לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
כל רב שרק יעלה בדעתו להשתתף בגירוש יזכור את שנעשה לרב וויס  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz 7
אורח








הודעהפורסם: שלישי 08.08.06 17:02    נושא ההודעה: כל רב שרק יעלה בדעתו להשתתף בגירוש יזכור את שנעשה לרב וויס

שושי גרינפלד מאשימה: אחי נפל על כלום
שושי גרינפלד: כל רב צבאי שרק יעלה בדעתו להשתתף בגירוש יזכור את שנעשה לרב וייס ויברח מזה ככל יכולתו. באם כך יקרה, היה זה שכרי.

רדיו ערוץ 7

בשיחה ביומן הצהרים של ערוץ 7 סיפרה אחותו של יהודה גרינפלד ז"ל שנפל אתמול בלחימה בדרום לבנון, על אורח חייו ונפילתו. "גם כשישב ללמוד היה נשמע קולו הפנימי. הוא לא היה אומר דברים שלא האמין בהם".

גרינפלד סיפרה על שיחתה האחרונה עימו, בה דרשה שיסרב לצאת לשירות המילואים, שיחה עליה סיפרה בהספד המסעיר אותו נשאה אתמול על קברו. לדבריה אחיה הסכים עם עיקרי הדברים שאמרה אך בשל אופיו לא רצה לחולל מהומות.

לשאלת המראיין, יגאל שוק, האם היא מקבלת את ההתייחסות לדבריה החריפים כדברי אדם בשעת צערו, אמרה כי היא אינה שוכחת שמותו של אחיה הוא "על כלום", כהגדרתה. היא סבורה שאסור לשכוח את המכלול בו אירע המוות, ומכלול זה כולל אשמה ישירה של ממשלת ישראל ושלוחיה בקיומה של המלחמה הנוכחית, הן בקיומה של ההתנתקות והן במדיניותו של צה"ל תוך כדי לחימה.

לשאלה אודות דרישתה במפגיע מהרב הצבאי הראשי הרב ישראל וייס לעזוב את המקום, אמרה גרינפלד ש"הרב וייס השתתף בפשע טיהורם האתני של יהודי גוש קטיף ולכן הוא בעיניי פושע. השתתפות בטיהור האתני של יהודי גוש קטיף, תלישת האלמנות והיתומים מהבתים, הרס הבתים והפקרת בתי הכנסת לחילול ע"י הרוצחים הם בעיניי ביזוי התורה וביזוי התואר `רב`. הרב וייס הגדיש את הסאה בתמונותיו המחויכות עת עקר את קדושי גוש קטיף מקברם בזלזול מוחלט. כמו שראשי השבטים שחטאו נקראו `מרגלים`, יש לדעתי לעשות חשיבה מחודשת האם מי שהשתתף בפשע בגוש קטיף ראוי להמשיך ולהיקרא `רב`".

"לא היה לי מושג שהרב וייס ישתתף בלוויה ולדעתי זו חוסר רגישות וחוצפה מצידו, שבא לאחר שהכשיר את השטח לגירושם של גבריאלה האלמנה ושני יתומיו מביתם במכמש, ואפשר למנף את מותו של אחי למען הגירוש הבא".

גרינפלד התייחסה גם למהלכיה המדיניים של ממשלת ישראל בעתיד כהוכחה לדבריה: "בהפסקת האש חיזבאללה יתחבא מאחורי שיח, או אז ינצל משטר הגירוש את הזמן לגרש את אלמנתו של אחי כמו שלא חס המשטר על משפחתו של החייל אלקנה גובי הי"ד שאחי יהודה הי"ד, נטמן בסמוך אליו אתמול. גם על ועד רבני יש"ע שיהיה כנראה ועד זמני ביותר לא יחוס משטר הגירוש... הגירוש מגוש קטיף, בו נטל הרב וייס חלק הינו הגורם הישיר והברור למתרחש בלבנון ולמותו המיותר של אחי יהודה הי"ד, המצב בו אחד מהאשמים במותו של אחי מגיע להשתתף בלווייתו היווה מציאות מוסרית בלתי נסבלת עבורי והזכיר יותר את סדום. המציאות ההזויה הזו בה גורמי הפשע מגיעים ל"חלוק כבוד" לקורבנם מזכירה את המתרחש במאפיה, ולא אתן לה להתרחש במחוזותינו".

