.

לינדנשטראוס העביר הערב מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בו המליץ לפתוח בחקירה פלילית נגד אולמרט, בחשד שזה ביצע מינויים פוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים. המלצת המבקר מגיעה כשבוע לאחר פרסומט של דוח המבקר, ממנו עלה כי בעת שאולמרט כיהן כשר התמ"ת פעלו הוא ומנכ"ל משרדו לשינוי התקנים ולמינויים פוליטיים ברשות.

בשבוע שעבר, עם פרסום הדוח, ציין המבקר כי העביר את הממצאים ללשכת היועץ המשפטי לממשלה, ללא המלצה כלשהי בדבר חקירה פלילית. לינדנשטראוס הסביר כי
עשה כן מכיוון שהרשות לעסקים קטנים ובינוניים היא למעשה עמותה, שעיקר תקציביה מגיעים אמנם ממשרד התמ"ת, אך היא איננה חלק ממנו. למרות דברי המבקר, ציינו בלשכתו של מזוז כי ממצאי הדוח טרם הגיעו אליהם. רק כעבור יומיים הגיעו הממצאים ללשכתו של היועץ המשפטי לממשלה באמצעות שליח.

סביר להניח שממצאי הדוח היו נבדקים בסופו של דבר על ידי פרקליטות המדינה, אולם הליך זה היה צפוי להימשך זמן רב, משום שממצאי הדוח לא כללו חשד לביצוע עבירה פלילית והמלצה לפתוח בחקירת משטרה.





לשכת אולמרט: למדנו על ההמלצה מהתקשורת



נראה כי במשרד המבקר הבינו זאת הערב, עובדה שמסבירה את שליחתו של מכתב ההמלצה. בהתאם לנוהל הקיים, תיערך הבדיקה על ידי פרקליטות המדינה, ובסיומה יועברו ההמלצות ליועץ המשפטי לממשלה. זה יחליט בסופו של יום אם יש מקום להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית, וידווח על כך בתוך שלושה חודשים, כפי שקובע החוק, לוועדה לביקורת המדינה של הכנסת.

בלשכתו של אולמרט אמרו כי שמעו על ההחלטה מהתקשורת. "אין לנו שיג ושיח עם המבקר", אמרו בלשכת ראש הממשלה. "בשורה התחתונה - יש לנו אמון רב יותר בהחלטות שיקבל מזוז מאשר בהחלטות שמקבל לינדנשטראוס".

גורמים בלשכה הביעו תמיהה על ההחלטה. "הוא עבד שנתיים על הדוח, הגיש אותו, וקבע שהוא לא ממליץ על חקירה", אמרו. "תוך כה ימים הוא פתאום שינה את דעתו. אם היה מדובר בחומר חדש, אנחנו משערים שהוא היה פונה אלינו כדי לבקש את תגובתנו. אם הוא לא פנה אנחנו משערים שאין חומר חדש, ושהסיבה לשינוי בעמדתו היא אחרת. נשאלת השאלה מה קרה?".





המבקר: אולמרט חילק ג`ובים



בשבוע שעבר פרסם מבקר המדינה דוח חריף, שעסק בתפקוד הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, בתקופה בה כיהן ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כשר התמ"ת. הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל הוקמה כעמותה רשומה בשנת 1994, על מנת ליישם את מדיניות הממשלה לעידוד עסקים קטנים, בין היתר באמצעות מרכזים לטיפוח יזמות והתקשרות עם פרויקטורים. תקציב הרשות ממומן במלואו על ידי משרד התמ"ת.

המבקר בדק אם בבסיס ההחלטה של הרשות להתקשר עם פרויקטורים שונים עמדו אינטרסים פוליטיים, ובאיזו מידה היתה הנהלת משרד התמ"ת מעורבת במינויים ברשות. הביקורת העלתה כי בראשית שנת 2004 פעלה הנהלת משרד התמ"ת, בראשות השר שעמד בראשה, אהוד אולמרט, והמנכ"ל, רענן דינור, לשינוי תקנון הרשות, כך שתתאפשר לה גמישות רבה יותר במינוי יו"ר לרשות ובהקצאת תקציבים.

"בדרך זו", כותב המבקר, "הגדילה הנהלת המשרד את יכולתה לנהל את ענייני הרשות ולשלוט בה. לאחר שינוי התקנון, עשתה הנהלת המשרד שימוש ברשות ככר פעולה למינויים משיקולים פוליטיים ובתהליך לא תקין". המבקר מוסיף כי הנהלת משרד התמ"ת הוסיפה משרה של סמנכ"לית ברשות, ופעלה למינוי מועמדת מטעמה למשרה זו.

ביחס לשינוי התקנון, נמסר ממשרד ראש הממשלה שהנהלת משרד התמ"ת אכן פעלה לשינוי התקנון וזאת כדי ליישם את מסקנותיו של דוח בדיקה חיצוני, שנכתב על ידי יועצת ארגונית בכירה והצביע על ליקויים קשים בפעילות הרשות בתקופות קודמות.

