לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הרמטכל דן חלוץ: צריך לבדוק איך הגענו למצב הזה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz 7
אורח








הודעהפורסם: ראשון 13.08.06 7:10    נושא ההודעה: הרמטכל דן חלוץ: צריך לבדוק איך הגענו למצב הזה

חלוץ: צריך לבדוק איך הגענו למצב הזה

הרמטכ"ל, דן חלוץ, אמר הערב כי כוחות צה"ל פועלים מאז אתמול בכמה אזורים, על פי הוראת הדרג המדיני. "צריך לבדוק איך הגענו למצב הזה"
ודיאו:התארגנות כוחות שיריון לפני כניסה ללבנון


הרמטכ"ל, דן חלוץ, אמר הערב בראיון לערוץ 10 כי כוחות צה"ל פועלים מאז אתמול בכמה אזורים, על פי הוראת הדרג המדיני. "אנחנו בכל מועד שהממשלה תורה לנו לעצור - אנחנו נעצור ולאחר מכן נפעל לפי ההסכם של האו"ם", אמר חלוץ והוסיף כי לצה"ל אין כל כוונה ואין צורך להישאר על אדמת לבנון אלא עד אשר מישהו בלבנון יקח האחריות על השטח.

הרמטכ""ל, דו חלוץ, אמר עוד כי צריך לבדוק כיצד ישראל הגיעה אחרי שש שנים למצב הנוכחי של מלחמה בלבנון. חלוץ הוסיף כי צה"ל לא הוגבל ע"י הדרג המדיני ואחרי הלחימה יהיה מוכן לתת תשובות לכל השאלות שישאל אודות הלחימה היום.

הרמטכ"ל אמר כי אינו חושש מוועדת חקירה שתבחן את הלחימה בלבנון ואת יחסי הדרג המדיני והצבאי.

"היינו בלבנון על הקרקע לכל מי שרוצה להזכיר נשכחות, בפעולה מאוד גדולה, ונשארנו שם 18 שנה. לכן האמירה הזו למה לא נכנסנו על הקרקע מוקדם מותר היא שאלה שלפני שנותנים לה תשובה ראויה צריך לבדוק את כל ההיבטים שלה וזו לא חזות הכל. באיזה מחיר? גם זו שאלה שצריכים לשאול", אמר חלוץ. חלוץ נשאל על התקריות בהן נהרגו חיילי צה"ל ואמר "אני חושב שלהסתכל על מרון א-ראס ועל בינת ג`ביל כאירועים מעצבים סביבתיים, זה קצת לא רציני. במלחמות ישראל היו לנו הרבה אירועים מהסוג הזה ואני לא זוכר שהם השפיעו על התודעה, כמו שמנסים לעשות מהאירועים האלה. התחושה שיש פה בליץ מהיר זו מחשבה מוטעית. אני האחרון שאומר שאנחנו ארגון חף מטעויות. אנחנו עושים טעויות".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/153650

חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

NRG
אורח








הודעהפורסם: שני 14.08.06 6:43    נושא ההודעה: חברים בוועדת חו``ב: דרושה ועדת חקירה


חברים בוועדת חו"ב: "דרושה ועדת חקירה"
הדי הקרבות טרם שככו, אבל ועדת החקירה לאירועי המלחמה כבר מציצה מעבר לפתח. רבים מחברי ועדת חוץ וביטחון הדגישו כבר היום את תמיכתם בכינונה



דפדף בחדשות
מנחם רהט ומיה בנגל
עדכון אחרון : 14/8/2006 3:44

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/464/654.html





חזית אחת עומדת בפני סיום, וחזית שניה כבר נפתחת: שעות ספורות טרם כניסת הפסקת האש לתוקף, הבהירו אתמול רבים מחברי ועדת חוץ וביטחון כי הם תומכים בהקמת ועדת חקירה לבחינת אירועי מלחמת לבנון השניה. "לאחר המלחמה יווצר צורך בבדיקת נושאים בלתי-תקינים רבים", אמר ח"כ ישראל חסון. ועדת החוץ והביטחון אינה מוסמכת, אמנם, למנות ועדת חקירה ממלכתית, שכן סמכות זו מוענקת לממשלה בלבד, אך למרות זאת, נתונה בידה אפשרות להפוך עצמה לוועדת חקירה פרלמנטרית.