גרינפלד אומרת עוד כי "אין לי ספק שכל רב צבאי מהיום, שרק יעלה בדעתו להשתתף בגירוש יזכור את אשר נעשה לרב וייס ויברח מזה ככל יכולתו. באם כך יקרה, והיה זה שכרי".

באשר לתגובתם של רבני יש"ע אמרה: "חבל מאוד שמשום רבני יש"ע מגינים על כבודו של השותף בפשע הגירוש במקום להגן על המשפחה השכולה המיועדת לגירוש".


השתתפות בטיהור האתני של יהודי גוש קטיף, תלישת האלמנות והיתומים מהבתים, הרס הבתים והפקרת בתי הכנסת לחילול ע"י הרוצחים הם בעיניי ביזוי התורה וביזוי התואר `רב`. (גרינפלד)

בתגובה לדבריה של גרינפלד על היחס לרב וייס אומר ראש רבני יש"ע הרב דב ליאור כי אמנם אין תופסים אדם בשעת צערו אך מבחינתו ביזויו של הרב וייס הוא ביזויה של התורה ככזה הוא אינו מבין כיצד ניתן היה להתייחס לרב בצורה כזו, בעיקר לנוכח העובדה שהרב וייס הגיע למקום מתוך מגמה לכבד את זכרו של הקדוש שנפל בקרב.

הרב ליאור התייחס גם לשאלת הגיוס והדרישה לסרבנות בימין מול אמירותיו הפוליטיות של ראש הממשלה. לדבריו החובה להתגייס כיום היא חובה הכלולה בדר עזרת ישראל מיד צר ועל כן מדובר בחובה הלכתית ברורה שאין לבטלה. ובאשר לדברי אולמרט, אומר הרב כי יש למחות עליהם בכל דרך, ללא קשר לעשייה הצבאית ביטחונית.


להאזנה לראיון עם שושי גרינפלד

להאזנה לראיון עם הרב דב ליאור

על הספדה של שושי גרינפלד את אחיה


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/153562
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

NRG
אורח








הודעהפורסם: שלישי 08.08.06 17:06    נושא ההודעה: הרבנים הראשיים מוחים על הפגיעה בכבודו של הרב הראשי לצהל

הרבנים הראשיים לישראל מוחים על הפגיעה בכבודו של הרב הראשי לצה"ל

פרסמו הבוקר הודעה מטעמם, בעקבות האירוע בהלווית חייל צה"ל, יהודה גרינפלד שנפל בכפר גלעדי

דפדף ביהדות
עינת ברזילי
8/8/2006 17:12

הרבנים הראשיים, הרב שלמה עמאר והרב יונה מצגר, הוציאו הודעה מטעמם, בה הם מוחים על הלבנת הפנים שנגרמה אמש ,רב הצבאי הראשי, תא"ל הרב וייס, בהלווית חייל צה"ל, יהודה גרינפלד, הי"ד.

האירוע התרחש אמש, כאשר הרב ביקש לנחם את בני המשפחה, וסולק על ידי אחות החייל, שושי גרינפלד, שהספדה הובא כאן במלואו, ואף שודר במהדורות החדשות.

היום, כאמור, פורסמה ההודעה מטעם הרבנים: "הצטערנו לשמוע על עלבונו של כב` הרב הראשי לצה"ל הרב ישראל ויס שליט"א, שלא זה המקום לדבר על מדותיו האציליות ומעשיו הטובים עם אלקים ואדם. ואין בכוחו של ויכוח, ואפי` החשוב ביותר, להתיר הלבנת פני אדם ברבים רח"ל.

והתורה אמרה "שופך דם האדם באדם". ורבינו משה אלשיך זיע"א פירש שזה המלבין פני חברו ברבים, דאזיל סומקא ואתי חיוורא, שמתחלה מתחמם דמו מהבושה, ועולה לראשו ומתאדמים פניו, ואח"כ יורד הדם בבת אחת, ופניו מתלבנים, נמצא שהוא שופך את דם האדם הזה, אך לא שופכו על הארץ אלא מיניה וביה תוך גופו, וזהו שופך דם האדם באדם.

וכבר אמרו חז"ל "מוטב לאדם שיטיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים".
וידענו שאין אדם נתפס על צערו, וגדול הצער הזה של נפילתו של חייל בעודנו באיבו, ובפרט כשהמת מוטל לפניהם. ה` ינחמם מאבלם הכבד.