"מסקנותיה של היועצת הארגונית התוו את הבסיס לפעילותם של היועץ המשפטי של משרד התמ"ת ושל היועץ המשפטי של הרשות לעסקים קטנים בשינוי בתקנון", אמרו בלשכת אולמרט. "שינויים אלו באו אך ורק כדי לייעל את עבודת הרשות, ולאפשר בקרה טובה יותר על פעילויותיה, ולא נועדו לקדם כל מטרה אחרת".

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/473/847.html


חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

Ynet
אורח








הודעהפורסם: שני 04.09.06 2:12    נושא ההודעה: הערכה: היועץ יאמץ המלצת המבקר על אולמרט

הערכה: היועץ יאמץ המלצת המבקר על אולמרט

מבקר המדינה הודיע ליועץ המשפטי כי זיהה חשד לפלילים בפרשת המינויים ברשות לעסקים קטנים, וכעת יחליט מזוז האם להורות על פתיחת חקירה. פרופסור עמנואל גרוס, מומחה למשפט, משוכנע: "כשמבקר מעביר ליועץ את החומר שהוא בחן וסקר, זה לא נעשה לצורך `אקדמי`, אלא למטרת פעולה"

אבירם זינו עדכון אחרון: 04.09.06, 00:06


המלצתו של מבקר המדינה ליועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד אהוד אולמרט, אינה מחייבת, אך על פי ההערכות תאומץ בשתי ידיים על ידי מני מזוז. היועץ מזוז קיבל אתמול (א`) מכתב מהמבקר מיכה לינדנשטראוס ובו חוות דעת חריפה על חלקו של ראש הממשלה בפרשת המינויים הפוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים.



ההחלטה האם לפתוח בחקירה נגד אולמרט נוכח המלצתו של לינדנשטראוס נתונה בידיו של מזוז, אולם העובדה שהמבקר אמר במפורש כי זיהה חשדות לפלילים יחד עם מקרה קודם בהיסטורה הלא-רחוקה, מלמדים כי ככל הנראה יורה למשטרה להתחיל בחקירה. כאשר מבקר המדינה הקודם, אליעזר גולדברג, מצא חשדות לפלילים נגד צחי הנגבי בפרשת המינויים הפוליטיים , נפתחה חקירה בסיומה הוגש כתב אישום נגד האחרון.

דו"ח המבקר:

המינויים הפוליטיים של אולמרט / כתבי ynet

צחי הנגבי לא לבד: דו"ח מיוחד של מבקר המדינה קובע כי בתקופתו של אהוד אולמרט במשרד התמ"ת מונו שורה של חברי מרכז ליכוד לתפקידים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים, כשכל כישוריהם התמצו בקשריהם הפוליטיים לשר
לכתבה המלאה

פרופסור עמנואל גרוס, מומחה למשפט פלילי וחוקתי, סבור גם הוא כי הדרך מהמלצת המבקר לינדנשטראוס אל חקירת המשטרה קצרה.

"החומר שמצוי בידי המבקר, לדעתו, מצביע על תשתית ראויה או מספקת שמצדיקה מבחינתו את ההמלצה ליועץ המשפטי לפתוח בהליך של חקירה. הוא הגיע למסקנה שמה שהוא מחזיק מתחת לידיו מהווה תשתית מספקת לכך", אומר פרופסור גרוס.

המלצת המבקר מגיעה שבוע לאחר שהוא עצמו פרסם דו"ח מיוחד ובו מתח ביקורת חריפה על אהוד אולמרט, כאשר כיהן בשלוש השנים החולפות כשר התמ"ת מטעם הליכוד. כמו כן מתח ביקורת על מנכ"ל משרד אז והיום, רענן דינור.



הדו"ח קבע כי אולמרט ודינור העבירו שורה של מינויים פוליטיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים של חברי מרכז ליכוד, שלא היו ראויים לתפקידים. הממצאים הועברו בין היתר ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

"כבר כשקראתי את הדו"ח הראשון והבנתי שהוא (המבקר) הורה להעביר את החומר ליועץ המשפטי, היה ברור שההעברה לא היתה תמימה", מסביר פרופסור גרוס. "כשמבקר מעביר ליועץ את החומר שהוא בחן וסקר, הרי ההעברה היא לא לצורך `אקדמי`, אלא לצורך של פעולה".

פרופסור גרוס רואה בפרשה הנוכחית חוליה נוספת בשרשרת של הסתבכויות ציבוריות מצד פוליטיקאים ובכירים בצמרת המדינה. "מדובר בתופעה חמורה מאוד ששוכנת למגינת ליבנו, בלב הממשל הישראלי ושל המשרדים הממשלתיים", הוא אומר. הגיע הזמן שנעשה בדק בית. לא מדובר במקרה חד פעמי או מקרי אלא ריבוי של התנהגויות שמצביעות על תופעה מדאיגה ועל שבר באכפתיות של אנשי הממשל והממסד הציבורי".


פרסום ראשון: 03.09.06, 23:20


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3299231,00.html

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group