לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אולמרט: הלחימה מנוף להתכנסות  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz 7
אורח








הודעהפורסם: רביעי 02.08.06 21:51    נושא ההודעה: אולמרט: הלחימה מנוף להתכנסות

אולמרט: הלחימה מנוף להתכנסותאולמרט: הלחימה מנוף להתכנסות

ראש הממשלה אהוד אולמרט סבור שהמלחמה בצפון תהיה מנוף לביצוע תכניתו המדינית הכוללת נסיגות ישראליות משמעותיות ביהודה ושומרון.
שמעון כהן ורדיו ערוץ 7



בראיון שהעניק לסוכנות אי.פי. אומר היום ראש הממשלה אהוד אולמרט כי המלחמה בצפון תהיה מנוף לביצוע תכניתו המדינית הכוללת נסיגות ישראליות משמעותיות ביהודה ושומרון.

אולמרט התייחס בראיון למטרותיה של הלחימה הישראלית בדרום לבנון, ואמר שאין בכוונתה לוותר על דרישותיה להשיב את החטופים והצבת כוח שבכוחו יהיה לבלום את איום הקטיושות על הצפון.

עם זאת, כאמור, אמר אולמרט כי הוא רואה את הצלחת המבצע הצבאי כמהלך שיקל על ישראל לקדם את תכניתו המדינית לביצוע נסיגה נוספת ביהודה ושומרון.

דבריו אלה תואמים את הדברים שנמסרו באחרונה מלשכתו ולפיהם בלשכה רואים בנחישות ובלכידות הישראלית בעת המלחמה הוכחה לכך שכאשר ישראל מתייצבת על גבול מוסכם הרי שהעם נכון להיאבק גם במחיר כואב חיי אדם מול הטרור. כמו כן הזכירו אז אנשי ראש שהממשלה את הגיבוי הבינלאומי לו זוכה הלחימה. לדבריהם גיבוי כזה לא היה מושג לו הייתה ישראל נותרת בקווי גבול שנויים במחלוקת.


אב לשני קצינים מעפרה: על הבנים לחזור הביתה. הרי אם הם ינצחו במלחמה אולמרט יגרש אותם מביתם:

בשיחה עם יומן הצהרים של ערוץ 7 מספר איצ`ה מאיר, תושב עפרה ואב לשני קצינים המשרתים כעת בדרום לבנון כי מאז שמע את הצהרותיו אלה של ראש הממשלה הוא מנסה לשגר לבניו SMS ובו קריאה לשוב הביתה משדה הקרב.

לדבריו בדברים אלה אומר אולמרט לחיילים תושבי יהודה ושומרון "נצחו ואז אוכל לגרש אתכם מבתיכם". מאיר מכנה בדבריו את ראש הממשלה "פרחח" ואף "פסיכופט". זאת לנוכח דבריו בימים בהם "סמג"ד מעלי נשכב על רימון ונהרג. טובי בנינו לוחמים והוא אומר להם אל תנצחו כי אם תנצחו נגרש אתכם מבתיכם". מאיר רואה בדברים חמורים הרבה יותר בעיקר לנוכח העובדה ש"הילדים שלו נמצאים בחוץ לארץ".

עם זאת מאיר שמח שדעתו של אולמרט נחשפה כבר כעת ומאפשרת לכל מי שהאמין שהלחימה מבטלת תכניות מדיניות לנסיגה לראות את המציאות נכוחה, "כעת על כולנו, ימין ושמאל להתאחד במלחמה נגד התכניות של הרשע הזה".

לשאלת המראיין, עוזי ברוך, מה תהיה תגובת הבנים, אומר מאיר כי קשה לו להעריך את התגובה כיוון שגם הוא, לו היה במקומם היה מתחבט בשאלה מול החובה להילחם למען הצלת עם ישראל. אבל כהגדרתו "אולמרט לא השאיר להם ברירה".

