לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
כפר שלם-מי הם אותם אנשים שהמדינה מתעקשת לפנותם מביתם?  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
בן דרור ימיני-
אורח








הודעהפורסם: שבת 21.07.07 22:53    נושא ההודעה: כפר שלם-מי הם אותם אנשים שהמדינה מתעקשת לפנותם מביתם?

אזרחים סוג ב`



מי הם אותם אנשים שהמדינה מתעקשת לפנותם מביתם? אז מה אם הם קנו את האדמות במחיר מלא, ויש להם זכויות על הקרקע, בדיוק כמו בני המושבים והקיבוצים?

22/7/2007



בדיוק באותו יום שבו התקיים הדיון בבג"ץ, שבו הועלה מני מזוז על המוקד, זממה מדינת ישראל לפנות מבתיהם עשרות תושבים ממתחם כפר-שלם בתל-אביב. רבים מתושבי הכפר גרים שם מאז קום המדינה, ברשות ובסמכות, במתחמים שנחשבו אז לאזורי ספר.
אלא שהמדינה עשתה תפנית. המדינה, לצורך העניין, היא כל גוף מוסדי, עירוני או ממשלתי. הקרקע, במקרים רבים, נמכרה על תושביה. כמו עדר כבשים. בלי להבטיח את זכויותיהם. בתי המשפט, אוי לבושה, הכשירו את השרץ.

במישור הציבורי והעקרוני אין שום הבדל בין תושבי כפר שלם או תושבי שכונות דומות לבין רבים מאנשי המושבים והקיבוצים. אלה ואלה לא קנו את הקרקע. אלה ואלה יושבו על אדמות מדינה, בהסדרים כאלה או אחרים.

לאחרונים, רק לאחרונה, העניקה המדינה זכויות מדהימות בקרקע שהיא קרקע המדינה. ככל שמדובר בתושבי אזורי ביקוש, המדינה העשירה אותם. לעתים מדובר בהון עתק. הבעיה אינה בזכויות שהוענקו להם. הבעיה היא בעוול לאחרים. הבעיה היא מעשה הנבלה הממלכתי שמפלה בין אזרחים לאזרחים.

תושבי כפר-שלם הם אזרחים סוג ב‭.`‬ אולמרט לא הזדרז לחתום על שום הוראה בעניינם כפי שעשה בעניין החקלאים שכבר מזמן אינם חקלאים. אפשר להניח שהוא אפילו לא שמע עליהם. למה מי הם.






גם כשאין ויכוח פוליטי



בעניינם כפי שעשה בעניין החקלאים שכבר מזמן אינם חקלאים. אפשר להניח שהוא אפילו לא שמע עליהם. למה מי הם.

הם לא נוער מאחזים שמשתלט על גבעות, מסבך את המדינה, מאיים על הריבונות, ואחר כך זוכה להכרה בפועל. אפילו לחץ של בוש לא מוציא אותם מהקרקע. הם לא קיבוצניקים בעלי הילה של מלח הארץ.

הם לא כרישי נדל"ן שחריגות בנייה אדירות שלהם, שערכן הכלכלי גדול עשרת מונים מכל סיפור כפר-שלם, זוכות ללא יותר מסנקציה של כופר. הם אזרחים סוג ב‭.`‬ אנשים קשי יום. לא סופרים אותם. ולמערכת הציבורית והמשפטית שלנו אין שום בעיה לזרוק אותם לרחוב, להתעלל בהם, ובאותו זמן לעגן את זכויות האחרים.

טוענים שמדובר בבנים ובנכדים ולא בתושבים המקוריים. ממש טענת מחץ. וכי במושבים ובקיבוצים אין זכויות לבנים ממשיכים? וכי שם לא התרחבו משפחות והוסבו עוד קרקעות למגורים?

טוענים שחלקם יושבים על אדמות פרטיות. יכול להיות. וכי מישהו היה מעלה על דעתו שגוף ציבורי היה מוכר את אדמות שפיים לאדם פרטי, ותושבי שפיים היו נזרקים לרחוב? וגם אם היה מתברר, נניח, שהקיבוץ התרחב לאדמות פרטיות. האם המדינה לא היתה מתגייסת כדי למצוא הסדר? הרי כבר היינו בסרט הזה.

בלי כל חובה משפטית התגייסה המדינה כדי להגיע להסדר חובות הקיבוצים, על חשבון כלל הציבור, כולל תושבי כפר-שלם. ואותה מדינה אינה מוצאת לנכון להגיע להסדר אנושי עם תושבי שכונות המועמדות לפינוי.

למה? מדוע הראשונים זוכים גם להסדר חובות, גם לקורת גג וגם לזכויות שמשמעותן התעשרות, והאחרים זוכים להתעללות? ויובהר שוב: הבעיה אינה בהטבות לחברי קיבוצים או מושבים. הבעיה היא בהתעללות בתושבי השכונות.






כרישים? בקושי דגיגים



טוענים שמדובר בפולשים ובסחטנים. יש גם כאלה. הדברים כאן אמורים בתושבים המקוריים ובבני משפחותיהם, בכפר-שלם ובמקומות רבים אחרים. עניינם מתגלגל כבר עשרות שנים בבתי משפט. אין להם כסף לעורכי דין יקרים. אין להם אנשי יחסי ציבור. אין להם לוביסטים בכנסת. כלום.

כפר-שלם הוא רק משל. הנמשל הוא כולנו. אנחנו כפופים לשלטון של רשויות מדינה שמייצרות עוולות ועיוותים. זה בדיוק המצב שבו בג"ץ היה אמור להיכנס לפעולה. אבל בג"ץ היה עסוק ביום שלישי, היום שבו הגיעו עשרות שוטרים כדי לפנות את המנושלים, בדיון סהרורי בפרשת קצב. המנוחשלים דפקו בדלת. לא היה מי שיענה.

ועוד משהו. תושבי כפר-שלם, ברובם, הם פליטים מארצות ערביות. הם עזבו ולעתים גורשו. הם נאלצו לנטוש בתים ורכוש. הם יושבו בבתי פלשתינים, שגם הם עזבו ולעתים גורשו. יש יותר נכסים שנטשו יהודים בארצות ערביות מאשר רכוש ערבי שננטש בישראל. כך שיישובם באדמות ובבתי הפלשתינים הוא סוג של צדק היסטורי. הזכות שלהם היא לא רק זכות פרטית. היא גם זכות ציונית.

ואם המדינה בכבודה ובעצמה הופכת אותם ל"פולשים" ול"חסרי זכויות‭,"‬ אז כולנו "פולשים" ו"חסרי זכויות‭."‬ כך הופכת המדינה לשופר תעמולה של המחנה האנטי-ציוני.

יש רק הסדר צודק אחד: כל זכות שהוענקה לחברי קיבוצים ומושבים תוענק לתושבי השכונות, שיושבו בתנאים דומים. הם ובני משפחותיהם. זה יהיה מעשה הומני, חברתי, לאומי וציוני.



http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/611/435.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group