- ישראל נלחמת - סיקור מיוחד ב-nrg מעריב

לדברי ח"כ חסון, "לאחר המלחמה יהיה צורך לבדוק נושאים רבים שנתגלו כבלתי תקינים במרוצת המלחמה, וברור שביום שאחרי ייפתח דיון מקיף וציבורי בנושא. בנוסף לסוגיות הלוגיסטיות, נצטרך לבחון מה סוריה, איראן והחמאס יבינו מהסכם הפסקת האש, והאם העולם המערבי לא יחשוב שהפכנו מבחינתו מנכס לנטל".
``לא מפחד מוועדת חקירה``
הרמטכ``ל, רב-אלוף דן חלוץ, נדרש לסוגיות הקשות שעלו מהלחימה בצפון, והצהיר כי אינו חושש מוועדת חקירה אפשרית.
לכתבה המלאה





גם יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בני אלון, משקיף בוועדת החוץ והביטחון, תומך בהקמת ועדת חקירה. "ועדת חקירה חייבת לקום מיד בתום הלחימה - עם סמכויות נרחבות שיאפשרו לה לחקור עד דרג הרמטכ"ל, כולל הרמטכ"ל והדרגים המדיניים, עד לעומד בראש הפירמידה", אמר. "ועדת החקירה חייבת לדרוש מהדרג המדיני והצבאי לתת את הדין על המחדלים בעורף, ועל ההחלטות השגויות והרות הגורל בחזית".

לדבריו, הכשל הגדול של המלחמה טמון בטיפול הממשלה בעורף. אלון טוען כי קיימת החלטת ממשלה משנת 2001, מעין תוכנית חירום לפינוי תושבים במקרה של מלחמה, שנשארה באופן מפתיע במגירה, ולא ניתנה הוראה להוציאה אל הפועל. "בשנת 2001 הייתי שותף בממשלה שהחליטה לשריין 6,000 מקומות בבתי מלון במקרה שאזרחי ישראל יזדקקו לפינוי שכזה. למרות שהייתה תוכנית כזו, היא לא יצאה אל הפועל, והממשלה השאירה את העורף מופקר. זה משהו שחייב להיבדק", אמר.





"גם רה"מ רוצה תשובות לשאלות הקשות"



ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד), לשעבר יו"ר הוועדה, חיזק את עמדת שני חבריו, וגרס כי יש להקים ועדת חקירה לבחינת כל המחדלים
שליוו את התנהלות הדרג הצבאי והמדיני בעת המלחמה. "בהחלטתה לקבל את הסכם הפסקת האש", הוסיף שטייניץ, "הממשלה הניפה דגל לבן בתמיכתה בהסכם ללא ביטחון, ללא החזרת החיילים החטופים, אבל עם ויתור טריטוריאלי בחרמון. סיום שכזה למלחמה השלומיאלית בתולדות ישראל, מחייב את סיום כהונתה של ההנהגה החובבנית בתולדות המדינה".

הדרישה לכונן ועדת חקירה לא היתה נחלתם הבלעדית של פוליטיקאים מהימין. לדברי יו"ר מרצ, יוסי ביילין, לא יתקיים ויכוח אמיתי בארץ בשאלה האם להקים ועדת חקירה ממלכתית או לא, כיוון שאין שום אפשרות אחרת. "יש סימני שאלה הנוגעים למה שהתרחש בצה"ל, לחוסר המוכנות של העורף ותהליך קבלת ההחלטות", אמר. "אפילו תומכיה הגדולים ביותר של מלחמת לבנון השניה מתחילים את דבריהם בהתנצלות על השבועות הארוכים האלה ועל מה שקדם להם, וגם הם זקוקים לדעת מה היה כאן באמת", אמר ביילין.

ביילין מעריך, בנוסף, שגם ראש הממשלה ושרי המשלה רוצים לדעת את התשובות לשאלות הקשות. "הם יודעים שאין דרך אמינה אחרת לקבל את התשובות לשאלות הקשות הללו", אומר ביילין, ומציע שמי שיחליט על הרכב הוועדה ושיעמוד בראשה יהיה נשיא בית המשפט העליון. "המועמד הטבעי לעמוד בראש הועדה הוא אהרן ברק", קובע ביילין.



/images/archive/gallery/559/572.jpg ביילין. ``גם אולמרט רוצה תשובות``
ביילין. ``גם אולמרט רוצה תשובות``




"להמתין לסיום הלחימה"



ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), אינו מצטרף לתביעה הסוחפת בימין להקמת ועדת חקירה, ומציין ש"כל עוד נמשכת הלחימה, לא נשמיע שום תביעה לשום ועדה". יחד עם זאת, הבהירו בכירים בסיעתו שלאחר תום הלחימה, ישראל ביתנו תהיה מן הדורשות הנמרצות ביותר להקמת ועדת חקירה לבדיקת תפקודי הדרגים הצבאי והמדיני גם יחד.