להאזנה לדברי מאיר


חוג הפרופסורים: דברי אולמרט פוסלים אותו מכהונה כראש ממשלה:

חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי קובע בתגובה שהוא מפרסם לדברי ראש הממשלה כי בדבריו פסל ראש אולמרט את עצמו מלהיות ראש ממשלת ישראל. "התוקפנות של החיזבאללה והחמאס היא תוצאה ישרה של מדיניותו הרופסת. אם בעיצומו של הניהול הכושל של המלחמה בשתי החזיתות הוא מוצא לנכון להתרברב ולהכריז שהניצחון בלבנון ייתן תנופה להתכנסות, הוא מוכיח שהוא מנותק מן המציאות. קריאת תמונת המצב של נסראללה נראית אמינה יותר מזו של אולמרט, שהוביל את ישראל קדימה למקלטים".


בימין הפוליטי תגובות נזעמות על דברי אולמרט:

ח"כ אורי אריאל, יו"ר סיעת האיחוד הלאומי- מפדל, אומר בתגובה על דברי אולמרט: "בשעה קשה זו בה נדרשת אחדות המחנה, בוחר אולמרט במפריד ובמפלג. רה"מ מתכנס בתוך עצמו ומתנתק ממה שקורה כאן. הרוב המכריע של העם כבר התפכח מהאשליה כי ההתנתקויות וההתכנסויות יביאו שקט ושלווה. אולמרט ביד אחת נלחם בחיזבאללה וביד השניה מחיה אותו ומחזק אותו".

יו"ר המפד"ל ח"כ זבולון אורלב אמר ש"כל בר דעת מבין שהמלחמה ניצחה את ההתכנסות. התעלמות מהעובדה שבריחה נוספת מיו"ש תביא את הקטיושות והקסאמים לפ"ת ולנתב"ג היא עיוורון מדיני. חבל מאוד שבעת הלחימה ובשעה שהאופוזיציה תורמת לאחדות ולהסכמה לאומית, מעורר רה"מ נושא שמפלג את העם".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בני אלון, אומר כי דבריו של אולמרט- מופקרים."דיבוריו חסרי האחריות על עקירת ישובים וגירוש יהודים בזמן שבניהם לוחמים בחזית, הם דיבורים פלגניים, מופקרים וחסרי אחריות המסכנים את ניצחון ישראל במלחמה".
ח"כ צבי הנדל מהאיחוד הלאומי החבר וועדת חוץ ובטחון אומר כי "כנראה שהגיבוי שקיבל אולמרט העלה לו את הנוזל העכור שוב לראש! כמה טילים ורקטות צריכים ליפול בצפון ובדרום כדי שאולמרט יבין שבשחצנות, בדורסנות ובפילוג העם לא מביאים ביטחון למדינה".

חבר הכנסת לשעבר ומבכירי השב"כ, אהוד יתום, אומר בתגובה לדבריו של אולמרט כי "הבריחה מלבנון הנחיתה עלינו מטחי קטיושות בכל מרחב צפון הארץ, העקירה מגוש קטיף שיגרה לעבר ישראל אלפי קאסמים ואילו ההתכנסות ההזויה של אולמרט תעמיד את מרכז הארץ כמטרה רחבה לנשק תלול מסלול מיהודה ושומרון. זה מה שצפוי לנו אם אולמרט לא יתפכח", אומר יתום.

במועצת יש"ע אומרים כי דבריו של אולמרט על המשך `הריצה העיוורת` להתכנסות, כהגדרתם, הם שנותנים רוח גבית לטרור ומעודדים את נסראללה להמשיך בלחימה עד להשגת כל יעדיו. "נראה כי אולמרט מעוניין לפרק את הקונצנזוס שיש סביב המלחמה. מן הראוי שבשעה קשה זו ימצא אולמרט את המאחד ולא קפריזות פוליטיות שמפלגות שוב את העם. סברנו לתומנו כי אולמרט למד את הלקח הפשוט כי הבורח מן הטרור, הטרור רודף אחריו".

