לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ח"כ אביגוד יצחקי חשוד הסדר מס כוזב לבכירה בחברת תקשורת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Globes
אורח








הודעהפורסם: שני 31.07.06 20:46    נושא ההודעה: ח"כ אביגוד יצחקי חשוד הסדר מס כוזב לבכירה בחברת תקשורת

הותר לפרסום: חשד כי ח"כ יצחקי ביצע הסדר מס כוזב לבכירה ביצרנית ציוד תקשורת
רשות המיסים חוקרת חשד, לפיו מנכ"ל משרד רה"מ לשעבר ויו"ר הקואליציה ייחס עמלות בגובה 3 מ` ד` שקיבלה העובדת להכנסה של בעלה שלא ממשלח ידו, וחסך להם בכך תשלום מס של כ-3 מ` ש` * יצחקי: "כל חיי הייתי אזרח שומר חוק"

הדס מגן‏ 14:25 31/7/06


בית המשפט אישר לפרסום כי רשות המיסים חושדת שח"כ רו"ח אביגדור יצחקי (קדימה), יו"ר הקואליציה ולשעבר מנכ"ל משרד רה"מ, ביצע הסדר מס כוזב לבכירה בחברה גדולה ולבעלה. על פי החשד, ההסדר חסך לבני הזוג תשלום מס של כ-3 מיליון שקל.
על-פי החשד, הבכירה קיבלה עמלות בגובה 3 מיליון דולר, שעליהן נדרשה לשלם מס. (בגין עמלות אלו הגישה החברה תביעה נגדה בטענה שקיבלה אותן בלא ידיעתה). חוקרי מס הכנסה חושדים כי יצחקי ביצע עבורה ועבור בעלה הסדר מס, שבמסגרתו ייחס את הכנסתה להכנסה של בעלה, שלא ממשלח ידו, ולכן היא יכולה להיחשב כפטורה ממס.

בחקירתו,
חשד: אישיות ציבורית ביצעה הסדר מס כוזב עבור לקוחות
עו"ד אודי ברזלי: לפרסם את זהות הבכיר החשוד בהסדר מס כוזב


טען יצחקי, כי על פי המידע שקיבל מבני הזוג, היה מדובר בהכנסה השייכת לבעלה של הבכירה, וההסדר נעשה על פי הפרטים שנמסרו לו. מנגד טוענת הבכירה, כי יצחקי ידע שמדובר בהכנסה שלה והוא זה שהחליט לבצע את ההסדר כפי שבוצע.

עוד נודע, כי אחד המסמכים שנתפסו הוא מיזכר שבו כותב יצחקי ללקוחה את המילים "אני יודע שאת צודקת". החוקרים ראו בכך, בין היתר, משום ראיה לביסוס החשדות כנגד יצחקי.


בחקירתה סיפרה כי בתחילה לא שילמה מיסים בגין העמלות, אך בשלב כלשהו החליטה כי היא רוצה לשלם מיסים כדי לא להסתבך. לדבריה, היא פנתה לרו"ח יצחקי לצורך התייעצות, וזה המליץ לה כי ינהל בעבורה מו"מ אנונימי עם רשויות המס, כפי שמקובל לעשות במקרים כאלה, ויגיע להסכם לגבי הסכום המוצהר ושיעור המס שיהיה עליה לשלם. כאשר, במסגרת ההסדר, היא תופטר מאחריות אזרחית ופלילית בגין הכספים האלה.


לטענת הבכירה, על פי ההסכם, נקבע לה שיעור מס של כ-17% על סכום הכנסה מוצהרת של כ-3 מיליון דולר שקיבלה ברוסיה.

בשנת 1996, בעת שיצחקי היה שותפו של רו"ח משה ליאון, שילם משרדם המשותף תשלום כופר לרשויות המס. זאת לאחר שהתברר כי המשרד לא שילם מלוא המס בגין הכנסותיו.


סיוע מירון-אלדר


במהלך חקירתו של יצחקי, נבדק גם עניין המתייחס לנציבת מס הכנסה לשעבר, עו"ד טלי ירון-אלדר. כשהגיעו בני הזוג ליצחקי, לצורך קבלת הייעוץ, יצחקי נועץ בירון-אלדר. ירון-אלדר נחקרה בתיק כעדה, שלא באזהרה.

