לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
המבקר בודק שוחד העטים שקיבל אולמרט,היכונו לבחירות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NFC
אורח








הודעהפורסם: רביעי 07.06.06 12:42    נושא ההודעה: המבקר בודק שוחד העטים שקיבל אולמרט,היכונו לבחירות

המבקר בודק שוחד העטים שקיבל אולמרט

משרד המבקר מאשר רשמית: "החומר נמצא והוא מטופל" בעקבות החשיפה פנו גורמים נוספים למבקר ול- Nfc ומסרו מידע נוסף בדיקת פרשת הדירה - בעיצומה

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אולמרט


מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, עורך בדיקה גם בפרשת העטים הנובעים שקיבל ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כשוחד מאישים רבים. הבדיקה נפתחה בעקבות החשיפה ב- Nfc. בדיקה זו נערכת בנוסף לבדיקת פרשת השוחד שקיבל אולמרט, בעסקת רכישת הדירה בכרמיה בירושלים. הבדיקה מצויה בעיצומה.

נודע, כי הבדיקה אצל מבקר המדינה בפרשת העטים הנובעים מצויה בשלבי סיום, ועל-פי המידע שהובא ונבדק עולה, כי אכן: אולמרט קיבל שוחד משורה של אישים. מדובר במתנות בהיקף כספי מצרפי הנאמד במאות אלפי דולרים.

דוברת משרד מבקר המדינה, שלומית לביא, מסרה בתגובה: "החומר נמצא והוא מטופל".

הבדיקה נערכת על-ידי הצוות המיוחד שמונה לשם כך, בראשו עומד ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי. נודע, כי בעקבות החשיפה ב- Nfc, ונוכח התלונה שהגישה עמותת אומ"ץ - בעקבות הפרסום, פנו גורמים נוספים למבקר המדינה, ומסרו את הידוע להם בפרשה.

המידע שנמסר למבקר כולל את זהותם של כמה מנותני השוחד, סכומי הכסף ששולמו תמורת המתנות, וכן מידע בדבר התמורה שנתן אולמרט - על-חשבון המדינה, תוך ניצול מעמדו לרעה. מתברר, כי אולמרט סייע לנותני המתנות לקבל היתרים וכן לקדם אינטרסים עסקיים. על חלק מהם דיווחנו כאן בהרחבה.

בשל קשר השתיקה הנמשך בתקשורת בכללותה - הן מצד העיתונות כתובה, והן מצד רשתות הרדיו והטלוויזיה, ונוכח אזלת ידן של הרשויות החוקרות, מתבקשים ידידי Nfc כדלקמן: * להפיץ בדוא"ל באמצעות רשימות תפוצה אישיות; * להדפיס ולהעביר לחברים.

נוצר: 07/06/2006 | עודכן: 7/6/2006 | רשימות נוספות: יואב יצחק


http://www.nfc.co.il/archive/001-D-102748-00.html?tag=13-37-26
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

צברית





הצטרף: 16 מאי 2006
הודעות: 40


הודעהפורסם: שני 12.06.06 21:44    נושא ההודעה: היכונו לבחירות ?

נשמע מוכר, ובכל זאת נראה לי שלמרות הכל אולמרט ישרוד קדנציה.

התחושה שהאזרחים טוחנים מים במאבק נגד השחיתות - בלתי נסבלת.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

NFC חקירה נפתחה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 15:00    נושא ההודעה: חשיפה בלעדית:מזוז הורה חקירה נגד אולמרט בחשד לקבלת שוחד

חשיפה בלעדית ב- Nfc: היועץ המשפטי לממשלה הורה חקירה נגד אולמרט בחשד לקבלת שוחד

על-פי החשד קיבל אולמרט עטים נובעים לאספנים בערך של מאות אלפי דולרים החקירה המשטרתית נפתחה לפני מספר שבועות ומבוצעת ע"י היחידה הכלכלית

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אולמרט


חשיפה: המשטרה פתחה בחקירה נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בחשד לקבלת שוחד-מתנות בהיקף של מאות אלפי דולרים. מדובר בפרשת העטים הנובעים שקיבל, במשך שנים, מגורמים שונים. החקירה נגד אולמרט נפתחה בעקבות החשיפה ב-Nfc, לפי הנחיה של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שהורה בתחילה על בדיקת פרשה זו בפרקליטות.

בתגובה לתלונה רשמית שהגשנו במרס 2006, ולאחר שנערכה בדיקה מקיפה בנושא בפרקליטות, נפתחה החקירה, אך לא דווח עליה. במקביל, בודק מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, את פרשת השוחד שחשפנו כאן בעסקת רכישת הבית בכרמיה בירושלים. עם סיום החקירה יידרש מזוז גם לזאת.

