לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מזוז הכריע: כתב אישום נגד הנגבי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: שלישי 15.08.06 10:41    נושא ההודעה: מזוז הכריע: כתב אישום נגד הנגבי

מזוז הכריע: כתב אישום נגד הנגבי

השר לשעבר וח"כ בקדימה בהווה ייאלץ להתמודד בבית המשפט על חפותו בפרשת המינויים הפוליטיים שביצע כשר לאיכות הסביבה, אז בליכוד. הוא מואשם בין היתר בשבועת שקר ועדות שקר. הפרשה נחשפה לראשונה ב-ynet וכיכבה מאוחר יותר בדו"ח מיוחד של מבקר המדינה. יחד עם הנגבי ייתכן שגם מנכ"ל משרדו דאז, שמואל הרשקוביץ`, יעמוד לדין
אבירם זינו

הנגבי הולך לבית המשפט: היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הודיע ליושבת ראש הכנסת דליה איציק ולחבר הכנסת צחי הנגבי כי החליט להגיש כתב אישום נגד הנגבי בפרשת המינויים הפוליטיים. כמו כן התקבלה החלטה עקרונית בדבר צירופו של שמואל הרשקוביץ`, ששימש כמנכ"ל משרדו של הנגבי, כנאשם נוסף, אך ההחלטה הסופית תתקבל לאחר שימוע שייערך להרשקוביץ` בשבוע הבא.


בכתב האישום נאמר: "במהלך כהונתו במשרד לאיכות הסביבה פעל הנאשם, באופן מתוכנן ושיטתי, בעצמו ובאמצעות אחרים ובראשם הרשקוביץ`, להביא למינויים של חברי מרכז ומקורביהם למשרות ולתפקידים רבים ככל האפשר במשרד לאיכות הסביבה ובגופים הקשורים אליו, תוך פגיעה באפשרות של הציבור הרחב להתחרות על משרת ותפקידים אלה, ולעיתים מבלי להקפיד על כישוריהם ועל התאמתם לתפקיד... פעילות זו נעשתה תוך ניצול משאבים ציבוריים לטובת אינטרסים פוליטיים ואישיים שאינם מתיישבים עם טובת הציבור".


פרשת המינויים הפוליטיים של הנגבי נחשפה בדו"ח מיוחד של מבקר המדינה בשנת 2004, אז פורסם כי על פי החשד ביצע הנגבי בתקופת כהונתו כשר

הפרסום שהחל את הסערה
לאיכות הסביבה, בין השנים 2001 ל-2003, עשרות מינויים פוליטיים תוך יצירת משרות פיקטיביות והעדפת ספקי שירותים המקורבים אליו ולמרכז הליכוד. בדיקת המבקר החלה בעקבות פרסום ב-ynet לפיו התפאר הנגבי במינויים בעלון פנימי בליכוד.

הנגבי מואשם בעבירות של שבועת שקר ועדות שקר, בין היתר לאחר שחתם על תצהיר תגובה שקרי שבו טען כי איננו קשור לחיבור המודעה בעלון הליכוד ופרסומה. שמואל הרשקוביץ` היה באותה תקופה עוזר בכיר ואיש אמונו של הנגבי ואחר כך מנכ"ל המשרד, בין היתר עסק הרשקוביץ` בענייני כוח אדם ומינוי במשרד ועל פי כתב האישום סייע להנגבי לבצע מינויים פסולים רבים של חברי מרכז הליכוד. בנוסף צויין כי עשרות ניסיונות נוספים של השניים לבצע מינויים לא צלחו.

ההחלטה הסופית נתקבלה לאחר שלפני כחודש ערך מזוז הליך שימוע להנגבי (קדימה), בפרשת המינויים הלא כשרים שערך כביכול במשרדו, בעת כשכיהן כשר לאיכות הסביבה מטעם הליכוד. הנגבי עצמו לא הגיע לשימוע ושיגר במקומו את פרקליטו, עו"ד יעקב וינרוט. לאחר כשעתיים הסתיים הדיון.

הדיון נערך בנוכחות פרקליט המדינה ערן שנדר וכן המשנה לפרקליט המדינה, פרקליט מחוז ירושלים וצוות הפרקליטים המטפל בתיק. בא כוחו של הנגבי הציג את טיעוניו ובתום הדיון נמסר כי החלטת היועץ המשפטי לממשלה בעקבות השימוע תתקבל בשבועות הקרובים. היועץ אמור להכריע האם להותיר את הכוונה להעמיד את הנגבי לדין בעינה, לבטלה, או לערוך בה שינויים כלשהם.

ממשרדו של ויינרוט נמסר כי "עיון מקיף ומעמיק בחומר הראיות שנמסר לקראת השימוע חיזק והעצים בעינינו את חפותו של חבר הכנסת הנגבי. במידה והיועץ המשפטי לא יקבל עמדה זו, שהובאה בפניו, אנו סבורים שבית המשפט יזכה את צחי הנגבי בסופו של יום כשכל החומר ייפרש בפניו".

גם המשטרה המליצה, הנגבי השעה עצמו



קודם לכן המליצה גם המשטרה להעמיד את הנגבי לדין לאחר שמחומר הראיות עלתה תשתית ראייתית לחשדות נגדו. בפרקליטות ציינו כי מדובר בתיק תקדימי מאחר שזוהי


הפעם הראשונה בה נחקר חשד לעבירת שוחד בחירות "ברמה הארצית" מצידו של שר מכהן בממשלת ישראל, ולא עבירת בחירות במסגרת רשות מקומית כלשהי.

"התפיסה של היועץ ושל פרקליט המדינה היא שהמינוי הפוליטי של היום הוא פרשת השחיתות של מחר", אמרו בפרקליטות וציינו כי מדובר במקרה שנראה יוצא דופן בחומרתו, לאור מספר המינויים הגדול שביצע לכאורה הנגבי. "לשכת השר הפכה ללשכת עבודה ולבסוף הגיע גם מועד הפירעון – השר ביקש תמיכה על סמך אותם מינויים".

בעקבות החלטת היועץ המשפטי בספטמבר 2004 השעה עצמו הנגבי מתפקידו כשר לבטחון פנים אז, אך טען: "לא הייתי מעורב במינויים, והם גם לא חייבו מכרזים". הוא הוסיף כי לדעתו המינויים היו ראויים, וכך נהגו במשרד מאז ומעולם. את הדברים אמר בדיון של הוועדה לביקורת המדינה לחקירה המתנהלת נגדו בנושא.


(15.08.06, 11:06)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291440,00.html
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group