גם ח"כ עתניאל שנלר (קדימה), לשעבר מזכ"ל מועצת יש"ע, מתייצב נגד הקמת ועדת חקירה בנושא המלחמה בלבנון, ומאשים את דורשי ועדת החקירה באינטרסים פוליטיים. שנלר אומר כי "כל אלו שעדיין אינם רואים את ההישג המדיני והניצחון הצבאי, מחדדים חרבות פוליטיות, כשחיילי צה"ל נלחמים על אדמת האויב. לוועדת חקירה נזדקק אולי כנגד חוסר יכולת האיפוק של חלק מאיתנו במאבק הפנימי, תוך תהליך המלחמה באויב החיצוני".

ח"כ אפי איתם (מפד"ל-איחוד לאומי) טוען כי אין זה הזמן לחפש אשמים. לדבריו, המלחמה לא תסתיים מחר והפסקת האש לא תיאכף על ידי חיזבאללה, לכן אסור עדיין לרפות את ידיי החיילים על ידי מלחמות הפוליטיקאים. "כל עוד הלוחמים נלחמים, אסור לנו, כפוליטיקאים, לריב. ממשלות אפשר להחליף, אבל צבא ועם יש רק אחד. מדאיג אותי שבזמן שהלוחמים יגנו על אזרחי המדינה - הפוליטיקאים יפתחו בהתכתשויות. אסור לנו לאכזב את החיילים, ועלינו להפגין מולם חזית מאוחדת".

גם ח"כ צבי הנדל טוען כי אין זו העת לדבר על ועדות חקירה. "הדבר המרכזי שאנו צריכים לעשות זה לא לתת לאף פוליטיקאי לשפד בביקורת את הקצונה של צה"ל", אמר הנדל.

לדבריו, "חשוב שמהמדינה תעשה חשבון נפש בו יצטרכו להיבדק אמיתות כמו הקיצוץ בתקציבי הביטחון. יהיה עלינו להסיק מהי הקונספציה הנכונה בעתיד. לפי שעה, אין פושע בקרבנו. הפושע היחיד בשלב הזה הוא נסראללה. את השאלות צריך לשמור לעתיד, וכרגע עלינו לתת לצה"ל ולממשלה גיבוי מוחלט, כאילו אין אופוזיציה. אפילו לרמטכ"ל - שעקר אותי מביתי - אני נותן גיבוי כל עוד יש לנו אויב חיצוני".

פרסום ראשון : 13/8/2006 22:13

חזרה למעלה

חדשות אמ.אס.אן
אורח








הודעהפורסם: שני 28.08.06 12:41    נושא ההודעה: דן חלוץ שגה בניהול הלחימה

"דן חלוץ שגה בניהול הלחימה"

פואד בן אליעזר טוען שהצבא טעה כשחשב שניתן היה לגמור את הלחימה בלבנון ב"זבנג וגמרנו", ומפנה אצבע מאשימה אל "מי שחשב שאפשר ללכת ולגמור את הכל במהלומה אווירית"
אין ניצחון בזבנג וגמרנו. פואד (AP)

28/08/06 09:53
מאת: מתוך שידורי גלי צה"ל




שר התשתיות הלאומיות, בנימין בן-אליעזר, מטיל את האחריות (28.8.06) על כשלי המלחמה בלבנון על הצמרת הצבאית. "אני מעריך את דן חלוץ, הוא היה מפקד חיל האויר הטוב ביותר שהיה לנו, אבל אני חושב שהוא שגה".
"אשם מי שחשב שניתן לגמור את המלחמה בזבנג"

"אני חושב שניהול המלחמה היה שגיאה", אמר בן-אליעזר בריאיון לגלי צה"ל. "מי שאשם זה מי שחשב שאפשר ללכת ולגמור את הכל במהלומה אווירית, מי שחשב שאפשר להתעלם מהכרעה של כוחות השדה, ומי שאשם זה מי שחשב שאפשר לגמור את הכל ב`זבנג` אווירי - וגמרנו".

"מתחילת הלחימה אמרתי שחייבים מהלך קרקעי"

לדברי בן אליעזר, "במקביל למערכה האווירית על ביירות, היה צריך ללכת עם מהלך קרקעי רחב היקף". היה צריך קודם כל להגיע לנהר ליטני ולזהארני, ורק אחרי זה לכבוש את כל הדרך עד לישראל. אני חושב שאם היינו הולכים על המהלך העקיף הזה מהיום הראשון, אין לי ספק שהתוצאה היתה אחרת, ואני גם אמרתי את זה מתחילת הלחימה".

"ראש הממשלה קיבל החטות נכונות"

לגבי אופן קבלת ההחלטות של הדרג המדיני,אמר בן-אליעזר כי ההתנהלות טובה יחסית לפרק הזמן הקצר שבו היו ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ושר הביטחון, עמיר פרץ, בתפקידם: "ההחלטה לצאת לתגובה ישראלית חריפה היתה נכונה ומדוייקת, ואני חושב שראש הממשלה קיבל החלטות נכונות".

http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Military/200608/2006 082807331.htm?inter=1
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group