ל- Nfc נודע, כי הפרשה הועברה כבר לפני מספר שבועות לחקירת היחידה הכלכלית של המשטרה, בראשה עומד תת-ניצב יואב סגלוביץ. יחידה זו היא החוקרת עתה, על-פי הנחיית היועמ"ש, גם את התלונה שהגיש נשיא המדינה, משה קצב. מהלכי החקירה נגד אולמרט כבר מתבצעים בשטח, כולל איסוף מסמכים מחלק מהנוגעים בדבר. בפני היועמ"ש והמשטרה מצויה גם תלונה מצד עמותת אומ"ץ והעומד בראשה, העיתונאי אריה אבנרי. התלונה הוגשה אחרי החשיפה כאן, ובה מבקשת אומ"ץ מהיועמ"ש להורות על חקירה כמתחייב מהראיות.

דבר פתיחת החקירה נשמר בסוד

דבר החקירה נשמר בשבועות האחרונים בסוד כמוס - הן מצד קציני המשטרה הבודדים המעורבים בחקירה, והן מצד היועץ המשפטי לממשלה. כידוע, היועמ"ש נוהג להודיע, רשמית, על פתיחת חקירה נגד אישי ציבור בכירים, ובמיוחד כאשר מדובר בחבר כנסת, שר או ראש ממשלה. במקרה זה לא נמסרה הודעה רשמית, מסיבות שונות, בהן: המאמץ שנעשה להשגת מידע מודיעיני ועדויות דיסקרטיות; וכן מחמת האירועים הביטחוניים החמורים.

החקירה מוגדרת בשלב זה כ"חקירה ראשונית". עם זאת, היא מתנהלת כחקירה רשמית לכל דבר ועניין, חקירה שבה חשוד ראש הממשלה בקבלת שוחד. נודע, כי חוקרי היחידה כבר גבו עדויות מכמה גורמים, ובהם כמה יזמים ובעלי עסקים שמכרו את העטים הנובעים וציוד אחר לאותם נותני מתנות, שהעבירו אותם לאולמרט. המהלכים הואצו בעקבות החשיפה (יוני 2006), לפיה אולמרט רכש שש מכתביות מיוחדות לאספנים, על-פי החשד - לצורך סילוק העטים מביתו. בכל אחת מהמכתביות ניתן לאחסן עד 40 עטים, ובסך-הכל עד 240 עטים נובעים. עם חשיפת דבר רכישת המכתביות והחשד להברחת העטים, הגישה עמותת אומ"ץ תלונה נוספת, הפעם בחשד לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

עטים נובעים לאספנים

על-פי החשד, אולמרט, בתפקידיו הקודמים כשר, מ"מ ראש ממשלה ויו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל, קיבל מתנות מאנשי עסקים ומגורמים נוספים. מדובר בעיקר בעטים נובעים לאספנים (ומדובר במאות עטים מסוג זה), שערכו הכספי של כל אחד מהם מגיע לאלפי ש"ח, ושל חלק מהם אף לאלפי דולרים.

כפי שחשפנו, בשנה האחרונה נרכשו עבור אולמרט לפחות 4 עטים נובעים מסוג מונטבלנק, אותם מייבאת חברת פלאנט טיים. מדובר בעטים של אספנים ולכן הם יקרים יחסית. מתנה זו נבחרה על-ידי אותם אישים, משום שאולמרט ידוע כאספן כפייתי שאינו נמנע מקבלת מתנות. על-פי הערכות, הוא מחזיק באוסף של עטים נובעים ששוויו נאמד במאות אלפי דולרים. חלק משמעותי ממנו מקורו במתנות שקיבל.

הגמול שנתן אולמרט

כפי שדיווחנו כאן, אחד האישים שרכשו עבורו עט נובע הוא איל ההון אלכסנדר טסלר. טסלר העניק לאולמרט כמתנת יום הולדת עט נובע בשווי 1,750 דולר. אולמרט מיודד אישית עם טסלר. בסמוך ליום שקיבל את המתנה, אף ניסה לגמול לטסלר על ידידותו ולסייע לו בעסקיו, לרבות קבלת היתרים ממנהל מקרקעי ישראל להמשיך ולהחזיק בקרקע בבאר אורה ואף לאפשר תוכניות בנייה להקמת בתי מגורים.

אחד מאנשי הקשר של טסלר בישראל, מקס סמורי, אישר ל- Nfc (במרס 2006), כי טסלר העניק מתנה יקרה לאולמרט. הוא ציין, כי הדבר אירע כשישה חודשים קודם לכן והיתה זו מתנת יום הולדת. סמורי ציין, כי טסלר, המתגורר בגרמניה, התקשר לישראל ושיגר שליח לקנות לאולמרט מתנה. "כשטסלר קונה מתנה, הוא קונה מתנה יקרה. אתה לא יכול להביא מתנה קטנה". סמורי אישר, במקביל, כי סמוך למתן המתנה נעזר טסלר באולמרט כדי לבקש ממנהל מקרקעי ישראל שיותירו בידיו את אותה קרקע באזור באר אורה.

