לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בייניש על א` של קצב: זה ניצול יחסי מרות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet





הצטרף: 08 יול' 2007
הודעות: 66686


הודעהפורסם: רביעי 25.07.07 10:15    נושא ההודעה: בייניש על א` של קצב: זה ניצול יחסי מרות

בייניש על א` של קצב: זה ניצול יחסי מרות


בג"ץ התכנס לדיון נוסף בעתירות נגד עסקת הטיעון עם הנשיא לשעבר. המשנה לפרקליט טען שהייתה תמימות דעים בנושא: "איש לא חשב שצריך להגיש כתב אישום". הוא הציג את הדילמה בתיק - המילה שלו נגד המילה שלה - אבל נשיאת ביהמ"ש העליון תהתה מדוע לא מופיע "ניצול יחסי מרות" באישום המתוקן בעניינה של א` מבית הנשיא

אבירם זינו עדכון אחרון: 25.07.07, 10:21




שבוע לאחר ה"זובור" שחטפו מהשופטים, התייצבו הבוקר (יום ד`) שוב הפרקליטים הבכירים בבית-המשפט העליון, בניסיון להגן על עסקת הטיעון השנויה במחלוקת עם נשיא המדינה לשעבר, משה קצב. אולם הדיונים היה מלא עד אפס מקום.



בין נשיאת בית-המשפט העליון לעו"ד שי ניצן נרשמו תחילה חילופי דברים סביב טיוטת כתב האישום, שכבר הודלפה לתקשורת - והעותרים דרשו להציגה גם בבית-המשפט. "קרתה תקלה, מישהו העביר את הדבר הזה ל`ידיעות אחרונות`, אבל העמדה העקרונית נותרה שטיוטת כתב אישום לא צריכה להתפרסם", אמר המשנה לפרקליט. "יכול להיות, אבל קרתה לכם התקלה, זה יצא מאיזשהו מקום", השיבה לו השופטת דורית בייניש.



ניצן שיתף את השופטים והאורחים בפרטי התיק עצמו, אף שמדובר היה בדיון בדלתיים פתוחות: "הגרסה של א` מבית הנשיא (אליה התייחס ניצן "במנותק מכתב האישום") הייתה שהיא לא מסוגלת להיות מול קצב, שלא היה שום דבר בהסכמה - והגרסה של קצב הייתה, לא היה ולא נברא. אבל יש עוד ראיות: היא אמרה שיש לה שתי חברות בניו-יורק, ואחת מהן אומרת לנו שהיא הייתה מאוהבת בו והיה להם רומן סוער... קוראים לעדים מתוך בית הנשיא, וגם שם מספרת גברת מבוגרת שהיא מאוהבת בו, ושהייתה לה קנאה אובססיבית".



בנקודה זו התערבה השופטת בייניש: "כלומר, היא יודעת מה קורה שם, היא יודעת על מה היא מדברת. ועל זה אמרה כל הפסיקה `ניצול יחסי מרות` ... אתם הצטמצמתם לדבר אובייקטיבי. בחורה עובדת ומתקדמת כל פעם בתפקיד, ולכן החלטתם ללכת על יחסים בהסכמה, בהנחה שיש רומן". כאן התפרצה עו"ד כינרת בראשי (שהגיעה הפעם לדיון עם אמהּ) המייצגת את א`, ואמרה, בהתייחסה לדבריו של עו"ד ניצן: "אלה דברים לא נכונים". בייניש היסתה אותה, וניצן המשיך: "ואז הן מספרות שהיא לא יכלה לסבול שלנשיא היה רומן עם מישהי אחרת בבניין. הן דיברו על קנאה אובססיבית".



עו"ד ניצן אמר כי הוא "מודע לפסיקה", ותיאר מה התרחש - לפי העדויות - לפני תשע שנים. בשלב מסוים, המתח והלחץ ניכרו בו היטב - והוא פלט בשגגה את שמה המלא של המתלוננת, אך מיד חזר בו. "משנפלה א` הראשונה (מחמת חוסר ראיות), היה הרבה יותר קשה ללכת על התיק של א` ממשרד התיירות", הסביר. בהתייחסו לזו האחרונה, אמר: "היו עדים שסיפרו איך היא נראתה מאוהבת". כאן קטעה אותו נשיאת בית-המשפט העליון, ופסקה: "במה זה רלוונטי?! אלה מושגים של אונס שכבר נעלמו מהעולם".



תמימות דעים על עסקת הטיעון

הנשיאה בייניש דווקא הגיעה לדיון במצב רוח מרומם. בפתח הדיון היא פנתה אל עורך-דינה של המתלוננת ל`, שהביעה השבוע תמיכה בעסקה ואף ביקשה להצטרף כמשיבה לעתירות, ואמרה לו: "אם כבר, אז כבר".



כבר בפתח הדיון הבהיר ניצן, כי בצמרת הפרקליטות ובסביבת היועץ המשפטי לממשלה הייתה תמימות דעים בעניין עסקת הטיעון: "לא היה איש מהצוות - ומדובר בצוות רחב ומאוד מנוסה - שחשב שצריך לדחות את ההצעה ולהגיש את כתב האישום. ונדמה לי שזו אינדקציה. יש אינדקציה שמשהו קרה לתודעה, היו מחלוקות בתוך הצוות, אך איש לא סבר שאין ללכת על עסקת הטיעון".



במקביל הסביר הפרקליט אלו סעיפים התיישנו לגבי העבירות שבוצעו לכאורה בא` ממשרד התיירות: "הייתה בעיה, ומה שהתיישן הוא בעילה אסורה בהסכמה תוך ניצול יחסי מרות ... נוצר מצב שאפשר היה להגיש (כתב אישום) או על אונס - או על כלום". השופטת בייניש העירה: היועץ המשפטי לא צריך לחפש סיכוי לזיכוי - אלא סיכוי להרשעה.




כתב אישום אנורקטי

הצוות בראשותו של עו"ד ניצן, המשנה לפרקליט המדינה, חוזק הפעם בעו"ד יהושע למברגר, המשנה לעניינים פליליים, מי שליווה את תיק קצב מראשית הפרשה. במהלך השבוע אף נבחנה האפשרות שמני מזוז, היועץ המשפטי לממשלה, יתייצב בעצמו לדיון ויגן על העסקה שחתם.



"כתב אישום אנורקטי", "עבירות קלות משיוחסו לחיים רמון", "אין

מודעה



הסבר למהפך" ו"לא ידעתי שהיועץ המשפטי הוא לוליין" - אלה רק חלק מההתבטאויות הסרקסטיות שהטיחו בשבוע שעבר שופטי בג"ץ בפרקליטי המדינה. ההרכב של חמשת השופטים בראשות בייניש התקשה להסתיר את הפתעתו נוכח עסקת הטיעון.



הדיון בבג"ץ צפוי גם הפעם להיות ארוך מהרגיל. בין השאר, יבחנו השופטים את האפשרות לאפשר לפרקליטות לחרוג מהמקובל ולהציג ראיות הנוגעות לתיק עצמו.



פרסום ראשון: 25.07.07, 09:49



לכתבה...
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group