על פי המימצאים בידי חוקרי מס הכנסה, ירון-אלדר טיפלה בחלק מההסדר שנעשה עבור בני הזוג, מול פקיד שומה כפר-סבא, אהרון אליהו. יחד עם זאת, ירון-אלדר עצמה לא פגשה בבני הזוג, אלא קיבלה את הפרטים מיצחקי. יצחקי הוא גם זה ששילם לה את שכר הטירחה.

בכל אופן, חוקרי מס הכנסה חקירות ת"א, בחנו את השאלה, האם פעולותיה של ירון-אלדר נעשו תוך כדי תקופת הצינון שלה. על פי חוק הצינון, במשך שנה מיום שפרשה מתפקידה כנציבה, נאסר עליה להופיע בעניינים מול גורמים במס הכנסה.

החקירה כולה מלווה בידי עו"ד איריס שמואלי, מפרקליטות מיסוי וכלכלה. חוקרי מס הכנסה העבירו לעיונה של שמואלי את השאלה, אם לאור המימצאים יש מקום לפעול כנגד ירון-אלדר, במסגרת חוק הצינון.

ירון-אלדר אמרה בתגובה: "אני לא הופעתי מול פקיד השומה. כל המגע שלי היה מול אביגדור יצחקי. אני לא יודעת על בדיקה כזו, אבל בכל מקרה זה לא רלבנטי, כי המגע שלי לא היה מול פקיד השומה".


"פרשייה לא לו"

עו"ד אודי ברזלי (רו"ח), המייצג את רו"ח אביגדור יצחקי, אמר בתגובה לחשדות נגד יצחקי, כי לקוחו "השתרבב לפרשייה לא לו".


לדברי ברזלי, כל הפרשייה עוסקת בתשלומים ששולמו מחוץ לישראל לעובדים ישראלים, שבגינם ייתכן שהיה מקום בתשלום מס. יצחקי, אומר ברזלי, טיפל באחת העובדות של החברה, גם לא הבכירה שבהם, שביקשה לשלם מיסים בגין ההכנסות האלה.


"הלקוחה פנתה באמצעות בעלה לרו"ח, שכמו כל רו"ח או עורך דין, מקבל לקוחות, שומע מהם את העובדות ובהתאם לעובדות מייצג אותם נאמנה בפני רשויות המס", מציין ברזלי, "אם התברר בדיעבד שעובדות מסוימות שנמסרו אינן מדויקות, בוודאי שאי אפשר לבוא בטרוניה למייצג. ואכן, בתחילת החקירה אף אחד לא העלה על דעתו לפנות למייצג. רק בשלבים מאוחרים, אירע כפי שאירע במקרים נוספים, שבהם נאשמים מטיחים במייצגים הסתמכות".


ברזלי טוען כי "מה שהיה מצופה בנסיבות אלה זה שרשות המיסים - ככל רשויות המדינה שחשוב להן לשמור על המייצגים ושחשובה להם המערכת עם המייצגים וחשוב להם שאנשים ייפנו ויסדרו את המיסים - לא בקלות תתאנה למייצג, שאין מחלוקת שהוא לעצמו לא עשה כל מעשה שלא כדין. לכל היותר, מדובר בסיוע שהוא בוודאי סביר בנסיבות העניין".


בני הזוג מיוצגים על-ידי עוה"ד יהודה וינשטיין, אריאל צמח וגולן שלומי.

עו"ד יהודה ויינשטיין אמר בתגובה: "העובדת הבכירה ובעלה פעלו לתשלום מיסיהם בתום לב מוחלט וזאת באמצעות בכירי יועצי המס בישראל. הם לא הסתירו דבר, סיפקו מידע מלא ומדוייק באשר להכנסותיו של כל אחד מהם ואין להם ספק כי החקירה תוביל למסקנה זו".

"כל חיי הייתי אזרח שומר חוק", כך אומר יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי, בדבר הפרסומים חקירת מס נגדו. לדברי יצחקי, הוא פועל כמתבקש במסגרת החקירה. יצחקי קרא למיצוי מהיר של החקירה שלדבריו הוא כלל אינו המושא העיקרי שלה, וזאת כדי למנוע כל ניסיון לפגוע בשמו הטוב.

http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000117028&fid=82 9
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group