נודע, כי עם נותני השוחד נמנה גם יזם גדול. זה רכש לפני כחצי שנה עט נובע בסכום של 15,000 ש"ח, כמתנה לאולמרט. העט נמסר לאולמרט בתום סיור שנערך במפעל. אותו תעשיין נזקק רבות לשירותי המשרדים שבראשם עומד אולמרט. ממידע שהועבר לגורמי משטרה עולה חשד, כי איש העסקים מרטין שלאף העניק גם הוא מתנות לאולמרט. חשד זה מצוי אף הוא בטיפול המשטרה.



הערה: בימים אלה מתנהלת מלחמה נגד ארגון החיזבאללה. אהוד אולמרט, בתפקידו כראש הממשלה, הוא העומד בראש הממשלה המפקדת על צבא ההגנה לישראל. אף-על-פי-כן, לגישתי, זכות הציבור לדעת וחובתי כעיתונאי לפרסם את דבר החקירה פלילית-משטרתית שנפתחה נגדו, בהנחיית היועמ"ש – גם אם מדובר בחקירה הנשמרת בסוד כמוס על-ידי גורמי החקירה והיועץ המשפטי לממשלה - ולו למען הסר ספק שמא אולמרט מוטרד, אישית, מחקירה זו, באופן העלול לפגום בתפקודו האישי כראש ממשלה.

נוצר: 18/07/2006 | עודכן: 18/7/2006 | רשימות נוספות: יואב יצחק



http://www.nfc.co.il/archive/001-D-105993-00.html?tag=15-46-28
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

The Markerהחקירה נ
אורח








הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 18:16    נושא ההודעה: המשטרה: כפי הנראה אין מקום לפתיחת חקירה

המשטרה: כפי הנראה אין מקום לפתיחת חקירה בחשד לשוחד נגד ראש הממשלה אולמרט

היועץ המשפטי לממשלה הורה על בדיקת הפרסומים באתר NFC, לפיהם קיבל אולמרט לכאורה שוחד בצורת עטים נובעים לאספנים

18:03 | 18.7.2006 יהונתן ליס

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הורה באחרונה למשטרה לקיים בדיקה בנוגע לחשדות השוחד שהועלו נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על ידי העיתונאי יואב יצחק באתר NFC. על פי הטענות שהועלו, אולמרט קיבל במשך שנים מגורמים שונים שוחד בהיקף של מאות אלפי דולרים, בצורת עטים נובעים.


את הבדיקה במשטרה ביצע תנ"צ יואב סגלוביץ`, שעומד גם בראש הצוות החוקר את החשדות בפרשת הנשיא קצב. במשטרה מדגישים כי מדובר בבדיקה בלבד, ולא בחקירה פלילית כפי שפורסם במקומות שונים. לדברי גורמים בכירים במשטרה, ככל הנראה אין מקום לפתוח בחקירה נגד אולמרט בפרשה.

אתר NFC פירסם את החשדות בפרשה לפני כמה חודשים, ואף הגיש תלונה רשמית. כן הוגשה תלונה בנושא על ידי עמותת אומ"ץ. לטענת NFC, הבדיקה המשטרתית החלה כבר לפני שבועות אולם נשמרה בסוד.

על פי החשדות שפורסמו ב-NFC, אולמרט, המחזיק באוסף עטים נובעים, קיבל בתפקידיו הקודמים כשר, ממלא מקום ראש ממשלה ויו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל, מתנות מאנשי עסקים ומגורמים נוספים, בצורת מאות עטים נובעים לאספנים, שערכם מגיע לאלפי דולרים.

בין היתר, פורסם כי אולמרט קיבל עטים מאיש העסקים אלכסנדר טסלר, ובתמורה סייע לו בקבלת היתרים ממנהל מקרקעי ישראל להמשיך ולהחזיק בקרקע בבאר אורה ואף לאפשר תוכניות בנייה להקמת בתי מגורים. עוד נטען כי יזם בולט קנה לאולמרט עט בסכום של 15 אלף שקל, וכי גם איש העסקים מרטין שלאף, ששמו עלה כמי שנתן לכאורה שוחד לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, היה בין נותני המתנות לאולמרט
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Freposito ries%2Fstories%2Fm1_2000%2Fskira20060718_52369.xml&origin=ibo& layer=law&layer2=coupon&layer3=
חזרה למעלה

NFC
אורח








הודעהפורסם: חמישי 03.08.06 16:03    נושא ההודעה: המשטרה השיגה ראיות לעבירות מצד אולמרט