ח"כ אסתרינה טרטמן יו"ר סיעת "ישראל ביתנו" טוענת שהתמיכה שנתנו העם והכנסת לראש הממשלה תוך המצב המלחמתי בלבלו את ראש הממשלה עד כדי היותו סומא לעובדה שחלק מן המצב שאליו הגיעה המדינה הוא פועל ישיר לתבוסה שמדיניות ההתכנסות הביאה עלינו. טרטמן מפרסמת קריאה לראש הממשלה: " ההתרפסות שבנסיגה מביאה עלינו כיליון. אולמרט תתעשת, תעצור את המחדל ותחזור אל המקורות שלך. תמלא את חובתך ותשמור על אזרחי המדינה ועל ארץ ישראל. ורק על- ידי כך נשדר עוצמה וחוסן לאומי".

ח"כ אלי גבאי מהמפד"ל אומר כי מנהיג חכם צריך ללמוד מטעויות של קודמיו.הוכח כי נסיגות העבר הביאו לנו את הקאסמים והקטיושות. גבאי קורא לאולמרט לא ללכת בדרך קודמיו ולא להכניס את מדינת ישראל לסכנה ביטחונית נוספת שתגבה מחיר דמים כבד.

כתבתנו רותי אברהם כי יו"ר זכויות האדם ביש"ע אורית סטרוק קוראת להביא לידיעת החיילים בחזית את דברי רה"מ, כי ההישגים בלבנון יתנו תנופה לגירוש ביו"ש. "כל מי שקרובו גוייס בצו 8 למילואים למלחמה חייב להודיעו בדחיפות כי בזמן שהוא מוכן למסור נפשו למען עם ישראל וארץ ישראל, ראש הממשלה מודיע כי ההשגים הצבאיים של ישראל בלבנון יתנו תנופה לגירוש יהודים וחורבן ישובים ביהודה ושומרון", אומרת סטרוק בהודעתה.

סטרוק מציינת כי הובא לידיעתה כי כמה חיילים הנערכים לקראת כניסה ללבנון, פנו בעקבות דברי רה"מ למפקדם והודיעו לו כי הם לא נכנסים ללבנון. "זה הזמן וזו השעה לומר את הדברים בקול רם ובגאון", מדגישה סטרוק .


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/153436
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

Ynet
אורח








הודעהפורסם: רביעי 02.08.06 22:07    נושא ההודעה: אולמרט מבהיר: למלחמה אין קשר להתכנסות

אולמרט מבהיר: למלחמה אין קשר להתכנסות

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, נאלץ להסביר לח"כ אפי איתם ש"אין קשר בין הלחימה בלבנון למהלכים מדיניים עתידיים", לאחר שעורר סערה. בראיונות לסוכנויות הידיעות אמר אולמרט ש"היווצרות גבול חדש יסייע ליצירת האווירה הדרושה להתנתקות מהפלסטינים"
אילן מרסיאנו ורוני סופר

לאחר הסערה שחוללו דבריו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על כך שהניצחון בלבנון יתן תנופה להתכנסות, החליטו הערב (יום ד`) בלשכתו לרכך את הביקורת החריפה וחיפשו בדחיפות את ח"כ אפי איתם עד שקישרו בין השניים. "ללחימה בלבנון אין קשר למהלכים מדיניים בעתיד בזירות אחרות", הבהיר אולמרט. ח"כ איתם אומר ל-ynet: "הוא הבין שעשה טעות. הוא הבין שפגע באופן אמיתי בלכידות הלאומית".



בראיון לסוכנות איי.פי אמר ראש הממשלה כי "היווצרותו של גבול חדש, שייצור יציבות באזור ויוכיח את תבוסת הטרור, יסייע ליצירת האווירה הדרושה להתנתקות מהפלסטינים. זה לא יהיה קל, אך אני מוכן לעשות זאת". דבריו של אולמרט עוררו סערה פוליטית וציבורית. ל-ynet נודע כי אנשי מילואים, יוצאי סיירות והצנחנים המזוהים עם הימין הפוליטי, החלו להחתים על עצומה נגד אולמרט.



איתם השתתף בקריאת מגילת איכה, ערב ט` באב, בזמן שבלשכת ראש הממשלה חיפשו אחריו בקדחתנות. אולמרט הבהיר בשיחתו עם איתם: "בימים אלה, כשעם ישראל מתייחד עם זכרון החורבן, יש לשמור על אחדות מלאה של צבא ועורף כדי להצליח במלחמה הקשה".