מ"מ לא נוכל להחריש על כבודו של הרב, ואנו קוראים לאחינו בנ"י לשמור על כבוד הזולת, בכל מצב, וק"ו כבוד ת"ח. וק"ו בעת הזאת שהיא עת קשה. וליכודנו ואחדותנו בלב אחד היא כוחנו וישועתנו.

http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/461/427.html

חזרה למעלה

תגובתה של שוש
אורח








הודעהפורסם: שלישי 08.08.06 17:09    נושא ההודעה: הרב וייס השתתף בפשע טיהורם האתני של יהודי גוש קטיף

הרב וייס השתתף בפשע טיהורם האתני של יהודי גוש קטיף ולכן הוא בעיניי פושע. השתתפות בטיהור האתני של יהודי גוש קטיף, תלישת האלמנות והיתומים מהבתים, הרס הבתים והפקרת בתי הכנסת לחילול ע"י הרוצחים הם בעיניי ביזוי התורה וביזוי התואר "רב". הרב וייס הגדיש את הסאה בתמונותיו המחויכות עת עקר את קדושי גוש קטיף מקברם בזלזול מוחלט.

כמו שראשי השבטים שחטאו נקראו "מרגלים", יש לדעתי לעשות חשיבה מחודשת האם מי שהשתתף בפשע בגוש קטיף ראוי להמשיך ולהיקרא "רב".

לא היה לי מושג שהרב וייס ישתתף בלוויה ולדעתי זו חוסר רגישות וחוצפה מצידו שבא לאחר שהכשיר את השטח לגירושם של גבריאלה האלמנה ושני יתומיו מביתם במכמש, ואפשר למנף את מותו של אחי למען הגירוש הבא.

בהפסקת האש חיזבאללה יתחבא מאחורי שיח, או אז ינצל משטר הגירוש את הזמן לגרש את אלמנתו של אחי כמו שלא חס המשטר על משפחתו של החייל אלקנה גובי הי"ד שאחי יהודה הי"ד, נטמן בסמוך אליו אתמול. גם על ועד רבני יש"ע שיהיה כנראה ועד זמני ביותר לא יחוס משטר הגירוש...

הגירוש מגוש קטיף, בו נטל הרב וייס חלק הינו הגורם הישיר והברור למתרחש בלבנון ולמותו המיותר של אחי יהודה הי"ד, המצב בו אחד מהאשמים במותו של אחי מגיע להשתתף בלווייתו היווה מציאות מוסרית בלתי נסבלת עבורי והזכיר יותר את סדום. המציאות ההזויה הזו בה גורמי הפשע מגיעים ל"חלוק כבוד" לקורבנם מזכירה את המתרחש במאפיה, ולא אתן לה להתרחש במחוזותינו.

אין לי ספק שכל רב צבאי מהיום שרק יעלה בדעתו להשתתף בגירוש יזכור את אשר נעשה לרב וייס ויברח מזה ככל יכולתו. באם כך יקרה, והיה זה שכרי.

חבל מאוד שרבני יש"ע מגינים על כבודו של השותף בפשע הגירוש במקום להגן על המשפחה השכולה המיועדת לגירוש.
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 08.08.06 21:03    נושא ההודעה: לא מדובר פה בשנאת חינם,אלא נדמה שמדובר במעשה גבורה


לא מדובר פה בשנאת חינם,אלא נדמה שמדובר במעשה גבורה

אולי מדובר במעשה המקביל למעשהו של אלעזר בן אהרון הכהן, היעשה מעשה נבלה והעם ישתוק?
איש לא יכול לשפוט את שושי גרינפלד, איש לא עמד במקומה ואיש לא יודע כלל מה ההשלכות של מעשיה וכמה אנשים חזרו לשפיות בזכותה. יש מי שלמעלה נוקף עתה אולי זכויות עצומות לזכותו של עם ישראל בזכות מעשיה.
אכן היא הלבינה את פניו ברבים אכן הדבר דומה לרצח בדם קר, אכן היא בחרה לסכן את מקומה בעולם הבא, אך את כל זה היא עשתה להציל אלפי נפשות בישראל, וגם אלעזר אחז בחנית ועשה זאת למרות שאיש לא ידע כיצד הא-ל יתיחס למעשיו.

מן הראוי שכב` הרבנים יעיינו שוב בדבריהם שאולי נאמרו בהקבלה לא נכונה לסיפור קמצא ובר קמצא, נדמה שרצוי להשאיר בידי הא-ל את השיפוט במקרה זה.

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group