בעקבות החשיפה ב- Nfc

המשטרה השיגה ראיות לעבירות מצד אולמרט

המשטרה העבירה אל היועץ המשפטי לממשלה את הראיות שאספה (לפי בקשתו) בפרשת העטים הנובעים החקירה הראשונית נפתחה בעקבות החשיפה ב- Nfc נחקרו סוכנים ובעלי חנויות ונאספו מסמכים היקף המתנות שקיבל אלמרט: מאות אלפי דולרים

מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il סדום ועמורה פרשת אולמרט

חקירה נגד אולמרט בחשד לקבלת שוחד


המשטרה העבירה אל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, את חומר הראיות והעדויות בפרשת העטים הנובעים שקיבל ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כשוחד מגורמים שונים. מדובר בפרשה מסועפת שבה קשורים אילי הון ובכירים רבים בישראל. היקף המתנות שניתנו לאולמרט במשך שנים נאמד במאות אלפי דולרים.

חומר החקירה הועבר אל היועץ המשפטי לממשלה, ובימים אלה הוא עומד להחליט אם להורות על בדיקה מקיפה של פרשה זו, שבה קשורים, כאמור, אישים רבים. המשטרה אישרה בתגובה, כי חומר החקירה אכן הועבר אל היועץ המשפטי לממשלה, לבדיקתו והחלטתו.

החקירה נפתחה בעקבות חשיפת הפרשה ב- Nfc ותלונה רשמית שהגיש הח"מ. לאחר שנבדקה הפרשה על-ידי צוות פרקליטים בפרקליטות - בהנחיית היועמ"ש ופרקליט המדינה, ערן שנדר, ולאחר שהתקבל מידע נוסף וכן תלונה שהגישה תנועת אומ"ץ - החליט היועמ"ש על פתיחת חקירה ראשונית ("בדיקה", כלשונו). כפי שחשפנו כאן, דבר פתיחת החקירה לפני מספר שבועות לא נמסר רשמית לכלי התקשורת, לא במעט נוכח המלחמה שפרצה, וגם נוכח הזהירות המופלגת שבה נוקט מזוז בכל הקשור לראש הממשלה.

החקירה הראשונית בנושא הופקדה בידי היחידה הכלכלית במשטרה, בראשה עומד תת-ניצב יואב סגלוביץ. חקירה ראשונית זו הושלמה בימים אלה. בניגוד לדיווחים בנושא מצד חלק מכלי התקשורת, הרי שהמשטרה כלל לא התבקשה לחוות דעתה בשאלה אם יש מקום לפתוח בחקירה מקיפה. לפיכך אף לא הביעה עמדתה. על-פי הנחיית היועמ"ש, התבקשה היחידה הכלכלית לתפוס מסמכים ולקבל את עדויותיהם של כמה גורמי מפתח - אין מדובר בשלב זה בנותני המתנות - ואת זאת אכן ביצעה. כאמור, חומר החקירה, הכולל ראיות בדבר שווי המתנות שניתנו, הועבר לידי היועמ"ש, לעיונו ולהחלטתו.

נודע לי, כי במסגרת החקירה הראשונית גבו החוקרים עדויות מכמה בעלי חנויות וסוכנים, מהם נרכשו העטים הנובעים ו/או פריטים אחרים (כמו: מכתביות לאותם עטים). כמו-כן נתפסו מסמכים וחשבוניות. אלה גם אלה מצביעים על העובדות אותן חשפנו כאן: אילי הון רכשו עטים נובעים יוקרתיים - מדובר בעטים לאספנים ששווי כל אחד מהם מגיע למאות ואף לאלפי דולרים ליחידה אחת - והעניקו אותם כמתנות לאולמרט.

המתנות ניתנו בתקופות שבהן כיהן אולמרט כשר בממשלה, כיושב-ראש מנהל מקרקעי ישראל ובתפקידים אחרים. בתמורה למתנות, העניק אולמרט לחלק מאותם אילי הון טובות הנאה, וזאת על-חשבון הציבור. כפי שחשפנו כאן, כדוגמא: לאחד מהם - אלכסנדר טסלר, סייע אולמרט במנהל מקרקעי ישראל, כדי שטסלר יוכל להמשיך ולהחזיק בקרקעות שקיבל ללא מכרז מהמדינה, וזאת למרות שלא עמד בתנאים שנקבעו. אולמרט ניצל לרעה את מעמדו ואף קיים פגישה אליה הזמין את טסלר, מצד אחד, ואת מנהלת מחוז דרום במנהל מקרקעי ישראל, מצד שני, כדי להסדיר את טובת ההנאה לטסלר.



נוצר: 03/08/2006 | עודכן: 3/8/2006 | רשימות נוספות: יואב יצחק

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-107339-00.html?tag=16-54-38&au=True
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group