לשכת ראש הממשלה הפיצה הודעה ובה נמסר כי "ראש הממשלה שוחח עם ח"כ אפי איתם בעקבות הדברים שצוטטו בשמו בסוכנויות הידיעות הזרות. הוא הבהיר לח"כ איתם, שהביע בפניו מחאה מטעם חוגי ימין רחבים, כי הוא (ראש הממשלה) עסוק אך ורק בניהול המאבק של ישראל בצפון ובדרום.


איתם: אולמרט עשה טעות

ראש הממשלה ציין כי המלחמה היא תוצאה של ההתקפה שיזם החיזבאללה נגד ישראל ואין לה שום קשר למהלכים מדיניים בעתיד בזירות אחרות. בימים אלה, כשעם ישראל מתייחד עם זיכרון החורבן, יש לשמור על אחדות מלאה של צבא ועורף כדי להצליח במלחמה הקשה".


מלשכת ראש הממשלה הובהר שאולמרט מעריך ומוקיר את ח"כ איתם. "ראש הממשלה ביקש להדגיש שלא בא לחזק את התמיכה בהתכנסות. הוא הבהיר שלא אלה הדברים שהיו צריכים לצאת מראיון זה".



ח"כ איתם מספר שבמשך כל היום קיבל מסרים מדאיגים מהשטח: "מהרגע שפורסמו דבריו של ראש הממשלה פנו אלי עשרות רבנים, ראשי מכינות וחיילי מילואים שאמרו באופן חד-משמעי שהם שוקלים שלא לעלות צפונה ולהצטרף למלחמה. הסברתי לראש הממשלה שמעשיו עלולים לגרום נזק אמיתי למאמץ המלחמתי".



אולמרט ביקש להעביר דרך איתם מסר לציבור חובשי הכיפות הסרוגות ובשיחה בין השניים, אמר:

"החלטתי להוציא הבהרה. אני לא עוסק בכלום חוץ מלהשקיע בניצחון במלחמה". מאז פרוץ המלחמה התקרב מאוד ח"כ איתם, שהיה מפקד כוחות צה"ל בדרום לבנון, לראש הממשלה ולשר הביטחון שהזמינו אותו לא אחת לשיחות עדכון והתייעצות. לסיכום אומר איתם: "מהשיחה שניהלתי עם ראש הממשלה אני מבין באופן חד משמעי שהוא לא יעסוק כעת בתוכנית ההתכנסות כלל. הוא עשה טעות גדולה ועזרתי לו להבין את ההשלכות שלה. ההבהרה שלו לא מסירה הרבה חששות לעתיד אבל את הוויכוחים ננהל רק אחרי המלחמה".


לדברי יועץ התקשורת של אולמרט, אסי שריב, אולמרט הבהיר בשיחה עם איתם: "אין לי שום כוונה לפלג את העם בימים קשים אלה של מלחמה בצפון ובדרום. אין לי שום כוונות להתייחס לזירות עתידיות. אנחנו עסוקים כרגע במלחמה הקשה שנכפתה עלינו על ידי חיזבאללה. זה הדבר החשוב ואין לי שום כוונה בימים קשים אלו לעסוק בשום דבר אחר".



ארגון רבני צהר מחה הערב בחריפות על דברי ראש הממשלה "המלבה את אש המחלוקת הפוליטית בעיצומה של מלחמה קשה. ראש הממשלה מנצל בציניות את המלחמה הצודקת לצרכיו הפוליטיים ופוגע ברצון של הציבור להתאחד בעת משבר ולהתעלות מעבר למחלוקות. ראוי שביום בו מציין העם היהודי את חורבן בתי המקדש וחורבן הבית הלאומי בשל שנאת חינם על רקע ויכוחים פוליטיים מרים, יפעל ראש הממשלה לבטא ולחזק את המשותף בין חלקי העם ולא את המפריד והמקטב".



(02.08.06, 22:42)


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3285548,00.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group